De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Quiz 2003 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Vraag 11 en 12 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4922)

Sennake 03-05-2003 17:53

Vraag 11 en 12
 
Hoe? Zal je zeggen... nu al?

Inderdaad, zoals eerder aangekondigd mogen mijn afwezigheden niet leiden tot minder bedenktijd voor jullie, en aangezien ik morgen de ganse dag aanwezig zal zijn op een Communiefeest zet ik de vragen vandaag al online.

De antwoorden op de vorige vragen hoef je nog niet te zoeken; die krijg je pas morgen nadat ik terug thuis ben... We zijn wel goed maar niet gek eh ;)

En hier gaan we dus :

Moeilijkheidsgraad : 3
Punten per goed antwoord : 10
Onderwerp : Niet-F1


Vraag 11 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_11.jpg

1) Wie zit hier achter het stuur?
2) Wie is zijn co-piloot?
3) Welke rally wordt hier verreden? (Aaah het is een RALLY!)
4) In welk jaar?
5) Welke plaats behaalde dit team?

Vraag 12 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_12.jpg

1) Wie zit hier achter het stuur?
2) Wie is zijn co-piloot?
3) Welke rally wordt hier verreden? (Aaah dit is OOk een RALLY!)
4) In welk jaar?
5) Welke plaats behaalde dit team?

OPGELET : dit is de laatste vraag waarbij eventuele schrijffouten in namen nog goedgekeurd zullen worden. En bij één van de namen zou je wel eens de verkeerde schrijfwijze kunnen toepassen, aangezien die naam je niet onbekend zal voorkomen. (DIT IS EEN TIP!)

Vanaf moelijkheidsgraad 4 MOETEN de namen absoluut correct geschreven zijn. Daarom raad ik je aan nu alvast te oefenen en het voor deze vraag ook al toe te passen...

Antwoorden worden ten laatste verwacht vóór de start van de GP van Oostenrijk op 18 mei.

En ... good luck!

HHugo 03-05-2003 18:30

Re: Vraag 11 en 12
 
Quote:

Originally posted by Sennake
OPGELET : dit is de laatste vraag waarbij eventuele schrijffouten in namen nog goedgekeurd zullen worden. En bij één van de namen zou je wel eens de verkeerde schrijfwijze kunnen toepassen, aangezien die naam je niet onbekend zal voorkomen. (DIT IS EEN TIP!)

Ik denk dat ik 'em door heb. Maar ik ben niet 100% zeker hoe het van die bekende naam geschreven wordt. Dus daar zal ik niet door beïnvloed worden. :D

Mark 03-05-2003 18:55

Pffffff.........die foto van die mini is gemanipuleerd.......logo van de rally-sticker is vervangen door de paddock........hij gaat lekker ;)

Bart.Vandecavey 03-05-2003 19:03

Quote:

Originally posted by Marshal
Pffffff.........die foto van die mini is gemanipuleerd.......logo van de rally-sticker is vervangen door de paddock........hij gaat lekker ;)
Sorry marshal maar je moet het ook niet te gemakkelijk maken hé, trouwens ik vind hem nog altijd heel gemakkelijk.

Sennake 04-05-2003 00:28

Quote:

Originally posted by Marshal
Pffffff.........die foto van die mini is gemanipuleerd.......logo van de rally-sticker is vervangen door de paddock........hij gaat lekker ;)
Tiens, dat was me nog niet opgevallen :D

Naarmate de moeilijkheidsgraad stijgt, zullen er aanknopingspunten verdwijnen... wacht maar tot in moeilijkheidsgraad 8... Dan heb je gewoon een zwarte foto :D

A.J. 04-05-2003 02:00

Quote:

Naarmate de moeilijkheidsgraad stijgt, zullen er aanknopingspunten verdwijnen... wacht maar tot in moeilijkheidsgraad 8... Dan heb je gewoon een zwarte foto :D
die zwarte foto ken ik! da was ikke toen ik in de 24 uren van Zolder in 1994 plots zonder licht viel :D

Obi-Jan 04-05-2003 02:09

Quote:

Originally posted by Sennake
<snip>Naarmate de moeilijkheidsgraad stijgt, zullen er aanknopingspunten verdwijnen... wacht maar tot in moeilijkheidsgraad 8... Dan heb je gewoon een zwarte foto :D
'k Begin het te geloven.... vraag 12 kan enkel uit een zieke geest ontsproten zijn. :D

Jeezes Guy... met dat model is zeker 4 seizoenen internationaal gereden en daarna nog eens een paar jaar op Europees en nationaal niveau. Ok dat ge een paar rallies kunt uitsluiten, maar da kan in principe 't is eender wie, 't is eender waar zijn. Om nog maar niet te spreken van het feit dat in zowat iedere rally toen zo'n ding in de kreukels werd gereden. :frusty: :frusty:

Jan.
=---

A.J. 04-05-2003 02:21

Zo mijn antwoorden op vraag 11 & 12 zijn verstuurd, nog voor dat 9 & 10 moesten binnen zijn!
Van mij mag 13 & 14 ook reeds gesteld worden :D

R@ce@holiC 04-05-2003 10:07

Antwoorden vraag 11 en 12 zijn binnen...

Megane 04-05-2003 11:09

Die van mij zijn ook binnen. :D :D
Mooi tijdverdrijf op zondag voormiddag :D

sledge 04-05-2003 11:13

Ik ben nog op vraag 9 aan't zoeken :D

Megane 05-05-2003 08:49

duurt nu wel lang tot de volgende vragen hé :D :D
werkt zo een beetje verslavent. :D ik ben een quiz junkie aan het worden. :no:

Jan 05-05-2003 08:55

Quote:

Originally posted by Obi-Jan
Ok dat ge een paar rallies kunt uitsluiten, maar da kan in principe 't is eender wie, 't is eender waar zijn
'k zou zeggen, concentreer je vooral op de gele bloemetjes, die staan waarschijnlijk niet overal :D

jan

Obi-Jan 05-05-2003 13:09

Quote:

Originally posted by jan
'k zou zeggen, concentreer je vooral op de gele bloemetjes, die staan waarschijnlijk niet overal :D
Ik heb eigenlijk nog nooit gelet op de flora in de bermen bij het bekijken van een rally, maar het was me wel opgevallen dat dit een hint is.

Het helpt alleen nie veel. Ok, ik herinner wel het een en ander uit die periode, maar vooral dat onze goede vriend hier in zijn vier seizoenen bij (bliep) ondanks de successen redelijk wat schade gereden heeft, dus dat vernauwt de selectie niet erg. :D

Jan.
=---

Mark 05-05-2003 18:28

Nogmaals, haal het rode potlood maar uit de kast om de vakjes te kleuren :D


All times are GMT +2. The time now is 23:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.