De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=59)
-   -   4e Ronde van het Meetjesland 29 april 2006 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12899)

Pinzie 23-04-2006 15:13

4e Ronde van het Meetjesland 29 april 2006
 
Meer info vind je op : http://users.skynet.be/vrs/WEDSTRIJD...EETJESLAND.htm

Hopelijk kom ik samen met mijn oorspronkelijk co-piloot Danny weer enkele paddockers tegen. Wij starten zoals gebruikelijk in Recreatie.

Met sportieve groeten,

Pinzie

thrust ssc 23-04-2006 18:12

Ik ben weer verantwoordelijk voor een controlepost dit jaar ! dat is ook best fun om eens te doen . see you

Pinzie 23-04-2006 18:18

@ thrust ssc:

Als je een Nissan Navarra pickup, lichtgrijs, of groene Suzuki Baleno ziet passeren, mag je altijd jezelf bekend maken, het is altijd leuk nieuwe paddockers te leren kennen !

thrust ssc 23-04-2006 22:34

waarschijnlijk zal jij mij niet zien maar ik jullie wel !
sorry dat ik zo in raadsels praat maar voor rittensporters zou dit klare taal moeten zijn !
zoals je weet heeft elke inrichter zo zijn ideen over de 'vallen' die hij gebruikt en wat dus typerend is voor zijn rit.
dat zou genoeg moeten zijn als info.
spijtig dat ik niet kan blijven hangen in de kantine na afloop maar ik werk professioneel ook de zaterdag tot 15.00u en ik ben ook van dienst de zondag op de slalom van erpe mere uit liefde voor de autosport.
see you
Dick

VRS 23-04-2006 22:43

@Pinzie

Ja wat thrust bedoelt is natuurlijk dat hij als vals zal staan
Maar het betekend ook niet dat dit werkelijk zo is
dus opletten geblazen
laat u niet vangen

van ons moet je geen schrik hebben want wij rijden in de sportklasse

greetz en tot zaterdag
VRS

Pinzie 23-04-2006 23:09

@vrs:

Zo snel heb ik van nieumand bang hoor, ik ben beginner , en we rijden om ons te amuseren in de eerste plaats. En als beginner, maak je nu eenmaal fouten, en het is de kunst van er op zo kort mogelijke termijn zoveel mogelijk uit te leren. Het is wel leuk als je naarmate het seizoen vordert, merkt dat je prestaties stijgen. Ik heb toch al 1 ding geleerd dit seizoen: rittensport en classics zijn verslavend, maar ook te weinig op een seizoen ...

wimballon 23-04-2006 23:47

sommigen kennen mij intussen van op de titanic rit. ik zal er niet bij zijn volgende zaterdag.

heb al wel veel geleerd op de vier wedstrijden die ik tot nu toe mee gedaan heb. ik zal jullie in elk geval nog wel eens zien op één van de volgende wedstrijden.

veel succes aan allen die binnenkort nog eens een rit gaan doen. laat vooral iets weten over de resultaten.


edit: ik zal volgende zondag te zien zijn (vooral mijn auto dan, ik val nogal tegen denk ik;)) tijdens een static show met toertocht vanop het tonerloplein in roosendaal, nl

Pinzie 26-04-2006 18:50

Wegens onverwachte gezondheidsproblemen van mijn co Danny, zal ik zaterdag niet kunnen deelnemen, of ik moet nog een (co-)piloot vinden. Die kans is erg klein, maar ik doe mijn best! Zou graag voor Danny een goed resultaat rijden, om hem te steunen...

Pinzie 27-04-2006 07:14

En ja, ik heb weer een slachtoffer gevonden, en zal er dus toch weer bij kunnen zijn. Tot zaterdag !

Jan 27-04-2006 09:12

Quote:

Originally Posted by Pinzie
En ja, ik heb weer een slachtoffer gevonden, en zal er dus toch weer bij kunnen zijn. Tot zaterdag !

't Is blijkbaar heel ongezond om met jou te rittensporten, de slachtoffers vallen bij bosjes:D :D :D

fordje 27-04-2006 12:46

Je zegt wat !
Moet ik eens uit de biecht klappen :)

Pinzie 27-04-2006 19:03

Lol ! Vraag is: voor wie is het ongezond, voor de co-piloot van dienst, of voor de tegenstanders...
Ik hoop in ieder geval weer wat ervaring op te doen, en misschien zelfs weer enkele punten te scoren voor het VAS-kampioenschap, zodat ik voor Recreatie als eerste Bokkenrijder kan eindigen :D.

fordje 27-04-2006 20:28

Pfft.. gij rijdt toch als piloot. Geen concurrentie :). Toch succes zondag. Ik zal aan je denken vanachter een goed glas wijn :)

Pinzie 28-04-2006 00:45

Blijkbaar is fordje al aan de drank, want de rit is overmorgen, zaterdag :).

thrust ssc 29-04-2006 12:44

tot straks aan iedereen,

pas op jullie snelheid van en naar de rit , heel veel kans op snelheidscontroles tussen de afrit van de E40 en het inschrijvingslokaal ( cfr voorbije jaren ) !!!!!!!!!!!!!!

veel plezier


All times are GMT +2. The time now is 01:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.