De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Wat gaat Alonso doen in 2008? Nu we de uitspraak van de FIA weten. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=16288)

Mark 25-09-2007 18:44

Wat gaat Alonso doen in 2008? Nu we de uitspraak van de FIA weten.
 
Wat gaat Alonso doen in 2008?

Mark 25-09-2007 18:52

Zie net dat we een paar weken al zo'n poll hebben gehad. Zal de titel aanpassen. Nu we meer weten over deze kwestie kan ons inzicht veranderd zijn.

Ottooke 25-09-2007 19:11

Hij is ontevreden bij McLaren en Renault is ontevreden met de huidige wagen. Ze zullen vast wel genoeg geld willen uittrekken om Alonso in 2008 bij hen te laten rijden.

Bugalfa 25-09-2007 20:10

Hij gaat...F1 rijden ...







bij Toyota, met z'n buddy Trulli .

Bart.Vandecavey 25-09-2007 20:13

De vraag is eigenlijk, welk team Alonso naar zo'n hoog niveau kan tillen dat ze titelwaardig zijn...

In feite kan hij een schumi doen... Toyota op zijn plaats zetten die hun budget zouden rechtvaardigen.

Mark 25-09-2007 21:39

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey (Post 220122)

In feite kan hij een schumi doen... Toyota op zijn plaats zetten die hun budget zouden rechtvaardigen.

Dat kan alleen als hij de huidige management-systeem in een keer naar buiten kan gooien. Want op dat punt schijnen Toyota en Honda van hetzelfde syndroom last te hebben. Geld? Geen probleem! Kwaliteit medewerkers? Geen probleem! Echter het "corporate Japans management" schijnt die Japanners parten te spelen.

Waarschijnlijk Renault maar ik hoop eigenlijk Ferrari. Dan zal een van de twee zijn reputatie aan gort zien gaan.

airco 25-09-2007 21:52

Lijkt me een van de moeilijkste vragen om op te antwoorden in de F1 van de afgelopen jaren.

McLaren lijkt me onwaarschijnlijk gezien zijn verhouding met Ron Dennis en discutabele rol in het spionage schandaal ...

Ferrari lijkt me ook vrij onmogelijk. Ferrari heeft met Massa en Raikonnen al een vrij sterke driver lineup zonder ruzie in het team. Ik zie niet in waarom ze een ruziemaker als Alonso zouden binnenhalen.

Renault/Toyota zijn volgens mij serieus geinteresseerd ... Anderzijds .. wil Alonso dat wel ... Naar Renault of Toyota gaan zou willen zeggen dat hij zijn titeldoelstellingen toch voor even zal moeten begraven ... Beiden zijn niet op enkele maanden op titelniveau te krijgen.

Dan toch maar bij McLaren blijven en hopen dat hij in duel tegen Hamilton aan het langste eind trekt? De laatste weken heeft hij laten zien dat hij wat dat betreft niet hoeft te wanhopen.

Neo-242 25-09-2007 22:17

Kijk eens naar het McLaren van 2006, op sterven na dood als topteam, Alonso komt erbij en hop, titelfavoriet. Toch opvallend, zou me niks verbazen als hij daar aandeel in had.

gwyllion 25-09-2007 22:43

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 220128)
Kijk eens naar het McLaren van 2006, op sterven na dood als topteam, Alonso komt erbij en hop, titelfavoriet. Toch opvallend, zou me niks verbazen als hij daar aandeel in had.

Tuurlijk, Alonso is direct achter de tekentafel gekropen en heeft alle betrouwbaarheidsproblemen in zijn eentje opgelost :crazy:

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat hij naar Ferrari gaat, want dan heeft hij Raikonnen naast zich. De Spaanse furie wil blijkbaar bevoordeeld worden op zijn teamgenoot, zoals bij Renault.

airco 27-09-2007 11:13

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 220128)
Kijk eens naar het McLaren van 2006, op sterven na dood als topteam, Alonso komt erbij en hop, titelfavoriet. Toch opvallend, zou me niks verbazen als hij daar aandeel in had.


Een beetje kort door de bocht dit ...
In het begin van 2006 was McLaren inderdaad waardeloos ... tegen het einde van het seizoen was dit beeld toch wel anders. McLaren haalde toen met Raikonnen 3 overwinningen en 3 keer fastest lap in race.
Dit was natuurlijk te laat om het kampioenschap in 2006 nog te kunnen keren ... maar het herstel was toen al wel degelijk ingezet.

Bovendien is het zoals gwyllion zegt ... Alonso heeft de problemen niet alleen opgelost. Een piloot heeft een aandeel in het herstel van een team ... maar overschat dit ook niet

Neo-242 27-09-2007 19:24

Maar manneke, wie is er hier kort door de bocht? McLaren & Raikkonen hebben in 2006 geen enkele GP gewonnen, ge hebt het over seizoen 2005:rolleyes:

Neo-242 27-09-2007 19:26

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 220129)
Tuurlijk, Alonso is direct achter de tekentafel gekropen en heeft alle betrouwbaarheidsproblemen in zijn eentje opgelost :crazy:

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat hij naar Ferrari gaat, want dan heeft hij Raikonnen naast zich. De Spaanse furie wil blijkbaar bevoordeeld worden op zijn teamgenoot, zoals bij Renault.

Neen de FIA heeft de betrouwbaarheidsproblemen opgelost met hun stomme motor-regeltjes... En Ferrari zal geen probleem hebben met bevoordeelde rijders, ze hebben in hun periode met Schumacher nooit iets anders gekend
Ferrari doet alles zolang ze maar winnen:D En nee hoor valsspelen doen ze heus niet:+

airco 27-09-2007 21:28

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 220203)
Maar manneke, wie is er hier kort door de bocht? McLaren & Raikkonen hebben in 2006 geen enkele GP gewonnen, ge hebt het over seizoen 2005:rolleyes:

Hmm vergissing ... ik bedoelde eigenlijk Pole Positions ;)

Uw conclusie dat Alonso McLaren terug naar de top heeft gebracht blijft mijns inziens kort door de bocht ... De snelheid was in de tweede helft van het seizoen 2006 meer dan aanwezig bij McLaren. Anders haal je op een half seizoen geen 3 Pole Positions in de F1.

airco 27-09-2007 21:41

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 220205)
Ferrari doet alles zolang ze maar winnen:D En nee hoor valsspelen doen ze heus niet:+


De pot verwijt de ketel :applaus: :applaus: :crazy:


Ik denk de anti-ferrari brigade op dit forum nu maar even in eigen boezem moet kijken. De schandaaltjes die Ferrari heeft meegemaakt in hun geschiedenis zijn peanuts in vergelijking wat Ron Dennis (De Paus), Lewis Hamilton (De misdienaar) en Fernando Alonso (Judas) er in het Paragon (het vaticaan) van gebrouwen hebben.

kadettc 27-09-2007 23:18

Leuk fototje gepost op Pitstop.tv
Gaat Alonso volgend jaar vliegen?

Quote:

Gert: 27/9/2007 om 19:13

Alonso naar Ferrari? Naar Red Bull, ja!
http://www.motorsport.com/photos/f1/...el-xp-0816.jpg
Bron: Pitstop.tv


All times are GMT +2. The time now is 11:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.