De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2007, de overige berichten...... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14384)

Viper GTS-R*** 10-01-2007 00:06

Quote:

Originally Posted by Bramzel (Post 198999)
Bron?

Van een teamlid. Normaal zou ik dat niet posten maar als Thomaske_GLPK zelf al aangeeft dat hij komt, waarom dan nog twijfelen? Daarmee dat ik het hierme toch nog eens wou bevestigen dat hij er al is.

Bramzel 10-01-2007 01:03

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 199111)
Van een teamlid. Normaal zou ik dat niet posten maar als Thomaske_GLPK zelf al aangeeft dat hij komt, waarom dan nog twijfelen? Daarmee dat ik het hierme toch nog eens wou bevestigen dat hij er al is.

Ook dan is een bron welkom, anders kan je van alles roepen.

Thomaske 10-01-2007 10:43

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 199111)
Van een teamlid. Normaal zou ik dat niet posten maar als Thomaske_GLPK zelf al aangeeft dat hij komt, waarom dan nog twijfelen? Daarmee dat ik het hierme toch nog eens wou bevestigen dat hij er al is.

Wie zegt dat ik iets heb bevestigd? Ik weet echter zelf van niets.

Mvg...

tuneboy 10-01-2007 21:17

Kumpen bevestigt testen met Corvette Z06 met oog op deelname aan de Belcar
 
Het volgende staat op de webstek van racingworld:

Deze week staken geruchten de kop op dat GLPK Racing dit jaar een Corvette Z06 GT3 gaat inzetten in het Belgische GT3 kampioenschap. Het zou gaan om een ex-Carsport exemplaar, een wagen die opgebouwd is door Callaway Carsport. Toch is het nog niet 100% zeker dat deze wagen aan de start zal komen van de Belcar.

Anthony Kumpen geeft tekst en uitleg: "Er is inderdaad een Corvette Z06 van Callaway onderweg naar ons atelier in Hasselt. We blijven echter voorzichtig. We wachten immers nog altijd op de reglementen. Alvorens we de knoop doorhakken gaan we eerst de wagen uitvoerig testen op Circuit Zolder..."

De grote vraag is nu, wanneer gaat het GLPK team testen in zolder, en hoe zit het nu eigenlijk met dat reglement? !

Scapa 10-01-2007 23:28

Voor de rest toch maar stilletjes met plannen voor de Belcar tov andere jaren rond deze tijd... Een reglement zou misschien wat helpen lol.

Coach Ep 11-01-2007 17:10

nog meer nieuws van pitstop.tv. G&A wil graag aantreden met de Mosler (afhankelijk van reglementen):

Kenis: “Wij wachten op dit ogenblik af en kunnen niets zeggen zolang er geen Belcar-reglement is. ... Natuurlijk zouden wij graag in de Belcar uitkomen, maar veel zal van het definitieve reglement afhangen en daarop wachten we dus nog. Mocht echter blijken dat we met de Mosler geen kans maken, dan zijn er zeker andere pistes.”

ICEMAN 11-01-2007 20:18

De Daikin BMW 120d is verkocht. Ik probeer er nog achter te komen aan wie.

Mark 11-01-2007 23:21

Uit de persbabbel van A+

Quote:

Verder zal Fred Grönitz de taak van teammanager op zich nemen en zal Pascal van Buynder het technische gedeelte blijven dirigeren".
Kan ik hier dan uit opmaken dat S&P Racing niet aan de Belcar Original zal deelnemen?

Thomaske 12-01-2007 15:45

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 199363)
Uit de persbabbel van A+



Kan ik hier dan uit opmaken dat S&P Racing niet aan de Belcar Original zal deelnemen?

Dit ging vorig jaar al de ronde hoor. Bij deze is het dus bevestigd.

Mvg...

Thomaske 13-01-2007 18:00

Racing For Belgium met de Aston Martin GT3 naar de Belcar volgens Pitstop.tv

Mvg...

Belle 13-01-2007 18:46

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 199556)
Racing For Belgium met de Aston Martin GT3 naar de Belcar volgens Pitstop.tv

Mvg...

Zie post #8 ;)

Maar euh, laten we zeggen dat ik dit geweldig nieuws vind. :worship:

Baron 13-01-2007 18:53

Quote:

Originally Posted by doctor jozz (Post 199495)
Het lijkt er steeds meer op dat ze op CZ de juiste weg zijn ingeslagen :applaus: !

Eén zwaluw maakt de lente niet!

Ik blijf kritisch afwachten. De komst van de Corvette en de Aston Martin is uiteraard zeer goed nieuws;
maar met de wagens die tot nu toe bevestigd zijn, vorm je nog steeds geen volwaardig startveld.

GT2-R 13-01-2007 19:12

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 199560)
Eén zwaluw maakt de lente niet!

Ik blijf kritisch afwachten. De komst van de Corvette en de Aston Martin is uiteraard zeer goed nieuws;
maar met de wagens die tot nu toe bevestigd zijn, vorm je nog steeds geen volwaardig startveld.

Ik zei dan ook het LIJKT er steeds meer op... in mijn ogen lijkt het toch de goede kant op te gaan. Maar het is idd afwachten of er nog anderen zullen volgen.

!!!Deze discussie wordt best in een andere tread gevoerd!!!

GT2-R 13-01-2007 19:47

Uit het persbericht van First Motorsport na de 24u van Dubaï:

Quote:

Belcar staat voor dit jaar terug op ons programma, maar het is niet uitgesloten dat we één of meerdere internationale races gaan afwerken dit jaar.
BRON: RACINGWORLD.BE

Mark 13-01-2007 21:52

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 199560)
Eén zwaluw maakt de lente niet!

Ik blijf kritisch afwachten. De komst van de Corvette en de Aston Martin is uiteraard zeer goed nieuws;
maar met de wagens die tot nu toe bevestigd zijn, vorm je nog steeds geen volwaardig startveld.

Idd, als we gemiddeld minder dan 30 wagens aan de start hebben in seizoen 2007 dan is voor mij persoonlijk jaargang 1 Belcar "nieuwe naam" geen succes geworden. Een verloren seizoen voor de liefhebbers ;)


All times are GMT +2. The time now is 17:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.