De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Home Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13078)

Brecht 20-05-2006 18:04

Ik heb de Viper zien vertrekken van uit de paddock op een oplegger vandaag, hopenlijk zien we die morgen nog terug

MichelRacing 20-05-2006 18:07

Zie Mike Hezemans ook nergens op lijstje bij DSC staan, wat vooraf wel bijna 100% zeker werd aangekondigd...

afond 20-05-2006 18:56

Quote:

Originally Posted by jeep
Dat geld moet wel van Daikin racing komen niet van BPO. Volgens mij een team dat een wagen huurd moet betalen niet het team dat de wagen heeft .
Anders reden er 20 vettes rond en 20 DBR 9

lijkt me heel onwaarschijnlijk dat een bedrijf als daikin zijn contract nt nakomt.... daikin is trouwens nt de enige die voortijdig met bpo breekt (zie voorstelling team in januari voor btcs..) maar dit geheel :Offtopic: vind het eigenlijk gewoon spijtig dat we die prachtige ferrari gaan missen

Nicki_Mks 20-05-2006 20:38

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Die wagen nr 17 lijkt mij een fout, en AD sport heeft niet deelgenomen aan de tweede kwalificatie. DIt uit voorzorgsredenen met het natte wegdek??

Misschien wil Koentje niet meer meedoen nu hij weer papa is...

marcel 20-05-2006 21:17

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Misschien wil Koentje niet meer meedoen nu hij weer papa is...

da's een domme opmerking. Koentje deed niet eens mij dit weekend, Vanierschot reed in zijn plaats. en ja, omdat hij gisteren vader geworden is, maar t is nogal logisch dat ge dan bij uw vrouw wilt zitten, dan aan de andere kant van 't land

Raceboy 20-05-2006 21:36

Het is trouwens al langer gewenten dat Koen niet alle races ging rijden. maarja commentaar geven is simpeler zeker.

Dries DS 20-05-2006 21:48

- Inderdaad, geen AD Porsche gezien in de BEC
- Belcar Original : Nr. 17 is wel degelijk Kurt Thiers en Stéphane Lémeret
- AD Sport Viper: Koen is (zoals algemeen geweten) gisteren voor de tweede maal papa geworden. Daarom verving Albert Vanierschot hem. Maar er blijkt een probleempje te zijn bij Kris... Die heeft namelijk een scheurtje opgelopen in het trommelvlies, en verkiest daarom afzijdig te blijven. Hoogstwaarschijnlijk geen Viper aan de start dus morgen... Tenzij er nog een andere oplossing wordt gevonden.

Mvg,
Dries DS

Fonne 20-05-2006 21:50

Quote:

Originally Posted by Dries DS
- Inderdaad, geen AD Porsche gezien in de BEC
- Belcar Original : Nr. 17 is wel degelijk Kurt Thiers en Stéphane Lémeret
- AD Sport Viper: Koen is (zoals algemeen geweten) gisteren voor de tweede maal papa geworden. Daarom verving Albert Vanierschot hem. Maar er blijkt een probleempje te zijn bij Kris... Die heeft namelijk een scheurtje opgelopen in het trommelvlies, en verkiest daarom afzijdig te blijven. Hoogstwaarschijnlijk geen Viper aan de start dus morgen... Tenzij er nog een andere oplossing wordt gevonden.

Mvg,
Dries DS

Tim Verbergt mss ? Heeft al veel bij AD Sport gereden.

Viper GTS-R*** 20-05-2006 21:51

Quote:

Originally Posted by Dries DS
- Inderdaad, geen AD Porsche gezien in de BEC
- Belcar Original : Nr. 17 is wel degelijk Kurt Thiers en Stéphane Lémeret
- AD Sport Viper: Koen is (zoals algemeen geweten) gisteren voor de tweede maal papa geworden. Daarom verving Albert Vanierschot hem. Maar er blijkt een probleempje te zijn bij Kris... Die heeft namelijk een scheurtje opgelopen in het trommelvlies, en verkiest daarom afzijdig te blijven. Hoogstwaarschijnlijk geen Viper aan de start dus morgen... Tenzij er nog een andere oplossing wordt gevonden.

Onder welk team rijd die NR 17 dan wel?
Laten we hopen dat er nog een vervanger voor Kris komt, zou zonde zijn dat de Viper niet mee rijd... Vincent Vosse zou een zéér goede vervanger zijn:cool:

marcel 20-05-2006 21:51

misschien kunnen ze Jos Menten vragen? die heeft toch niks te doen, morgen

Fonne 20-05-2006 21:52

Quote:

Originally Posted by marcel
misschien kunnen ze Jos Menten vragen? die heeft toch niks te doen, morgen

Ik denk niet dat Menten dat doet .
Hij heeft een contract bij PSI volgens zijn bericht op Pitstop.tv

marcel 20-05-2006 21:54

dat slaat alleen op het feit dat RS geld wou zien als hij bij hen wou rijden.
want hij heeft hen zelf voorgesteld om er te gaan rijden

Viper GTS-R*** 20-05-2006 21:54

Quote:

Originally Posted by marcel
misschien kunnen ze Jos Menten vragen? die heeft toch niks te doen, morgen

Als ex-ad sport piloot is er een linkje, maar denk het niet. surplus hij heeft geen ervaring met een Viper. Vincent Vosse, Marc Duez ... deze rijden morgen niet en hebben dit wel... bellen bellen zuo ik zeggen ;)

marcel 20-05-2006 21:56

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Als ex-ad sport piloot is er een linkje, maar denk het niet. surplus hij heeft geen ervaring met een Viper. Vincent Vosse, Marc Duez ... deze rijden morgen niet en hebben dit wel... bellen bellen zuo ik zeggen ;)


Koen en Kris toch ook niet?

Viper GTS-R*** 20-05-2006 22:07

Quote:

Originally Posted by marcel
Koen en Kris toch ook niet?

Koen heeft paar weken geleden een donderdagtraining met de Viper gedaan. Kris heeft dit week-end ook al een beetje met de Viper gereden. Niet veel maar toch 'iets' tegenover Tim Verbergt of Jos Menten die helemaaln iet ermee hebben gereden. Bon we zien morgen wel hoe het ermee zit, hoop alvast dat ze indien nodig een vervanger vinden.


All times are GMT +2. The time now is 19:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.