De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=59)
-   -   !!! 14/2/04 : De Paddock ledenvergadering : rittensport-initiatie !!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6822)

Sennake 02-01-2004 19:15

!!! De Paddock ledenvergadering : evenement !!!
 
http://www.depaddock.eu/sennake/afficheonline.jpg

Op 14 februari 2004 organiseren we na de ledenvergadering eens géén karting, maar een simpele "bolleke-pijl" rit. Deze rit staat open voor IEDEREEN (leden of niet leden dus). Inschrijvingsprijs (per team van 2) : € 5,- Paddock-leden mogen GRATIS deelnemen.

Mensen die enkel aan dit evenement wensen deel te nemen (en dus niet naar de vergadering komen) zijn welkom vanaf 12.00 uur (indien ze wensen te blijven eten) en vanaf 13.00 uur indien ze geen maaltijd gebruiken.

Plaats van samenkomst blijft themacafé "Wheels" op het circuit van Zolder.

Van 13.00 uur tot 14.00 uur geven we een initiatie-curcus over het "bolleke-pijl" systeem met oefeningen. Vanaf 14.15 uur gaan we ook effectief een echte bolleke-pijl rit rijden. We verwachten de laatste deelnemer terug binnen omstreeks 17.30 uur waarna een prijsuitreiking en een debriefing volgen.

Wie wil deelnemen kan dit in deze thread melden. Zowel piloten als co-piloten kunnen zich in deze thread aanmelden. Hou er wel rekening mee dat er een aantal Paddock-leden zijn die niet in het bezit zijn van een rijbewijs maar die perfect als co-piloot kunnen fungeren. We vragen dan ook om daar bij de samenstelling van je team een beetje rekening mee te houden. Eventueel worden de teams de dag zelf nog een beetje aangepast om iedereeen de kans te geven deel te nemen.

Ken je vrienden of kennissen (of je lief, het is tenslotte St Valentijn) die interesse hebben om deel te nemen, breng ze dan mee, hoe meer deelnemers hoe plezanter.

Overzicht van de geplande timing :

1. 10.00 – 10.15 Aankomst leden.
2. 10.15 – 12.00 Leden vergadering.
3. 12.00 – 13.00 Eten. Spaghetti of croque monsieur.
4. 13.00 – 14.00 Initiatie les bolleke pijl.
5. 14.05 Start 0 wagen.
6. 14.15 Start eerste deelnemer (volgende met interval van 2 minuten).
7. 17.30 Hopelijk aankomst laatste wagen.
8. 17.30 - 19.00 Verbetering van de controlebladen/debriefing.
9. 19.00 Prijsuitreiking.

We hopen op een talrijke opkomst! Dat het plezant zal zijn, is zonder twijfel!

Het bestuur.

Guido 02-01-2004 23:11

Ik zal meedoen, als piloot.
Nog effe aan mijn evt. co. vragen of die ook kan. ;)

Mark 02-01-2004 23:37

Ik wil wel meedoen............heb de voorkeur om co-piloot te spelen, bij de miniclub lukt me dat altijd aardig....en die ritten zijn 's nachts :D

Oneliner 02-01-2004 23:41

Mja Huudo, as ge ne copiloot nodig hebt... ;)

Guido 03-01-2004 00:10

Quote:

Originally posted by Oneliner
Mja Huudo, as ge ne copiloot nodig hebt... ;)
ok, moet eerst nog eens informeren bij mijne maat. Die heeft eerder al aangegeven dat hij dat wel eens wilde doen. (komt hier niet op het forum). Dus als hij niet kan, 'then you're my man!' ;)

FastFons 03-01-2004 00:14

Ik zal er zeker zijn!

FF

boosterke 03-01-2004 11:37

ik doen ook mee:D en de week ervoor heb ik dan men les op het circuit gehad, mss kan dat van pas komen :P
ook eens eerst vrage of ik ne copiloot heb, anders laat ik het hier wel weten...

Sennake 03-01-2004 14:46

Even voor alle duidelijkheid : wie zich HIER inschrijft geeft kennis te zullen deelnemen aan de rittensportwedstrijd .

In dat geval ga ik ervan van uit dat je niet noodzakelijk blijft eten. Als dat toch zo is, wil je dat dan ook meedelen en je voorkeur qua eten laten kennen aub?

Inschrijvingen voor de ledenvergadering : gelieve dat in de andere thread te doen, dan houden we alles mooi uit elkaar.

Dank u.

Raceboy 03-01-2004 19:12

Admins doen niet mee aan de rittensport veronderstel ik? :D die kennen het parcours zeker al?

Sennake 03-01-2004 19:20

Quote:

Originally posted by raceboy
Admins doen niet mee aan de rittensport veronderstel ik? :D die kennen het parcours zeker al?
Wie niet meedoet (en in de organisatie zitten) zijn :
[list=1][*]Sennake[*]Werner[*]Pascal[*]Brosius[*]Andy (als "helpdesk" als je verloren gereden bent)[/list=1]

Alle andere admins en/of mods mogen (en moeten zelfs) meedoen. We willen zoveel mogelijk mensen de kans geven om deel te nemen.

A.J. 03-01-2004 19:25

Quote:

Originally posted by Sennake
[*]Andy (als "helpdesk" als je verloren gereden bent)

live GPS by A.J.

Guido 03-01-2004 22:32

Quote:

Originally posted by A.J.
live GPS by A.J.
Draait gij ook op een Ipaq of Axim? :+

Anneke 04-01-2004 12:43

Ikke doe ook mee :) en friend ook :) alle in één auto dan he...
en ik breng nog een bendeke vrienden mee die dat allemaal wel zien zitten

oh ja bijna vergeten te zeggen: wij willen graag spaghetti :)

boosterke 04-01-2004 13:01

bij deze zoek ik dus nog ne copiloot :D want er zijn mensen die op die dag zelfs moeten werken :(

bien 08-01-2004 12:34

Hey ,

Awel hé ikke doe ook mee als piloot en de koen als co-piloot.
Ik hoop alleen dat mijne bak dat volhoud want het is al een oud karreke maar het krost nog goed.
Het is voor de leut van het deelnemen en dat is wat telt.

Dus sennake schrijf bientje en koen maar in.

groetjes bien

ps. als ik nog met iets kan helpen , laat het weten hé


All times are GMT +2. The time now is 19:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.