De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 2008, nieuwtjes en andere weetjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=16239)

Mark 11-11-2007 12:06

Volgens een berichtje in de Autosport van 08-11 is PK bezig met twee Saleen opties. Of Oreca of de wagens die in 2006 werden ingezet door Zakspeed. De C6R is de derde optie.

Grig-O 11-11-2007 12:44

De Saleen van Zakspeed is toch verkocht aan RBimmo Racing???

JorritVD 11-11-2007 14:47

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 222784)
De Saleen van Zakspeed is toch verkocht aan RBimmo Racing???

Nee, dat is een (ex-)Konrad chassis.

Integra 11-11-2007 15:26

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 222783)
Volgens een berichtje in de Autosport van 08-11 is PK bezig met twee Saleen opties. Of Oreca of de wagens die in 2006 werden ingezet door Zakspeed. De C6R is de derde optie.

Die van Zakspeed is trouwens volledig geupdate met de 2007 upgrades.

Neo-242 11-11-2007 16:00

Toch straf dat PK ineens het Corvette gebeuren overhoop smijt. Niet in de FIA GT meer (ik denk echt wel dat het een Saleen zal worden), niet meer in de Belcar.:(

Integra 11-11-2007 16:39

Liever een Saleen dan weer een Corvette. Die Vettes ben ik echt wel beu gezien (en vooral gehoord)

Grig-O 11-11-2007 17:25

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 222795)
Toch straf dat PK ineens het Corvette gebeuren overhoop smijt. Niet in de FIA GT meer (ik denk echt wel dat het een Saleen zal worden), niet meer in de Belcar.:(

Gaat PK naar LMS met de Saleen?!?
En als die Saleen van RBimmo een Konrad exemplaar is, waarom reed Thomas Enge dan op een moment achtste in Brno? Een Konrad Saleen kan naar mijn weten de beste GT2's niet meer volgen..

Brecht 11-11-2007 17:28

Dat gaat weer sukkelen worden in 2008 voor PK.

GT2-R 11-11-2007 19:44

Quote:

Originally Posted by corvetteboy (Post 222804)
Dat gaat weer sukkelen worden in 2008 voor PK.

Dat zou ik niet per sé zeggen. Bij hun eerste optreden met de C5-R (Monza, 2005) vochten ze onmiddelijk mee voor de overwinning.

Thomaske 11-11-2007 21:17

Quote:

Originally Posted by Integra (Post 222156)
Inderdaad, liever een Saleen dan weer een saaie Vette. :)

Altijd maar het zelfde wat jij hier neer schrijft. Als je een Corvette kan afbreken dan doe je het maar al te graag. Jongen, stop er aub bij want dit valt niet altijd in goede aarde met andere personen.

Mvg...

Viper GTS-R*** 11-11-2007 22:05

Die RBImmo Saleen is inderdaad één van Konrad.
Maar wie zegt dat die gekocht is, en niet verhuurd?

Quote:

Originally Posted by Grig-O
En als die Saleen van RBimmo een Konrad exemplaar is, waarom reed Thomas Enge dan op een moment achtste in Brno? Een Konrad Saleen kan naar mijn weten de beste GT2's niet meer volgen..

En waarom zou dat niet lukken? Er stond wel duidelijk vermeld in dat persbericht van RBImmo Racing dat het een Konrad exemplaar is die hier en daar verbeterd zou geweest zijn. En dit met Enge achter het stuur lijkt het mij logisch dat hij aan de staart van de GT1's kon rijden. Enfin ja voor even dan :)


Zou het niet logischer zijn moest PK wachten tot SRO/FIA de nieuwe technische reglementen vrijgeeft ivm. die 'new generation' GT1's...

Kan men afwegen of het nog zin heeft om een 'this generation' GT1 te kopen ipv zo'n nieuwe. Zo zou je toch behoorlijk wat kunnen leren in 2008, waar er nog veel teams hun huidige GT1 zullen gebruiken. Dan kom je in 2009 of 2010 al fris naar voor met je 'new generation' GT1 terwijl de meeste teams dan nog zullen moeten 'leren' omgaan met hun 'new generation' GT1...

Ja wist even niet goed hoe ik de huidige en nieuwe genaratie GT1's moest benoemen daarmee dat 'this' en 'new' generation gedoe.

Neo-242 11-11-2007 23:13

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 222801)
Gaat PK naar LMS met de Saleen?!?
En als die Saleen van RBimmo een Konrad exemplaar is, waarom reed Thomas Enge dan op een moment achtste in Brno? Een Konrad Saleen kan naar mijn weten de beste GT2's niet meer volgen..

Neen sorry, ik had me fout uitgedrukt. Ik bedoel dat PK zowel in Belcar als in FIA GT niet meer met een Corvette zal rijden dan, wel met een andere wagen.

Men gaat nu kiezen voor een wagen die men niet goed kent, hoe je daar meer kans mee maakt op een titel is me een raadsel :cool:

guntha 11-11-2007 23:19

Ik ga dat gedonder van die v8 van pk missen. :( Wel goed dat ze dan tenminste een snelle saleen nemen. Kunnen ze meedoen voor de titel eenmaal ze de wagen tegoei kennen.

Integra 12-11-2007 16:34

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 222822)
Altijd maar het zelfde wat jij hier neer schrijft. Als je een Corvette kan afbreken dan doe je het maar al te graag. Jongen, stop er aub bij want dit valt niet altijd in goede aarde met andere personen.

Mvg...

Het is mijn mening. ;) Iedereen heeft recht op een mening. ;) Dit is trouwens vooral gezegd vanuit het standpunt dat er momenteel geen enkele Saleen in FIA GT rijdt ...

JorritVD 12-11-2007 19:21

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 222801)
En als die Saleen van RBimmo een Konrad exemplaar is, waarom reed Thomas Enge dan op een moment achtste in Brno? Een Konrad Saleen kan naar mijn weten de beste GT2's niet meer volgen..

Updates aan wagen en Pitstopstrategie.


All times are GMT +2. The time now is 10:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.