De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Belcar Endurance Cup : 't is 2 voor 12 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11817)

Bugalfa 04-12-2005 12:04

Belcar Endurance Cup : 't is 2 voor 12
 
Wie weet er het fijne v.d. BEC ?
Wat ik nu vermoed is :
-Er zouden 7 WE komen 2 x 3u race, 1x 10u RPN, rest 2u05min
-1x naar Spa (24u 2 PK of ander ?), 1x buitenland (Lausitz ?)
-Geluid op 105 dBA (wat met RPN ? speciaal reglement 95 dBA ?)
-Geen box : Tentjes stijl Yaris-Cup ?
-Race op zaterdag ? 2 of 3 dagen aanwezig ?
-Inschrijfgeld weer omhoog ? Zou omgekeerd moeten zijn : slechts 24u20min raceduur t.o.v. 30u dit jaar . Overheadkosten(marshalls, interventiewagens, etc.) worden sowieso voor Belcar gemaakt...

M'n bedenkingen :
-Meeste teams hebben noch tent noch truck noch mobiele kar met perslucht e.d.
-Amateurs kunnen niet zomaar 2, 3 dagen vrij maken
-Entreeprijzen op Belcar niveau ?

christophe 04-12-2005 17:05

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Wie weet er het fijne v.d. BEC ?
Wat ik nu vermoed is :
-Er zouden 7 WE komen 2 x 3u race, 1x 10u RPN, rest 2u05min
-1x naar Spa (24u 2 PK of ander ?), 1x buitenland (Lausitz ?)
-Geluid op 105 dBA (wat met RPN ? speciaal reglement 95 dBA ?)
-Geen box : Tentjes stijl Yaris-Cup ?
-Race op zaterdag ? 2 of 3 dagen aanwezig ?
-Inschrijfgeld weer omhoog ? Zou omgekeerd moeten zijn : slechts 24u20min raceduur t.o.v. 30u dit jaar . Overheadkosten(marshalls, interventiewagens, etc.) worden sowieso voor Belcar gemaakt...

M'n bedenkingen :
-Meeste teams hebben noch tent noch truck noch mobiele kar met perslucht e.d.
-Amateurs kunnen niet zomaar 2, 3 dagen vrij maken
-Entreeprijzen op Belcar niveau ?

Inschrijfgeld zou ongeveer zelfde blijven, 1 race 10 uur, 2 races van 4 uur, 2 races van 90 minuten,1 race = ? max 4 uur en nog een zevende race om terug op het zelfde aantal rijctijd te komen.
GEEN buitenlandse race, er wordt gereden onder provinciaalse licentie
races zullen zoveel mogelijk op 1 dag gehouden worden.

sportieve groeten
European Formula Racing

pascual 04-12-2005 19:05

Zou, zou, zou,.... wanneer gaan ze het nu eens bekend maken? Het begint tijd te worden.

El Torro 04-12-2005 23:53

Tja, de overheid in Brussel ligt dwars op verschillende punten zodat het nog niet helemaal in zicht is wanneer dat de
nieuwe regelementen uit zijn :frusty:

yannick88 05-12-2005 01:03

Quote:

Originally Posted by christophe
Inschrijfgeld zou ongeveer zelfde blijven, 1 race 10 uur, 2 races van 4 uur, 2 races van 90 minuten,1 race = ? max 4 uur en nog een zevende race om terug op het zelfde aantal rijctijd te komen.
GEEN buitenlandse race, er wordt gereden onder provinciaalse licentie
races zullen zoveel mogelijk op 1 dag gehouden worden.

sportieve groeten
European Formula Racing


Ik heb zowat hetzelfde vernomen
Het is de bedoeling dat er volgend weekend tijdens de Belcar prijsuitrijking het reglement word bekendgemaakt .

Mvg

Driver 05-12-2005 09:13

Dat gaat door de misére met Brussel niet gehaald worden, kan dus nog wel even gaan duren !

Hoppa 05-12-2005 10:15

Quote:

Originally Posted by christophe
Inschrijfgeld zou ongeveer zelfde blijven, 1 race 10 uur, 2 races van 4 uur, 2 races van 90 minuten,1 race = ? max 4 uur en nog een zevende race om terug op het zelfde aantal rijctijd te komen.

volgens de folder die op de stand van Belcar/GS motorsport lag tijdens de racing show in Essen:
Mediagroup van Dyck Belcar:
5X 2u5'
1X 4u
1X 24u

Belcar endurance cup:
3X 1u30'
1X 3u
1X 4u
1X 10u

Belcar sprint cup:
7x 2 races van 30'

Belcar historic sprint:
7X 2 races van 30'

Buitenlandse race gaat door op de Lausitzring.

Ik veronderstel dat sprinters en historics dus altijd samen zullen rijden met Belcar en dat touring niet mee gaat naar Lausitzring. 4u wedstrijd van touring is waarschijnlijk terug met de 24u 2pk en de 10u is de RPN dus zullen wij 3 of 4 keer tijdens de belcarweekends rijden.

Chauffeur 05-12-2005 11:11

Toch raar dat sommige al iets weten, dat andere reeds folders drukken maar dat het merendeel gewoon niets weet. Wat mij betreft zal het een jaartje de kat uit de boom kijken zijn :)

Hoppa 05-12-2005 11:25

Folder is gedrukt door Zolder zelf; voor info kan je een e-mail zenden naar drivers@circuit-zolder.be dixit de folder.

Ik ga er dus vanuit dat dit de kalender zal worden voor 2006. !Mits goedkeuring door KACB?)

Clubman 05-12-2005 15:56

lijkt me sterk : ik heb vorige week nog een mail gestuurd en tot op heden helemaal niks van gehoord. ( en gelezen is ie want ik had een leesbevestiging gevraagd en gekregen).


Je wordt er een beetje moedeloos van, hé. :frusty:
Hoe kan je nou iets plannen , een auto opzetten , je sponsor iets voorstellen .....

Het zal weer allemaal last - minute worden.

Misschien toch maar es bij ASAF of in NL gaan kijken ......

bart VDB 05-12-2005 18:07

De Belcar Endurance Cup zou dus totale racetijd 21.5 uur zijn. Dit is toch 8.5 uur minder dan de Touring Cup van dit jaar en de voorgaande.
Mij maakt het op zich weinig uit , alleen zou ik ook graag weten of dit alles definitief is. Als je op zoek bent naar een zitje is dit toch wel belangrijk om te weten. Je kan nog niks afspreken. Vorig jaar rond deze periode was het al lang in kannen en kruiken (hé Chauffeur ;) ).
We zullen wel zien en anders ga ik mee de kat uit de boom kijken :D :p (t'is te hopen dat de kat dan vlug uit de boom is gekeken,anders wordt het een lang jaar :+ ).
Dus nog wachten en dan maar op zoek naar een zitje zeker???

Groetjes

Bart Van den Broeck

Pat 05-12-2005 21:02

Endurance op z'n Belgisch ...

Belcar noch-mossel-noch-vis Cup !

Chauffeur 05-12-2005 21:05

He Bart. Ik heb n'een auto, maar geen team. Gij hebt centen maar genen auto. Als we nu iemand vinden die de auto koopt en gij en ik gaan rijden zijn we vertrokken hé :)

Ik denk wel dat de Clio in België zal blijven ;) BTCS lijkt me uitgesloten, Belcar Endurance series kan, Sprinters ook. Vrijdag weten we misschien meer, ik laat je zeker iets weten.

Dries

Bugalfa 05-12-2005 23:25

Om 'n race van 1u30 "Endurance" te durven noemen... da's bij mij 'n sprint .
En idd. stel maar eens een programma voor aan een sponsor of piloot zonder dat ge'r zelf 't fijne van weet...
Voor 4u kunt ge't budget onder 3 piloten spreiden, 3u is voor 2 piloten net genoeg, maar wie krijgt ge gemotiveerd om 1u30 onder 2 te verdelen en daarvoor 3 dagen te mogen rondhangen ?

yannick88 06-12-2005 02:18

Quote:

Originally Posted by Hoppa
volgens de folder die op de stand van Belcar/GS motorsport lag tijdens de racing show in Essen:
Mediagroup van Dyck Belcar:
5X 2u5'
1X 4u
1X 24u

Belcar endurance cup:
3X 1u30'
1X 3u
1X 4u
1X 10u

Belcar sprint cup:
7x 2 races van 30

Belcar historic sprint:
7X 2 races van 30'

Buitenlandse race gaat door op de Lausitzring.

Ik veronderstel dat sprinters en historics dus altijd samen zullen rijden met Belcar en dat touring niet mee gaat naar Lausitzring. 4u wedstrijd van touring is waarschijnlijk terug met de 24u 2pk en de 10u is de RPN dus zullen wij 3 of 4 keer tijdens de belcarweekends rijden.


Ik heb nochthans vernomen dat de Belcar endurance cup uit 7 en niet uit 6 wedstrijden zal zijn voor 2006


All times are GMT +2. The time now is 14:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.