De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   verstappen naar Jordan? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6700)

bobcat 17-12-2003 20:01

verstappen naar Jordan?
 
Eddie Jordan op bezoek bij Trust
Eddie Jordan bezocht vandaag het hoofdkantoor van Trust in Dordrecht om met Trust-directeur Michel Perridon te onderhandelen over een plek bij Jordan voor Jos Verstappen. :)

yvdp 17-12-2003 20:03

hehe, dat hoorde ik vorige week ookal
het zal wel weer niets worden voor Jos... :)
uiteindelijk gaat minardi hem ook niet meer moeten, wacht maar af :)

Finish 17-12-2003 20:26

't Ziet er sterk naar uit dat de grid bekend is; Verstappen naar Jordan, Baumgartner (tsss) en Bruni voor Minardi.
Grote verliezer: Justin Wilson.

yvdp 17-12-2003 20:31

yep
spijtig voor justin
of hij zou naar jordan moeten gaan :)

Bart.Vandecavey 17-12-2003 20:58

Mja Justin was wel trager dan Verstappen en bracht minder sponsoring mee...

Gilles 17-12-2003 23:18

effekes iets over het 2de Minardi zitje, een press release van Minardi. Dus eigenlijk is er nog maar 1 zitje over voor Jos, als je deze press release bekijkt. Hem rest volgens mij enkel nog Jordan, maar het valt af te wachten wat Firman ertegenin weet te brengen.

EUROPEAN MINARDI IN SERIOUS TALKS WITH BAUMGARTNER
FAENZA, ITALY, December 17, 2003 - European Minardi Cosworth is pleased to announce that it has today made an offer to Hungarian driver, Zsolt Baumgartner, to join the team as a race driver in 2004. As the Faenza squad wishes to finalise its driver line-up before the Christmas break, the offer is conditional on the early completion of the necessary commercial arrangements. It is hoped that the matter will be resolved this week.

"I have watched Zsolt's racing career since his F3000 days," comments European Minardi Team Principal, Paul Stoddart. "I was hugely impressed by the way in which he conducted himself when thrust into the spotlight at his home Grand Prix, in Hungary, this year, stepping in for the injured Ralph
Firman at very short notice. I'm sure he will be a real asset to European Minardi, and as he is fluent in five languages, including Italian, I am sure he will fit like a glove when it comes to working with the team. We look forward to a great season with Zsolt in 2004."
- Ends -

Mark 18-12-2003 00:41

Mijn versie van het verhaal:

Eddie Jordan was de verhaaltjes van de helpdesk van Trust kotsbeu. Eddie, die altijd waar wil voor zijn geld, was dermate ontevreden over de Trust produkten dat ie in hoogst eigen persoon verhaal kwam halen in Dordrecht. Meer moeten we daar niet achter zoeken ;) :D :D

Gilles 18-12-2003 11:07

Raymond Vermeulen: “Eddie wilde graag wat meer weten over de mens Perridon en zijn bedrijf. Ik denk dat hij een prima indruk gekregen heeft van Michel. Het zijn van die gesprekken waarbij beide partijen elkaar aftasten. Want niet alleen wil Eddie Jordan alles van Michel Perridon weten, maar andersom ook. Michel heeft vorig jaar alleen maar met Paul Stoddart zaken gedaan. Eddie Jordan is een ander mens en heeft een ander team. Het gesprek is in goede harmonie verlopen en zowel Michel als Eddie hebben een prima indruk van elkaar gekregen.”

Bart.Vandecavey 18-12-2003 21:53

Never trust Trust!

yvdp 18-12-2003 23:34

ik heb eigenlijk nooit wat gezien in die Verstappen...
Ik zou het dus niet erg vinden moest hij niet aan de bak kunnen bij Jordan. Hij heeft zijn kansen gehad, laat nu de wat jongere garde proberen zich te bewijzen!

Bart.Vandecavey 19-12-2003 21:47

We kunnen er wel mee lachen omdat het een hollander is maar zo slecht vond ik hem toch niet hoor...

Twisted 21-12-2003 13:52

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
We kunnen er wel mee lachen omdat het een hollander is maar zo slecht vond ik hem toch niet hoor...
Kdenk er wel ook eerder aan dat die mens zijnen tijd een beetje gepasseerd is... Hij heeft zijn kansen gehad en toen niet ten volle benut...

TiBo 21-12-2003 16:14

Op dit ogenblik stel ik me de vraag welk team in 2004 het best uit de verf zal komen: Jordan of Minardi?

Ik zie er al een aantal de wenkbrauwen fronsen, omdat dit vergelijk niet echt gemaakt zou mogen worden. En toch. Wat heeft Jordan de voorbije jaren nog laten zien? Wat mij betreft niet veel. Het is zelfs zo erg dat piloten die door velen de hemel worden ingeprezen, in de gele bolide niet eens tot aan de finish kwamen.
Volgens mij is het voor Jordan beginnen misgaan op 30/08/1998, de dag dat ze op Spa als eerste en tweede over de streep kwamen. Die dag was voor velen dan ook de doorbraak van Jordan in de Formule 1. Volgens mij was dit echter het begin van het verval van Jordan. De mensen die toen instonden voor de ontwikkeling van de gele wagen hebben toen de kans gegrepen om andere oorden op te zoeken. Hoewel Jordan in '99 kapitaal krachtiger was dan ooit, was de ruggegraat van het team volledig verdwenen. Jordan had nu voor eerst de ademruimte om te ontwikkelen, maar niet meer de mensen om dit mogelijk te maken. Toen dit ook voor de sponsors en de piloten duidelijk werd hebben ook deze het zinkende schip verlaten.

Het feit dat Verstappen in 2004 z'n kans wil wagen in een Jordan is voor mij een bevestiging van de slechte staat waarin het team verkeert. Zou Verstappen een kans gemaakt hebben op een Jordan-stoeltje anno 1998/1999? Ik denk het niet!

Finish 06-01-2004 21:56

Quote:

Verstappen-Sponsor erwartet Jordan-Deal diese Woche

Jos Verstappens Sponsor Muermans hat gegenüber der niederländischen Presse gesagt, dass diese Woche ein Deal mit Jordan unterzeichnet werden könnte.

Nimmt Eddie Jordan das Angebot von Roman Abramovich an oder nicht? Der millionenschwere Russe unterbreitete dem irischen Teamchef ein Übernahmeangebot in Höhe von 210 Millionen Euro, aber Jordan möchte zunächst noch abwarten – schließlich haben auch einige Fahrer mit vielen Sponsorengeldern an seine Tür geklopft, die für ihn fahren möchten.

An allererster Stelle wäre da Jos Verstappen, der möglicherweise schon diese Woche als erster Fahrer bekannt gegeben werden könnte. „Jordan möchte wirklich Verstappen haben und hätte damit viel Geld“, sagte Harry Muermans, einer der beiden großen Sponsoren von Verstappen, der niederländischen Presse. „Aber Jordan wartet die Umstände ab – Umstände, die wir nicht beeinflussen können.“

Während die beiden Verstappen-Sponsoren Trust und Muermans nun offenbar bereit sind 10 Millionen Euro für das Jordan-Cockpit zu zahlen, wurde dem Deutschen Nick Heidfeld eine Deadline gesetzt. Hintergrund ist, dass Heidfeld während der dreitägigen Tests in Jerez zwar sehr schnell für Jordan unterwegs war, aber keine Sponsoren auf seiner Seite hat.

Sollte Heidfeld die nötigen Finanzen nicht aufbringen können, erwartet Muermans, dass der Schotte Allan McNish als Teamkollege von Jos Verstappen und Schützling des Tabakriesen Benson & Hedges bekannt gegeben wird.

Dennoch gibt es weiterhin die große Unbekannte, ob Jordan nicht doch seinen Rennstall an Abramovich verkauft. „Wir erwarten nicht, dass Abramovich Jordan aufkaufen wird, schließlich stehe ich jeden Tag mit Jordan in Kontakt“, sagte Verstappen. „Eddie Jordan wird sein Team niemals für nichts verkaufen.“

Daniel Grosvarlet - bron: f1welt.de
vertaald: Nu dat die deal met Abramovich maar lucht blijkt te zijn, verwacht Muermans dat Verstappen al deze week in het geel kan kruipen.

En om eerlijk te zijn: ze zijn beter af met Verstappen dan met rookie #2154. Deze brengt naast de nodige bagage geld, nog ervaring mee. En als we écht heel eerlijk zijn: vorig jaar was Verstappen de betere van Wilson, niwaar ? :D

yvdp 06-01-2004 22:04

jah, hij brengt ervaring mee qua gras afrijden... :s
dat die man nu eens eindelijk beseft dat hij kan ophoepelen uit de f1
wat kan die man nu nog bewijzen?


All times are GMT +2. The time now is 08:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.