De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Even voorstellen... (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=160)
-   -   Nieuwe leden stellen zichzelf hier even voor... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=21531)

Sennake 30-09-2013 13:06

Nieuwe leden stellen zichzelf hier even voor...
 
Omdat ik deze vraag al meermaals gekregen heb en ik steeds met rode kaken moest toegeven dat we zoiets (nog) niet bezitten, heb ik vandaag een subforum aangemaakt waarin nieuwe forumleden en/of clubleden zichzelf even kort kunnen voorstellen. Meestal deden de nieuwe leden dat al uit eigen beweging in de allereerste thread die ze zelf postten, maar dan gaat die informatie uiteindelijk verloren naarmate de bewuste thread dieper wegzakt in de database.

Dat zal dus vanaf heden niet meer gebeuren. Elkeen die zichzelf wil voorstellen mag daarvoor in dit subforum een nieuwe thread openen, dan houden we het overzichtelijk. Als er soms forummers en/of clubleden zijn die al een tijd bij De Paddock horen maar zich toch ook nog graag even willen voorstellen, mag dat natuurlijk ook!...

krisse13 30-09-2013 23:43

Super ;)
Ik ben Kristof , vrienden noemen mij Krisse en aangezien ik op een vrijdag de 13de geboren ben kan je de link met men nickname wel leggen.
Ik ben afkomstig van Bierbeek (Leuvense), momenteel 28 jaar jong en ben in alles geintresseerd wat een motor heeft.
Zo spendeer ik mijn vrije tijd met mijn moto (supermotard) en ook in de familie zitten er héél wat moto/auto liefhebbers.
Modelbouw is ook iets waar ik mij mee bezighoud en ik vind het wel super dat dit forum mijn intresses deelt :)

formulafreak 10-11-2013 20:48

Hallo allemaal, ik stel me even voor als nieuw lid bij jullie en ga direct
proberen paar foto's te zetten bij afgewerkte modellen...
hopelijk lukt het me...

1967kever 17-11-2014 00:01

even voorstellen
 
Ik ben Heikki 37jaar.
Bediende verkoper in een shop met auto onderdelen
Ben als late tiener begonnen met modelbouw , en heb dit nu terug opgepikt
omdat tijd te veel heb ( sta momenteel op de ziekenkas)

Mijn grootste passie is alles van vw luchtgekoeld , ben zelf kever eigenaar zoals mn naam doet vermoeden .

Ik hoop hier veel bij te leren en zo mijn skills uit te breiden :)

Paultje 15-12-2014 17:04

Hoi allemaal,
Zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden, is mijn naam Paul. Ben erg fan van autosport en ook de modelbouw zie ik wel zitten. Kom hier op dit forum wat rondkijken.
Groeten Paul.

Derp 04-02-2015 15:36

Hallo allemaal,
Ik ben ook nieuw op dit forum. Ik heet Manuel en ben sinds kort eigenlijk pas in de modelbouw wereld beland. Heb al een aantal afgewerkte modellen; zal eens kijken of ik daar ook nog wat foto's van kan posten. Vind het erg leuk hier jullie creaties te zien en meer te leren.

Ype 13-04-2019 11:46

Hallo
mijn naam is Ype uit Holland. Sinds kort weer als herintreder begonnen met bouwen, nadat mijn dochter het nest heeft verlaten en ik weer ruimte kreeg. Momenteel bezig met de Heller Traction Avant, waarbij ik veel steun heb van dit forum en de mensen die hem al gebouwd hebben. Waarvoor dank


All times are GMT +2. The time now is 22:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.