De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Toekomst circuit Zolder (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9053)

Pascal 18-09-2004 02:47

Toekomst circuit Zolder
 
Eerst en vooral wil ik zeggen dat het volgende uit de "geruchtenmolen" komt.

In 2006 moet het circuit van Zolder een nieuwe vergunning aanvragen. Naar verluidt zouden zij in deze vergunning vragen om langsheen heel het circuit verlichting aan te brengen. Er zouden namelijk plannen zijn om een "Wielerschool" op te richten. De verlichting zou dus moeten dienen om de wielrenners 's avonds langer te laten trainen.

Marc Wouters, de man uit Lummen, en bijna gepensioneerd in het actieve peleton zou een leidinggevende functie ambiëren in deze wielerschool.

Laat ons hopen, en bij deze ook oproepen, dat men de auto's niet vergeet op te nemen in de aanvraag van deze nieuwe vergunning.

C U

B.V.S. 18-09-2004 09:10

Hopelijk blijft dit een "gerucht"... ;)
Een investering in een geluidsmuur zou meer op z'n plaats zijn.

Megane 18-09-2004 09:38

En hoeveel decibels mogen die mannen hebben. :fight:

thrust ssc 18-09-2004 15:37

vraag eerst eens de prijs van zo een geluidsmuur : enig idee?

B.V.S. 18-09-2004 18:53

Quote:

Originally posted by thrust ssc
vraag eerst eens de prijs van zo een geluidsmuur : enig idee?
Helemaal geen idee van...! Fatsoenlijke verlichting rond het volledige circuit zal ook wel niet goedkoop zijn...

Eigenlijk gaat het mij daar niet zo om...
'k Heb er op zich geen probleem mee dat het circuit investeringen doet om andere activiteiten aan te trekken. Maar als actieve autosportbeoefenaar is het vreemd om te horen dat in zoiets geïnvesteerd wordt terwijl er kan geïnvesteerd worden in (in mijn ogen) nuttiger dingen (vb een geluidsmuur) dan wat licht voor die fietsertjes.
Trouwens... ze moeten licht hebben op hun fietsen :D

Mark 18-09-2004 21:20

Re: Toekomst circuit Zolder
 
Quote:

Originally posted by Pascal

Laat ons hopen, en bij deze ook oproepen, dat men de auto's niet vergeet op te nemen in de aanvraag van deze nieuwe vergunning.

Uit datzelfde geruchtencircuit heb ik gehoord dat er ook een naamswijziging zit aan te komen namelijk: Sixflags Zolder ;) :D

Zeer benieuwd wat er nu daadwerkelijk gaat veranderen in de winter van 2005 / 2006 op het circuit van Zolder. Als die wielergasten een winst opleveren voor het circuit waar wij als autosport-fans voordeel van hebben dan zie ik geen probleem.

Cat-Seven 18-09-2004 22:35

Zolang als ze de palen maar niet te dicht bij het asfalt zetten :D :D

Thomaske 20-09-2004 19:37

Ik zit ook nog met een vraag. Deze is als volgt: Weet iemand waarom men de bomen op het circuit aan het afdoen zijn? Gewoon om het "bos" uit te dunnen of om een nieuwe parking/ paddock te maken

Vriendelijke groeten

Ottooke 20-09-2004 19:44

Een deel van de bomen was ziek. En het blijkt ook dat ze daar zonevreemd staan, daterend uit de tijd dat de mijnen nog open waren.

laurent 21-09-2004 11:50

zonevreemde bomen?

Ottooke 21-09-2004 17:16

Die zouden daar aangeplant zijn, zonder vergunning. Ze moesten dienen om de mijngangen te stutten. Aangeplante bomen kunnen zonevreemd zijn, in tegenstelling tot de natuurlijke bomen die zonder menselijke hulp uit de grond komen.

A.J. 21-09-2004 18:23

Ik heb hier in Zolder vooral last van zonevreemd onkruid :D

Brecht 21-09-2004 18:29

Quote:

Originally posted by A.J.
Ik heb hier in Zolder vooral last van zonevreemd onkruid :D
Zonnevreemd onkruid, een zwembad op uw dak, da café leeft zo te zien op zen eigen. :D :+

Greetzz.. Corvetteboy

Ottooke 21-09-2004 20:00

Quote:

Originally posted by A.J.
Ik heb hier in Zolder vooral last van zonevreemd onkruid :D
Ja, die schieten wortel aan uwe toog ;)

dulu 22-09-2004 10:06

zone vreemde bomen :confused: en mijngangen, straks kunnen ze nog "underground" gaan racen > geeft minder geluidsoverlast :)


All times are GMT +2. The time now is 21:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.