De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Speculaties m.b.t. GLPK, Belcar 2006. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12509)

marcel 28-02-2006 17:59

ik wacht tot GLPK bekend maakt met welke auto ze rijden

Thomaske 28-02-2006 19:14

Quote:

Originally Posted by marcel
ik wacht tot GLPK bekend maakt met welke auto ze rijden

Eentje op 4 wielen é :)

Wachten tot 6 maart is de boodschap. Het wachten zal beloond worden!

Mvg...

Baron 28-02-2006 21:01

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Eentje op 4 wielen é :)

Wachten tot 6 maart is de boodschap. Het wachten zal beloond worden!

Mvg...

Ik hoop dat ze nu met iets echt speciaal gaan uitpakken. Ze laten ons nu al zo lang op hete kolen zitten! Als ze nu op 6 maart hun Corvette C5R gaan aankondigen, zal dat voor veel liefhebbers wellicht een ontgoocheling zijn.
De laatste dagen gingen er in de Belcar-wandelgangen al geruchten rond over een Aston Martin DBR 9 of een Maserati MC 12, maar dat zal wel dagdromerij zijn. Ik gok op een Ferrari 550 Maranello.

marcel 28-02-2006 21:09

ik hoop géén Maserati :(
een 550 zou wel eens leuk zijn, dan hebben we meteen 2 stijgerende paardjes in Belcar

Jawaddeman 28-02-2006 21:35

Quote:

Originally Posted by marcel
ik hoop géén Maserati :(
een 550 zou wel eens leuk zijn, dan hebben we meteen 2 stijgerende paardjes in Belcar

het zullen er nu al zeker twee zijn... zal dra wel bekend gemaakt worden zeker... misschien een vrouwen team???...

Integra 01-03-2006 00:03

Quote:

Originally Posted by marcel
ik hoop géén Maserati :(
een 550 zou wel eens leuk zijn, dan hebben we meteen 2 stijgerende paardjes in Belcar

Denk even na, een Maserati ... voor belcar ... zou een stomme investering zijn ... Trouwens, er zijn amper MC12's vrij. (om niet te zeggen geen + DUUR)
DBR9 zou ik ook schrappen.
550 is doenbaar tegenwoordig, betaalbaar, snel, betrouwbaar.

@ Thomas, wat een onzin kraamt ge toch altijd uit. Ge doet altijd alsof ge iets weet en toch weet ge uiteindelijk niks.

Thomaske 01-03-2006 10:05

Quote:

Originally Posted by Integra
@ Thomas, wat een onzin kraamt ge toch altijd uit. Ge doet altijd alsof ge iets weet en toch weet ge uiteindelijk niks.

Moet ik hier iets op zeggen?

Iedereen wil graag weten met welke wagen GLPK zou aantreden. Maar er zijn afspraken gemaakt dat dit enkel bekend gemaakt wordt op 6maart tijdens de persvoorstelling in de Versuz.

De bedoeling om het als eerste te weten is de website van GLPK zal in het oog te houden. Deze zal op 6 maart stipt om 22 uur aangepast worden. Zo weet men direct met welke wagen het is.

Heel het GLPK team weet met welke wagen ze zullen komen. Dit is ons zaterdag meegedeeld tijdens de team vergadering. Paul Kumpen heeft uitdrukkelijk gevraagt om niks te lossen. Hier hou ik mij ook aan.

Ik weet niet hou jij bent als ze u vragen om niks te zeggen. Zou jij alles doorvertellen als het nog niet mag? Ja? Amai, hoed af. Ik wist niet dat je zo slecht bent voor de medemens.

Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik niks kan lossen omtrend de wagen van GLPK.

Wat wel bekend is, is dat we voor de titel gaan!

Mvg...

CBG 01-03-2006 11:15

vrolijke vrolijke vrienden, vrolijke vrienden dat zijn wij ...:fight:

Mark 01-03-2006 11:25

Quote:

Originally Posted by Integra
@ Thomas, wat een onzin kraamt ge toch altijd uit. Ge doet altijd alsof ge iets weet en toch weet ge uiteindelijk niks.

Nog zo'n opmerking en er gaat een slotje op je account. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op dit forum. Eerste en laatste waarschuwing!

Nu terug naar de discussie: Pronostiek.
Zal nog ff wachten totdat er nog meer deelnemers bekend zijn. Klasse 3 leek mij in eerste instantie een suffe boel te worden............maar nu de deelnemers binnen beginnen te komen zit daar toch leuk spul. Volgens mij moet de leukste nog komen :)

Integra 01-03-2006 11:40

Ik weet ondertussen via via toch al wat de beslissing is geworden. :p

smiley 01-03-2006 12:59

Quote:

Originally Posted by Integra
Ik weet ondertussen via via toch al wat de beslissing is geworden. :p

wat is het dan ?? dan weten wij het ook :cool:

Jawaddeman 04-03-2006 16:14

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Eentje op 4 wielen é :)

Wachten tot 6 maart is de boodschap. Het wachten zal beloond worden!

Mvg...

Als we nu eens logisch nadenken... Als je een top corvette C-5r hebt staan, waarmee je vorig jaar gemakkelijk kom wedijveren met de top van de FIA-GT en dit jaar heb je hem daar niet meer nodig, want je hebt er ééntje die nog beter is ( de C 6 ), en daarnaast moet je hem niet veranderen, oude want de regelementen zijn helemaal aan jou auto aangepast;... wat ga je dan investeren in een andere wagen??? Dus als je het mij vraagt... zal er niet meer staan dan de oude vette... Misschien dat het geheimzinnige in een of andere sponsor zou zitten... Het zou beginnen met een 'V' en het is niet VTM... Iemand gokje wagen???

Mark 04-03-2006 16:41

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Misschien dat het geheimzinnige in een of andere sponsor zou zitten...

Of een van al die rare produkten die vermeld staan in het gastenboek van GLPK? :D

Fonne 04-03-2006 18:46

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Als we nu eens logisch nadenken... Als je een top corvette C-5r hebt staan, waarmee je vorig jaar gemakkelijk kom wedijveren met de top van de FIA-GT en dit jaar heb je hem daar niet meer nodig, want je hebt er ééntje die nog beter is ( de C 6 ), en daarnaast moet je hem niet veranderen, oude want de regelementen zijn helemaal aan jou auto aangepast;... wat ga je dan investeren in een andere wagen??? Dus als je het mij vraagt... zal er niet meer staan dan de oude vette... Misschien dat het geheimzinnige in een of andere sponsor zou zitten... Het zou beginnen met een 'V' en het is niet VTM... Iemand gokje wagen???

Versuz discotheek ?

smiley 04-03-2006 20:00

het ging toch om een sportieve sponsor gaan had ik ergens gelezen.. tenzij ze bij glpk vinden dat je zat drinken en de heele avond feesten een sport is :D
ik gok op body coach of riley ofzo iets in de aard..


All times are GMT +2. The time now is 16:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.