De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Algemeen en vraagbaak (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=67)
-   -   De Paddock modelbouwers gaan een lijst maken van alle modelbouwwinkels in België. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13631)

Sennake 20-08-2007 14:26

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 217583)
Ouch... :o

Om de één of andere reden, was deze lijst me zelfs compleet ontgaan... We zouden die eigenlijk ook op de Modelbouw Home Page kunnen zetten. Dan hebben we ineens ook content voor onze links pagina en kan de subsite officieel boven het doopvond gehouden worden.

Ik kan/wil zelfs de initiële overzetting doen, zodanig dat er enkel dient onderhouden te worden. Goed idee? ;)


Zeer goed zelfs, en de updates staan er toe nu toe allemaal bij.

Guido 20-08-2007 14:28

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 217584)
Zeer goed zelfs, en de updates staan er toe nu toe allemaal bij.

Ik zal Broux niet meer in de nieuwe lijst zetten dan... :+

Sennake 20-08-2007 14:46

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 217585)
Ik zal Broux niet meer in de nieuwe lijst zetten dan... :+

Ik weet het niet, er zou een nieuwe winkel komen, maar die zal alleszins op een ander adres staan. Dus misschien even wegnemen om (wie weet) terug te herrijzen later?...

CarRerA 21-08-2007 08:36

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 217581)
Hij was om één of andere reden offline gesukkeld, maar ik heb hem opnieuw online gezet. En ik heb meteen ook alle updates die jullie plichtsbewust toegevoegd hebben, erbij gezet.

Hier staat de voorlopige lijst terug.

dankuwel!

manu 26-01-2011 22:09

Aangezien ik zaterdag in Gent moet zijn, weet er iemand
of er een modelbouwwinkel is in het Gentse?

eyckles 26-01-2011 22:38

EP-FUN
Albert Panisstraat 6
B- 9120 Beveren-Waas

Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? JA een beetje
Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Neen
Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...)? Neen
Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...)? Neen
Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? JA(Humbrol, Tamiya)
Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) JA
Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? Neen
Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Denk ik niet, omdat dit eigenlijk een RC winkel is. Ben er toevallig eens binnengestapt, omdat ik tijdens het voorbij rijden een plakkaat met Tamiya zag hangen. Ben er toen binnen gegaan en had het volledige Ts verf gamma in stock voor spotprijzen(5,7€ per busje toen, nu 6,5€ wegens verhuisd naar nieuwe lokatie), Primers(metaal en gewone). Enkel de spuitbussen van Gunze lis ik nog, maar zak dit wel eens aan de verkoper vragen.

Lesley

Doc 27-01-2011 07:03

Tjien, ik heb nooit geweten van dit topic. Maar deze lijst is reeds enkele jaren ooit. Is het geen goed idee om deze eens te updaten?

Trouwens, hier is er nog eentje.

CARACARS MODELBOUW
Hazelarenlaan 24
3500 Hasselt
011 43 11 23

Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? JA een beetje. Maar hij kan wel alle bekende merken voor je bestellen.
Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? JA, een beetje. Maar hij kan wel alle bekende merken voor je bestellen.
Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...)? Neen, alleen militair.
Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...)? Ja
Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? JA(Humbrol, Tamiya en het volledige revell en Vallejo assortiment)
Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) JA
Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? Ja
Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Geen idee, zal ik devolgende keer eens vragen aan Glenn.

Sennake 27-01-2011 14:10

Quote:

Originally Posted by Doc (Post 265429)
Tjien, ik heb nooit geweten van dit topic. Maar deze lijst is reeds enkele jaren ooit. Is het geen goed idee om deze eens te updaten?

Ik zal er eens werk van maken. En dan kunnen we misschien een banner aanmaken voor onszelf waarin een link naar deze thread staat, zodat we het bestaan ervan niet meer kunnen vergeten (zoals ikzelf ook al gedaan had trouwens)... :o

manu 27-01-2011 23:19

Quote:

Originally Posted by manu (Post 265409)
Aangezien ik zaterdag in Gent moet zijn, weet er iemand
of er een modelbouwwinkel is in het Gentse?

En het antwoord is te vinden op de paddock:champagne::


http://www.depaddock.net/forum/showthread.php?t=16898

Mario 25-06-2013 14:23

in Turnhout is er blijkbaar iets op til
als ik meer weet, post ik het hier wel

Mario 02-07-2013 21:05

Zoals ik hierboven al liet verstaan is er pas een winkel opengegaan in Turnhout : BK modelbouw

het aanbod is een stuk ruimer dan alleen modelbouw, maar wie in de buurt is, moet misschien maar eens binnen springen

Onderstaande antwoorden zijn misschien niet 100% correct, want gebaseerd op een blitzbezoekje
Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? JA een beetje.
Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? JA, wellicht wel of anders bestellen.
Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...)? denk het wel, maar ben niet zeker.
Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...)? Ja
Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? JA
Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) JA
Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? niet gezien
Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? denk ik niet

manu 02-07-2013 21:32

Nu we toch bezig zijn: http://www.berlinetta-modelcars.be/

Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja
Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja
Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Ja
Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) Ja
Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja
Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) Ja
Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) Weet ik niet
Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden. Geen flauw idee.

Ik ben er een paar keer geweest en is de moeite waard.

Rocknrolla 08-07-2013 14:03

Ondertussen heeft model-battalion in Gent zijn deuren gesloten.
Ook Minitair in Gent is gestopt met de winkel, de online shop bestaat wel nog en het is ook mogelijk om je bestelde goederen af te halen in de vroegere shop.

Heel jammer dit aangezien dit voor mij heel kortbij is.. :(

Mario 18-05-2018 09:16

Quote:

Originally Posted by Mario (Post 279122)
Zoals ik hierboven al liet verstaan is er pas een winkel opengegaan in Turnhout : BK modelbouw

het aanbod is een stuk ruimer dan alleen modelbouw, maar wie in de buurt is, moet misschien maar eens binnen springen

Onderstaande antwoorden zijn misschien niet 100% correct, want gebaseerd op een blitzbezoekje
Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? JA een beetje.
Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? JA, wellicht wel of anders bestellen.
Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...)? denk het wel, maar ben niet zeker.
Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...)? Ja
Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? JA
Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) JA
Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? niet gezien
Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? denk ik niet

Deze winkel is helaas onlangs gesloten.
Hun webshop blijft blijkbaar wel bestaan (hebben ze me toch via mail bevestigd) : https://www.bkmodelbouw.be/

Nismo 21-05-2018 18:57

Quote:

Originally Posted by Doc (Post 265429)
Tjien, ik heb nooit geweten van dit topic. Maar deze lijst is reeds enkele jaren ooit. Is het geen goed idee om deze eens te updaten?

Trouwens, hier is er nog eentje.

CARACARS MODELBOUW
Hazelarenlaan 24
3500 Hasselt
011 43 11 23

Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? JA een beetje. Maar hij kan wel alle bekende merken voor je bestellen.
Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? JA, een beetje. Maar hij kan wel alle bekende merken voor je bestellen.
Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...)? Neen, alleen militair.
Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...)? Ja
Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? JA(Humbrol, Tamiya en het volledige revell en Vallejo assortiment)
Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) JA
Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? Ja
Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Geen idee, zal ik devolgende keer eens vragen aan Glenn.

Caracars is ondertussen al enige tijd verhuisd naar Zonhoven, voor de rest is er niets veranderd, alleen is de zaak wat groter gehuisvest.

Caracars Modelbouw
Molenweg 158A
3520 Zonhoven
http://www.caracars.be/nl/


All times are GMT +2. The time now is 07:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.