De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Straatwagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=56)
-   -   Exotica (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3211)

Speedy 12-09-2002 22:53

Tomme toch,ik was net thuis vandaag,als ik dat had geweten....niks van gehoord op het werk,blijkbaar vind Mercedes het niet nodig zijn werknemers daarvan op de hoogte te brengen.

Rallyloverke 13-09-2002 13:15

Daarnet een Kadett-type gezien dat je ook niet meer overal ziet rondtoeren. M'n ouders hebben ook met zo eentje gereden.

http://klassiekers.virtualave.net/op...tt/KadettB.jpg

Opel Kadett Type B

Rallyloverke 13-09-2002 13:17

En ook off-topic : hier aan m'n werk aan de Frankrijklei staat al een tijdje een verloren gereden vrachtwagen van het Astromega-Formule-3000 team.

Jan 13-09-2002 13:55

Heel gevaarlijk tuig zo'n Kadett van het type B.
Vrijdag de 13de blijkt een geluksdag tot dusver, het aanbod van vandaag: een Audi Coupé GT (begin jaren '80?, maar geen Quattro), weer een Aston Martin DB7 convertible (grijs), een Britse Lotus Elise (donkergroen) en een Maserati Biturbo Spider (donkerblauw, zeldzaam, maar naar mijn mening de banaalste Maserati ooit. Tot slot nog een Renault 4CV (bolhoedje) van midden jaren '50 (zwart).

jan

Raceboy 13-09-2002 17:15

een hele karavaan geitjes deze middag: geel, groen,rood,blauw,.... :)

FastFons 13-09-2002 19:56

Afgelopen week nog een Renault R5 alpine turbo gezien. Prachtig wagentje, met heel wat power onder de kap. je zag het niet langs buiten maar de eigenaar vertelde me dat de kas behoorlijk rot was (misschien vlug wat plamuur en overspoten). Hij had echter nog een gewone R5 staan en ging alles overbouwen.

Mark 13-09-2002 20:04

Quote:

Originally posted by flugel

Allebei gezien in nederland :)


Wat doe jij in nederland? Er waren zeker geen grenscontroles :D :D

flugel 13-09-2002 20:39

Quote:

Originally posted by Marshal



Wat doe jij in nederland? Er waren zeker geen grenscontroles :D :D

LOL... ik ben ze ginder wat beschaving aan het bijbrengen ;) :D :+

Jan 17-09-2002 09:23

Gekke dingen voor een maandag: een rode Opel GT (die met de kikkerogen), een VW Phaeton (niet meteen een beauty, maar 't is nog nieuw hé), een Austin Mini Clubman Estate (wie herinnert zich dat nog, begin '70) en een immer bekorende MGB (blauw).
De zwarte Honda NSX ga ik niet meer vermelden, die zie ik elke ochtend. Jammer dat ik van die Clubman geen foto kan posten, ik weet gewoon niet hoe je dat doet. Een mens kan niet overal verstand van hebben hé :+

jan

Speedy 18-09-2002 12:21

Gisteren aan de raceauto gaan werken,piloot zijn nieuwe "speelgoed" is ondertussen ook in orde gesteld....nl een Caterham Super Seven,moter: Opel 2.0 16v met droogcarter,2 dubbele Weber carbu's....218pk voor 550kg,Intrax regelbare schokdempers,kleine 13 inch velgen,zalig om daar mee te rijden!!!Gaat ongelofelijk hard,en net een cart om te rijden.

Rallyloverke 18-09-2002 12:49

Vorig weekend (14 september) een "Nash Frazer" of Frazer-Nash gezien, en er ook in gezeten. Ik heb er foto's van gepakt! Het zou er eentje van 1934 zijn, en zo zijn er 2 in België. De eigenaar woont bij mij in 't straat.

Jan 18-09-2002 13:08

Vooral niet verhuizen Johan

jan

Maarten 18-09-2002 18:26

Quote:

Originally posted by Speedy
Gisteren aan de raceauto gaan werken,piloot zijn nieuwe "speelgoed" is ondertussen ook in orde gesteld....nl een Caterham Super Seven,moter: Opel 2.0 16v met droogcarter,2 dubbele Weber carbu's....218pk voor 550kg,Intrax regelbare schokdempers,kleine 13 inch velgen,zalig om daar mee te rijden!!!Gaat ongelofelijk hard,en net een cart om te rijden.
in Silverstone (vrijdag) tijdens de vrije sessie reed er ook een caterham rond. en dat gaat dus wel vooruit zenne! hallo croquet

effe terug op topic: vandaag een porsche of 10 gezien

Jan 19-09-2002 09:10

Alle 10 op de personeelsparking van het Imeldaziekenhuis zeker :D
Vandaag tot dusver twee extremen: een SL 500 (het kostte mij 10 km om mij ervan te vergewissen dat het geen SL 55 AMG was, gelukkig hebben de 6 auto's die mij scheidden van deze mooie cabrio zichzelf geëlimineerd dmv hun richtingskeuze) en een knaloranje (inmiddels glansloze) Wartburg.

jan

Maarten 19-09-2002 19:44

Quote:

Originally posted by jan
Alle 10 op de personeelsparking van het Imeldaziekenhuis zeker :D

om eerlijk te zijn: ik ben langs een porsche garage gereden :D

Bezemwagen 24-09-2002 17:38

Vandaag een echte rariteit gezien:
ne DACIA GTI

Mario 24-09-2002 18:10

Is dat geen "Oostblokauto" (Roemeens misschien) ?

Beemer 24-09-2002 18:30

Quote:

Originally posted by Bezemwagen
Vandaag een echte rariteit gezien:
ne DACIA GTI

Met of zonder tennisbal op den trekhaak?? :D :D :D

Bart.Vandecavey 24-09-2002 19:46

Waren dat geen Fiat clone's...?

Lambo 25-09-2002 17:31

een kleine twee weken geleden in Oostende: een Ford Fusion
Dit model wordt eigenlijk nog nie eens verkocht. Twas overigens een Duitser.

JPMontoya 25-09-2002 19:10

afgelopen week gezien : Aston Martin DB 7 coupe gezien
heftig autotje

http://www.astonmartins.org/bloxham/am672.jpg

laurent 25-09-2002 19:43

MG B (ex-exemplaar van mijn nonkel, maar rijdt hier nog rond)
Een heel oude Citroen, diegene da zee "dievenkoesjen" noemden
Sierra Cosworth (van ne maat) met 380 pK
Geregeld s'morgens op de baan Audi S8
s'avonds op de baan : Subaru Impreza WRX
En op t werk heb k al is een bestelling gezien van de Sjeik van Brunei -> Een 20cm verlengde witte Mercedes met witleren interieur etc.. vraag mij ni welk type, want da ken k ni, ma zo ne "gewone", geen CLK of zo

fordje 25-09-2002 20:08

Vandaag bij een klant in de garage een "antieke " Porsche Cabrio 1600 gezien.
Naar het schijnt noemen ze het een "Pad" .

Bouwjaar 1962, 6V batterij, lederen interieur.
Knalrood, met zwart dakje, in perfecte staat.
Jammer dat ik mijn fototoestel niet bij de hand had.

Aangezien dat karretje in onze weg stond, moest het even worden buiten gezet. Het duurde even voor hij startte , maar toen....
Jongens wat een een heerlijk boxergeluidje!

Trouwens, daar stond nog heel wat moois in de garage hoor. Een Carrera II-cabrio , een Range Rover (volgens mij full option, daar zat zowat alles op en aan ), een Gitzwarte "Fat Boy" en een "gewone " Harley (van mevrouw).

Ik zal het adres van al dit moois maar niet posten zeker ?

Enne, Marshal,.... het waren weeral Hollanders !

fordje 25-09-2002 20:20

Quote:

Originally posted by Lambo
een kleine twee weken geleden in Oostende: een Ford Fusion
Dit model wordt eigenlijk nog nie eens verkocht. Twas overigens een Duitser.

Deze dus:

Ford Fusion

Inderdaad voorlopig alleen te bewonderen op internet (en dan nog zelfs niet op de site van Ford.be ), tenzij je natuurlijk behoord tot het topje van het Ford Management. Blijkbaar rijden die mannen er al mee rond.
Veelal is het een kwestie van promotie gecombineerd met road-testing van een beperkte productiereeks.

Lambo 26-09-2002 18:49

Vermoedelijk, maar toch wel heel subtiele promotie. Niet één sticker van Ford ofzo. Gewoon, een standaardauto. Hij stond niet eens opvallend geparkeerd (tussen een Saab 9-3 en een container in een zijstraatje :) )

HHugo 29-09-2002 11:44

Gisteren waren ze een foto-shoot aan het doen van enkele zwaar getunede wagens op de parking van de kinepolis in Kortrijk. Onder andere een BMW M3 cabrio die voorzien was van vlinderdeuren...

Raceboy 29-09-2002 11:52

een cabrio met vlinderdeuren ? :confused:

Scapa 29-09-2002 11:53

Ik heb vrijdag toen ik naar het station van Hasselt reed een HUMMER gezien, mét Belgische nummerplaat. Zo rijden er in België toch niet te veel rond denk :) Ik had dat nog nooit in het echt gezien: de moeite!

HHugo 29-09-2002 11:59

Quote:

Originally posted by raceboy
een cabrio met vlinderdeuren ? :confused:
Idd, zaten vast ter hoogte van de spiegels, op één punt dus, en ze zwaaiden open naar boven en opzij (draaiende beweging). volgens mij heet zoiets dan vlinderdeuren. Het zag er trouwens redelijk moeilijk uit om in te stappen , want ik vond die deuren wel nogal in de weg zitten.

Jan 04-10-2002 13:15

Pover aanbod deze week, enig lichtpunt (of richtpunt?) op de weg: een dakloze donkerblauwe Corvette, njammie.

jan

HHugo 06-10-2002 09:02

Gisteren een knalgele Alfa Romeo SZ gezien op de A17 Brugge-Doornik. Lang geleden dat ik nog eens zo eentje gezien had.

Bart.Vandecavey 06-10-2002 20:37

Ne Citroën C8 :D
2 Rollsen en een Bentley en een paar Ferrari's

Jan 07-10-2002 09:34

De maandag is reeds mooi begonnen: een Lancia Thema 3.2 ie
(een Ferrari in schapenkleren), een Mitsubishi Eclipse (kom je niet vaak tegen) en een prachtig stuk uit de oude doos: een Mercedes 220 SE Automatic Cabriolet (midden jaren '60, bij detailinspektie blijkt dat ik die een jaar of tien geleden ook al eens ben tegengekomen en er een prachtige foto van genomen had).

jan

Werner333 07-10-2002 18:21

Quote:

Originally posted by jan
een Mercedes 220 SE Automatic Cabriolet (midden jaren '60, bij detailinspektie blijkt dat ik die een jaar of tien geleden ook al eens ben tegengekomen en er een prachtige foto van genomen had).

jan

Jan, is dat per toeval ne witte?

Jan 08-10-2002 09:12

Yep, en de nummerplaat iets van LUC 010 (over de twee laatste cijfers ben ik niet 100% zeker, de letters wel). Is dat er soms ene uit de beroemde kollektie van Beirre van Katelijne?

De maandag kende nog een mooi einde met het passeren van een Porsche 928 (pikzwart), wat een beauty zeg.

jan

Jan 11-10-2002 13:12

Veel bejaard tuig op de baan vandaag: een erbarmelijk gerestaureerde Fiat X1/9, een grijze MGB Coupé, een rode Triumph Spitfire Coupé met een dikke bobbel op de motorkap, een witte Triumph Vitesse (sedan) en tenslotte nieuw maar lelijk: een Renault Vel Satis.
Gek dat die gammele Engelse oudjes zo lang gekoesterd worden.

jan

Rallyloverke 11-10-2002 13:52

Gisteren nog eens een R4-ke gezien van de Regie der Wegen. Of gebruiken ze die daar nog veel?

Raceboy 14-10-2002 20:11

deze middag een rover 100 . sjiek sjiek :)
http://www.roverclub.org/bcd00-6.jpg

Scapa 14-10-2002 20:42

Zaterdag gezien: een ford gt40, rolls royce, wat oude ferrari's, austin healey's, bmw's, porsches en Jaguars. Zij die dit willen zien hadden maar naar Spa moeten komen zaterdag. Het was daar immers de National Classic tour, echt de moeite!

Jan 15-10-2002 09:39

Gisteravond het genoegen gesmaakt om gedurende 5 km achter het imposante achterwerk van een zilvergrijze Ferrari 550 Maranello te rijden, daarna moest ik hem lossen :D
Een uurtje of wat later is hij trouwens teruggekeerd om te kijken waar ik bleef :D (toen kwam hij uit de andere richting).

jan


All times are GMT +2. The time now is 09:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.