De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar 2011, de nieuwtjes.... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20056)

GT2-R 17-01-2011 01:38

Quote:

Il ne s'agit bien sûr que d'une première partie du programme de ProSpeed Competition, puisqu'on attend encore une présence en FIA GT3 européen, dans la Blancpain Endurance Series et dans le Belcar Endurance Championship, avec les Porsche 911 GT3 R, quand bien même cette dernière hypothèse demande à être confirmée...
Gepost door Round-Up Racing op Facebook :).

De bron van bovenstaande post was trouwens Endurance-Info.com.

Grig-O 17-01-2011 11:17

Quote:

Originally Posted by GT2-R (Post 265149)
Gepost door Round-Up Racing op Facebook :).

De bron van bovenstaande post was trouwens Endurance-Info.com.

Speedactiontv ;)

GT2-R 17-01-2011 13:35

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 265155)
Speedactiontv ;)

Ik zeg maar waar ik het gezien heb ;).

Grig-O 17-01-2011 18:57

Quote:

Originally Posted by GT2-R (Post 265128)
Woorden van Henri Moser. Laten we de vingers kruisen om dit talent aan het werk te kunnen zien in België :).

Henri Moser heeft vorig jaar al met de Aston Martin in de Belcar gereden, vond eerlijk gezegd dat hij daar niets uitzonderlijks heeft mee gepresteerd. :o

GT2-R 17-01-2011 20:51

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 265163)
Henri Moser heeft vorig jaar al met de Aston Martin in de Belcar gereden, vond eerlijk gezegd dat hij daar niets uitzonderlijks heeft mee gepresteerd. :o

Heb op racingsportscars.com zijn resultaten eens opgezocht. In GT1 was het allesbehalve een vet jaar. Maar in ADAC GT heeft hij met de R8 toch al een paar overwinningen en podia behaald. In GT Open ook al podia gehaald. Bovendien een 3e plaats in de 24 uren van Spa, en dat voor iemand van toen 22 jaar. Misschien geen groot talent zoals er sommige rondrijden maar die kerel weet toch wel hoe hij aan een stuur moet draaien volgens mij :).

Vorig jaar in de Belcar een 6e plaats met de DBRS9, een wagen van het stenen tijdperk als je hem vergelijkt met de GT3-R's, R8 LMS'en en Ferrari F430 Scuderia's. Niet dat het wereldschokkend is maar opnieuw een degelijke prestatie van de kerel.

Anyway, het is maar hoe je het ziet zeker? Ik hoop alvast dat hij komt want is in mijn ogen toch een meerwaarde.

Sir Kwietje 17-01-2011 20:53

Quote:

Originally Posted by GT2-R (Post 265165)
Heb op racingsportscars.com zijn resultaten eens opgezocht. In GT1 was het allesbehalve een vet jaar. Maar in ADAC GT heeft hij met de R8 toch al een paar overwinningen en podia behaald. In GT Open ook al podia gehaald. Bovendien een 3e plaats in de 24 uren van Spa, en dat voor iemand van toen 22 jaar. Misschien geen groot talent zoals er sommige rondrijden maar die kerel weet toch wel hoe hij aan een stuur moet draaien volgens mij :).

Vorig jaar in de Belcar een 6e plaats met de DBRS9, een wagen van het stenen tijdperk als je hem vergelijkt met de GT3-R's, R8 LMS'en en Ferrari F430 Scuderia's. Niet dat het wereldschokkend is maar opnieuw een degelijke prestatie van de kerel.

Anyway, het is maar hoe je het ziet zeker? Ik hoop alvast dat hij komt want is in mijn ogen toch een meerwaarde.

Ma tommeke, iedereen weet toch hoe je aan een stuur moet draaien, je gaat toch niet naar rechtsdraaien als je links wilt gaan :p

Belle 17-01-2011 21:39

Quote:

Originally Posted by Sir Kwietje (Post 265166)
Ma tommeke, iedereen weet toch hoe je aan een stuur moet draaien, je gaat toch niet naar rechtsdraaien als je links wilt gaan :p

Al van ijsrijden gehoord en zo. :+

S. Claeys 18-01-2011 11:50

Quote:

Originally Posted by Sir Kwietje (Post 265166)
Ma tommeke, iedereen weet toch hoe je aan een stuur moet draaien, je gaat toch niet naar rechtsdraaien als je links wilt gaan :p

Ik kan u daar van bewijzen laten zien dat het wel zo is. ;)
En neen, geen drifting of rallye.
Puur circuit racen.


http://www.youtube.com/watch?v=oJ84Fa-AqXY

joost 18-01-2011 12:57

Quote:

Originally Posted by GT2-R (Post 265165)
Heb op racingsportscars.com zijn resultaten eens opgezocht. In GT1 was het allesbehalve een vet jaar. Maar in ADAC GT heeft hij met de R8 toch al een paar overwinningen en podia behaald. In GT Open ook al podia gehaald. Bovendien een 3e plaats in de 24 uren van Spa, en dat voor iemand van toen 22 jaar. Misschien geen groot talent zoals er sommige rondrijden maar die kerel weet toch wel hoe hij aan een stuur moet draaien volgens mij :).

Vorig jaar in de Belcar een 6e plaats met de DBRS9, een wagen van het stenen tijdperk als je hem vergelijkt met de GT3-R's, R8 LMS'en en Ferrari F430 Scuderia's. Niet dat het wereldschokkend is maar opnieuw een degelijke prestatie van de kerel.

Anyway, het is maar hoe je het ziet zeker? Ik hoop alvast dat hij komt want is in mijn ogen toch een meerwaarde.

Wie werd er in 2007 Europees GT3-kampioen?

GT2-R 18-01-2011 14:28

Quote:

Originally Posted by joost (Post 265181)
Wie werd er in 2007 Europees GT3-kampioen?

Dat moet den Henri dan wel zijn eh :).

Mark 23-01-2011 00:14

Quote:

Originally Posted by GT2-R (Post 265295)
Ide overweegt een programma met WRT in Belcar en of Blancpain Series of een piste met een Mercedes SLS GT3 in de FIA GT3.

Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden .

BRON: turbomagazine.be


Quote:

Quote:

Originally Posted by Niels (Post 264746)
N-GT, met sponsorgeld van de familie Ide, zou ook een Mercedes SLS inzetten, met natuurlijk Enzo als rijder. Nog een Mercedes naast de 2 KRK's en het TBR exemplaar. GPR zou er ook aan gedacht hebben 2 exemplaren in te zetten maar heeft afgehaakt.
Bron : Turbo-magazine.fr


Wat moeten we nu van turbomagazine geloven?

Grig-O 23-01-2011 00:42

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 265305)
Wat moeten we nu van turbomagazine geloven?

Dat N-GT nog niet zeker is van een deelname met een Mercedes, er is namelijk maar een beperkt aantal (20) Mercedessen gebouwd. Vermoed dat indien het Mercedes-project mislukt, Enzo Ide z'n heil gaat zoeken bij WRT.

joost 29-01-2011 12:31

Wat vindt U hiervan? http://sport.turbomagazine.be/news_N...rsus_GT3_.html

fenixracing 29-01-2011 13:23

Laat maar komen!
Ik begrijp het probleem niet, hij rijdt nog altijd onder dsc rules een volledige gt1 zal het niet zijn.Dat hadden ze erwel even mogen bij vermelden.
Als we het zo gaan bekijken dan moeten ze ook voor de gt2's schrik hebben.
Maar ik geloof dat de hoogste klasse in dsc niet veel sneller is dan de gt3's in de belcar. Misschien zelfs trager?
En de meeste gt3's hebben ondertussen wel al bewezen een 24hrs race aan te kunnen.
het bericht had veel beter gekund (ik zou zelfs zeggen overbodig) zoals vermelding van dsc rules. :mad:

Mark 30-01-2011 11:24

Quote:

Originally Posted by joost (Post 265502)
Wat vindt U hiervan?

Van het posten van links naar de eigen website?


Voor de kenners hier, op welke waarde moeten we zo'n GT1 wagen inschatten? Laten we stellen dat deze wagens in 2009 op hun top waren en dus het snelst waren. Dat nivo zien we dan als 100%. In 2010 hebben ze die wagens al "iets" moeten knijpen, in het DSC 2011 gaan ze de wagens nog meer knijpen. Andere remmen, andere uitlaat en wie weet wat nog meer.

Zit zo'n wagen dan op bijvorbeeld 80% van zijn capaciteit t.o.v. 2009?

Als SRT de wagens gaat runnen, wat doet SRT dan met zijn eigen Corvette(s?)?


All times are GMT +2. The time now is 07:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.