De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Volgende Meeting? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2951)

TiBo 29-07-2002 23:25

Volgende Meeting?
 
Ik vroeg me af wanneer onze volgende meeting ongeveer zou plaatsvinden? Het is (voor mij althans) al een hele tijd geleden dat ik de 'gasten' hier nog gezien heb.

Misschien kunnen we met z'n allen wel eens iets gaan drinken of zo, misschien ligt jouw stamkroeg wel naast de deur of misschien wordt die megafuif hierover wel door jouw georganiseerd ;)
'T zijn allemaal maar ideetjes.

Zijn er mensen die hier een mening over hebben of met een idee rondlopen.
Gooi het op tafel! ... allé ja, op scherm ....

Sennake 29-07-2002 23:34

Die is veel dichterbij dan je denkt... Dit weekend namelijk in Spa op de 24 uur!

airco 29-07-2002 23:36

hmmmzzzz

Zowat wekelijks is er wel iets ...
Het een al iets meer naar iemands smaak als het andere waarschijnlijk.
de 24h van Zolder zal de volgende grote ontmoeting zijn me dunkt.

Als je het hebt over de kart-meetings inclusief cafetje dan denk ik dat de volgende ergens eind september of ergens in oktober zal komen te liggen. We hebben grote plannen, waar vooral de leden bijzonder in de watten zullen gelegd worden, maar daarover later meer.

Mijn stamcafé ... het vervolg ;)
Studentencafé in het centrum van Antwerpen en stamcafé van Eligia (de grootste studentenclub van KdG)

airco

vincentdb2001 30-07-2002 00:05

Quote:

Originally posted by Sennake
Di Dit weekend namelijk in Spa op de 24 uur!
Waar? Datum? Uur?

Ik ben er vanaf woensdag avond tot zondag avond.

Vincentdb.

TiBo 30-07-2002 13:11

Inderdaad, wie, wat, waar?

Wat staat er op het programma, waar kunnen we binnen en vooral ... welke stint rijden we? ;)

moore 30-07-2002 16:26

ik ben ook vanaf woensdag middag in spa we vertrekken woensdag morgen met de scooter :)

Werner333 30-07-2002 17:35

Ik ben er Zaterdag en Zondag.

Raceboy 30-07-2002 17:44

tss werner ik dacht da gij nen "echte" waart ;)

Finish 30-07-2002 18:31

Quote:

Mijn stamcafé ... het vervolg
Studentencafé in het centrum van Antwerpen en stamcafé van Eligia (de grootste studentenclub van KdG)
Gelieve eigen stoelen en tafels mee te nemen. :D

Mark 30-07-2002 19:43

vrijdagavond aanwezig......ergens laat op de camping. Op post op en rond de busstop......als alles goed gaat

Sennake 30-07-2002 19:52

Quote:

Originally posted by vincentdb2001


Waar? Datum? Uur?

Ik ben er vanaf woensdag avond tot zondag avond.

Vincentdb.

Laat ons zeggen : zaterdag om 12.00 uur aan de frituur/broodjesbar aan de buitenkant van het circuit onderaan Eau Rouge.

Raceboy 30-07-2002 19:59

om hoe laat is er nu morgen iets in spa te doen ? want over de parade naar het circuit heb ik al twee verschillende tijden gevonden :(

Benklak 30-07-2002 20:15

Quote:

Originally posted by airco
hmmmzzzz

Zowat wekelijks is er wel iets ...
Het een al iets meer naar iemands smaak als het andere waarschijnlijk.
de 24h van Zolder zal de volgende grote ontmoeting zijn me dunkt.

Als je het hebt over de kart-meetings inclusief cafetje dan denk ik dat de volgende ergens eind september of ergens in oktober zal komen te liggen. We hebben grote plannen, waar vooral de leden bijzonder in de watten zullen gelegd worden, maar daarover later meer.

Mijn stamcafé ... het vervolg ;)
Studentencafé in het centrum van Antwerpen en stamcafé van Eligia (de grootste studentenclub van KdG)

airco

Ik zit daar ook geregeld! Gisteren nog met den bijaard geweest. Slu

Bart.Vandecavey 30-07-2002 20:17

Ik weet nog niet als ik zal komen naar Spa, er is een cross in Oedelem en de organisatoren hebben me al gevraagd of ik wou komen...

Scapa 31-07-2002 00:41

ik ben daar van vrijdagmorgend; moet donderdag nog tot 24u werken :( dan vroeg opstaan en voor drie dagen naar spa waar ik ook weeral nie veel zal slapen denk, ik hoop vrijdagavond naar te bruyères af te zakken met de rest van ons team om mijne verjaardag wat te vieren :D natuurlijk niet te laat maken want tot zondagavond wakker blijven is ook nie simpel maar we hebben het er voor over eh :)


All times are GMT +2. The time now is 21:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.