De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Home Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13078)

Viper GTS-R*** 20-05-2006 23:21

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Onder welk team rijd die NR 17 dan wel?

JMT Racing Team zo te zien, zijn helemaal veranderd van line up tegenover de race op Spa.

Bart.Vandecavey 20-05-2006 23:25

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
JMT Racing Team zo te zien, zijn helemaal veranderd van line up tegenover de race op Spa.


Ik kan bevestigen dat het inderdaad Kurt is die op de 17 zit... Hopelijk kunnen ze morgen starten...

Nicki_Mks 21-05-2006 00:14

Quote:

Originally Posted by marcel
da's een domme opmerking. Koentje deed niet eens mij dit weekend, Vanierschot reed in zijn plaats. en ja, omdat hij gisteren vader geworden is, maar t is nogal logisch dat ge dan bij uw vrouw wilt zitten, dan aan de andere kant van 't land

Quote:

Originally Posted by raceboy
Het is trouwens al langer gewenten dat Koen niet alle races ging rijden. maarja commentaar geven is simpeler zeker.

Dat was een grapje, ja? Heb ik iets negatiefs gezegd ofzo? Jongens, wat zijn er hier toch lange tenen... :rolleyes:

A.J. 21-05-2006 02:35

Quote:

Originally Posted by jeep
Dat geld moet wel van Daikin racing komen niet van BPO. Volgens mij een team dat een wagen huurd moet betalen niet het team dat de wagen heeft .
Anders reden er 20 vettes rond en 20 DBR 9

De ware feiten in dit verhaal zullen nog wel bekend gemaakt worden. Nu is het nog voer voor de advokaten...
Maar één ding is zeker : De praktijken van BPO maken de autosport slecht. Dit hoort niet thuis op het circuit.
Je kan je misschien afvragen : hoe kan een team 2 wagens verhuren in de BTCS (in Monroe kleuren) en één wagen verhuren in de BELCAR (Daikin) terwijl er als puntje bij paaltje komt slechts 2 wagens in de ateliers staan...
Wordt vervolgt...

Dries DS 21-05-2006 07:21

Quote:

Originally Posted by A.J.
De ware feiten in dit verhaal zullen nog wel bekend gemaakt worden. Nu is het nog voer voor de advokaten...
Maar één ding is zeker : De praktijken van BPO maken de autosport slecht. Dit hoort niet thuis op het circuit.

:applaus: :applaus: :applaus:

Ik kan dit enkel beamen. Cfr het verhaal van enkele maanden geleden, toen de wegen van BPO en Sylvie Delcour scheidden. Ik was toen van zeer nabij betrokken bij dat voorval en hou er zowat hetzelfde gevoel aan over als A.J. nu. Cfr ook de manier waarop de jonge François Mélotte vorig jaar werd behandeld. En er zullen er nog wel meer zijn... Ik ga bij deze gevallen geen details naar buiten brengen, maar kan jullie verzekeren dat de vermelde personen 'kotsneigingen' krijgen als ze de naam BPO horen... En nu komen er daar dus nog twee rijdsters bij. Wanneer houdt het op?

MichelRacing 21-05-2006 11:24

Mooi stukje tekst net gevonden op de site van Russell Racing, dat is de verklaring waarom dat ze afgelopen donderdag deelnamen aan de Vrije Trainingen met een Bi-Turbo, dan rijst de vraag van welke stal komt deze Bi-Turbo af? Niet van PSI meer suggesteer ik...
Ik citeer:
"De kans is niet onbestaande dat we op termijn nog terug met een biturbo aan de start komen, maar voorlopig kijken we de kat uit de boom betreft de Klasse 1 en houden we het bij onze GT3 RS."
Bron: www.russellracing.be

MichelRacing 21-05-2006 11:27

Nog curieus stukje gevonden op Pitstop.tv... Eventuele breuk tussen Menten en Maes op komst?...
Zie kopje: " Belcar Home Race - Menten: "ik had kunnen rijden"
Bron: www.pitstop.tv

Viper GTS-R*** 21-05-2006 12:08

De Viper van AD-Sport komt niet aan de start, en zelfs mogelijk niet meer voor het hele seizoen en dit allen door de nieuwe belcar reglementeringen.
Hier is uitleg van Albert Vanierschot:
Quote:

"We hebben gisteren de Viper ingeladen. Uit protest tegen de nieuwe regels gaan we niet van start. Het reglement dat nu van kracht is benadeeld ons enorm. Indien er geen aanpassingen worden doorgevoerd aan de reglementen, denk ik niet dat we onze Chrysler Viper GTS-R dit jaar nog gaan inzetten in een manche van de Mediagroep van Dyck Belcar Original."
http://www.racingworld.be/nieuws/342...n-Belcar!.html
Voor mij part mogen ze direct de regels overnemen van het Franse GT Kampioenschap FFSA GT.
Daar zie je de Vipers door betere reglementen meestrijden voor de overwinning tegen Saleen's, Ferrari 550's, Listers, Porsche Bi-Turbo's en Corvette C5-R en C6-R's!!!

Bramzel 21-05-2006 12:23

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Voor mij part mogen ze direct de regels overnemen van het Franse GT Kampioenschap FFSA GT.
Daar zie je de Vipers door betere reglementen meestrijden voor de overwinning tegen Saleen's, Ferrari 550's, Listers, Porsche Bi-Turbo's en Corvette C5-R en C6-R's!!!

Als je van competitievervalsing houdt wel ja. Ik zou me toch redelijk verkloot voelen als ik geinvesteerd had in een C6-R om vooraan mee te strijden, en vervolgens door de organisatie dusdanig benadeeld word dat zelfs die oude Vipers nog sneller zijn. Doe het dan als het FIAGT; daar hebben ze tenminste nog een beetje de realiteit voor ogen.

marcel 21-05-2006 13:43

inderdaad, Vanierschot kan nu zeggen dat het aan de reglementen ligt, maar bij GLPK zei in 2004 al dat de wagen op zijn limiet van evolutie zat. dan is het gewoon oneerlijk dat je in een nieuwe wagen investeert, en dan nog eens investeert in evoluties, om dan te zien dat je voorbij gestoken wordt door een pensioen-gerechtigde wagen. de viper is al meer dan 10 jaar oud he

strepper 21-05-2006 14:58

allemaal goed en wel wat hier word gezegd.
maar men moet ook eens weten dat de belcar een Belgisch kampioenschap is he.
ik bedoel maar dat men niet moet gaan zien naar wat er in fiagt gebeurd.
in fia rijden er aston martins, saleens, maserati's, enz iets wat er in belgie waarschijnlijk nooit gaat rijden.
als men ziet wat er nu gebeurd met de bi-turbo's. dat is iets dat niet kan.
men moet een reglement maken waar iedereen aan zijn trekken komt vind ik.
In Frankrijk is dit het geval en daar worden zijn de verschillen miniem.
men kan toch ook niet gaan verlangen dat teams in de belcar een maserati of een aston martin gaat kopen he.
er zijn teams die als ze nu een ongeval hebben naar oud materiaal moet grijpen of gewoon niet meer rijden dit jaar.

marcel 21-05-2006 14:59

er wàs bijna een Aston Martin, dit jaar, alleen werd die ook benadeeld door het reglement

Viper GTS-R*** 21-05-2006 15:14

Uitslag van de race: http://www.raceresults.nu/uitslagen/...20-%20Race.htm
GLPK wint dus voor SRT, Eurotech 3de maar toch nog met 2 ronden achterstand. Prosspeed 1ste in klasse 2 voor GS Motorsport M3 GTR en CEO Porsche RSR. ULtima wint in Klasse3

The Leader 21-05-2006 16:03

Weeral een zeer spannende race *geeuw*

strepper 21-05-2006 16:13

Quote:

Originally Posted by marcel
er wàs bijna een Aston Martin, dit jaar, alleen werd die ook benadeeld door het reglement


bijna telt niet he.
en ik kan ook zeggen he, voor het seizoen ik kom met een maserati.
die aston martin reken daar maar niet op hoor.
maar dromen mag he.


All times are GMT +2. The time now is 07:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.