De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Euphony 24 Hours 2006: DE RACE (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13806)

ICEMAN 28-08-2006 21:02

Heeft er iemand toevallig de uitzendingen van Kanaal 2 opgenomen?

sledge 28-08-2006 21:09

Niemand die de bijna botsing in de chicane tussen de #1 en de gespinde #50 gezien heeft zo rond een uur of 12.30 zondagmiddag?

Luuk S 28-08-2006 21:24

Een reactie vanuit het medisch team:

Over de race: Voor mij een mooie, GLPK wint een keer niet en het kampioenschap blijft een beetje boeiend. Hoewel de "grote drie" ver voor de rest uit blijven rijden.
Jammer van de problemen voor Belgium Racing, want een sympathiek team dat eens niet met een Porsche rijdt.

Kijkmogelijkheden voor de toeschouwer: Geen zicht op, want 31/33uur gekluisterd aan het Medical Center of standplaats "Oscar"

De paddock: Leek mij minder druk dan andere jaren, maar ik ben alleen tussen 19 en 21uur gaan "Touristen"

Zatlappen: Veel minder dan andere jaren

De sfeer binnen het Medical Team: om mijnheer Kumpen te parafraseren: "Naar de kloten" :(

Guido 28-08-2006 21:28

Quote:

Originally Posted by Luuk S
Een reactie vanuit het medisch team:


Zatlappen: Veel minder dan andere jaren

Amai, wat moet het dan vroeger geweest zijn... :D

Luuk S 28-08-2006 21:34

Quote:

Originally Posted by Neo-242

#4. Eerlijk gezegd, is een groot golfkarreke niet genoeg als VIP-shuttle? Ik heb daar VANs zien rondrijden waar de doorgang bijna overal te klein was. Ben benieuwd of er daar mensen over hun tenen gereden zijn, bij mij scheelde het alleszins een paar keer niet veel:p

Inderdaad, één jongedame omvergereden.
Weet wel niet of ze door een VIP-shuttle omvergereden is of door een "menneke van 8jaar op een of ander quadje."
(Die laatste waren er volgens mij dit jaar wel minder dan anders, maar zoals gesegd; ben niet veel in de paddock geweest.
:Offtopic: Trouwens: team Bleekemolen had tijdens het Dutch Power Pack gewone fietsen voor de teamleden. Een ideetje? ;) )

sledge 28-08-2006 21:36

Quote:

Originally Posted by Luuk S
Inderdaad, één jongedame omvergereden.
Weet wel niet of ze door een VIP-shuttle omvergereden is of door een "menneke van 8jaar op een of ander quadje."
(Die laatste waren er volgens mij dit jaar wel minder dan anders, maar zoals gesegd; ben niet veel in de paddock geweest.
:Offtopic: Trouwens: team Bleekemolen had tijdens het Dutch Power Pack gewone fietsen voor de teamleden. Een ideetje? ;) )


Ik heb ook iemand zien omvergereden worden, maar door een personenwagen.
Dat dat net aan de temptation carwash gebeurde zal wel toeval zijn zeker......

Luuk S 28-08-2006 21:39

@ Huudo: Ik spreek natuurlijk wel vanuit de medische: twee jaar terug zijn we ongeveer de hele nacht bezig geweest met het verzorgen van zatte kl***n die op hun gezicht waren gevallen, een pak slaag gekregen hadden, zelfs ene die zijn keel overgesneden was.
Dit jaar was het beperkt tot enkele snijwondjes.

@Iceman: Ga zodadelijk het resultaat bekijken van mijn opneempoging; als het ergens op trekt kan ik het wel op een DVD'tje branden, laat me maar wat weten via PM.

Mark 28-08-2006 21:43

Quote:

Originally Posted by Luuk S
Ga zodadelijk het resultaat bekijken van mijn opneempoging; als het ergens op trekt kan ik het wel op een DVD'tje branden, laat me maar wat weten via PM.

Kun je dat bewuste stukje van Kumpen eruit lepelen? Wil dat weleens zien.........of heeft iemand anders een "youtube"-link?

Grig-O 28-08-2006 21:49

Kanaal 2:Welk gevoel overheerst nu?
A.K.: Klote! ... Ja, nie goed
Die kutzakke van X-Trac hebbe de bak gewoon opge... opge...opge... ja, kweet nie. Kut!

Dat is wat ik me ervan herinner...

Jerre 28-08-2006 22:01

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
...Ik ben bovendien zeer blij met het nieuws rond Euroracing -> gaat de diversiteit volgend jaar zeker ten goede komen!

Ik heb blijkbaar iets gemist, kan iemand mij inlichten ? :o
Quote:

Originally Posted by Huudo
...en boven de pits natuurlijk.

Mag je als gewone sterveling daar naartoe of moet je een VIP/fotograaf-pasje hebben ?

Neo, als je je mail nog niet gestuurd hebt, kaart de boenk-dj's dan ook maar aan ! Daar heb ik me enorm aan gestoord.

Brecht 28-08-2006 22:13

@ Jerre

Euroracing heeft blijkbaar de Qvick Ultima overgekocht.

ICEMAN 28-08-2006 22:23

@ Jerre: iedereen mag boven de pits komen. ;)

Neo-242 28-08-2006 22:34

Mailtje is gestuurd:) Als er nog mensen met dezelfde mening zijn, stuur het dan aub ook naar CZ. Meer stemmen maken meer lawaai:)

Ottooke 28-08-2006 23:26

Quote:

Originally Posted by sledge
Niemand die de bijna botsing in de chicane tussen de #1 en de gespinde #50 gezien heeft zo rond een uur of 12.30 zondagmiddag?

Die heb ik gezien. Goed gecorrigeerd door de piloot van de #1, hij lette duidelijk goed op. Maar de piloot van de #50 had beter een "powerturn" gedaan, of verder gedraaid over het gras, dan dat hij de wagen in achteruit wilde zetten. Zijn banden waren toch al vuil van in de grindbak, een beetje gras erop had niet veel verschil meer gemaakt.

marcel 29-08-2006 00:09

Quote:

Originally Posted by Luuk S
Inderdaad, één jongedame omvergereden.
Weet wel niet of ze door een VIP-shuttle omvergereden is of door een "menneke van 8jaar op een of ander quadje."

ik denk dat ik die zien liggen heb, en dat zal dan door een shuttle geweest zijn


All times are GMT +2. The time now is 13:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.