De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 24 uur van Spa 2006, de nieuwtjes vooraf (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12618)

Steve 13-04-2006 23:22

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Vind het persoonlijk een zéér mooi programma, zelfs zonder de WTCC:)

Ik heb deze thread niet gevolgd maar de WTCC komen niet naar Spa???
Doodzonde! :(

marcel 14-04-2006 01:00

Quote:

Originally Posted by Steve
Ik heb deze thread niet gevolgd maar de WTCC komen niet naar Spa???
Doodzonde! :(


WTCC en FIA-GT rijden niet meer samen

GT2-R 14-04-2006 11:39

Quote:

Originally Posted by marcel
WTCC en FIA-GT rijden niet meer samen

Gelukkig vind ik, al die dure, bloedmooie en supersnelle GT's enkel in het voorprogramma vond ik toch wel doodszonde :frusty:... Het zou omgekeerd moeten geweest zijn. Zo geweldig is het WTCC nu ook weer niet hé

Greets, Dr. Jozz

Scapa 14-04-2006 12:11

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Gelukkig vind ik, al die dure, bloedmooie en supersnelle GT's enkel in het voorprogramma vond ik toch wel doodszonde :frusty:... Het zou omgekeerd moeten geweest zijn. Zo geweldig is het WTCC nu ook weer niet hé
Greets, Dr. Jozz

Eh? WTCC staat imho toch iets hoger aangeschreven... Fabrieksteams & fabriekspiloten vs Privéstructuren (sommige met steun van de fabriek) & vooral paydrivers. ;-)

marcel 14-04-2006 14:34

tja, voor fans van FIA-GT zou WTCC voorprogramma moeten zijn, en omgekeerd

Grig-O 14-04-2006 19:26

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Red Racing is van plan hun Lister Storm in te schrijven voor de 24Uren van Spa, ze zijn echter wel nog op zoek naar piloten...[/URL]

Creation Autosportif zou hun wagen ook willen inzetten in Spa!
"Il est possible que l'on retrouve aussi la Storm bleue au départ des 24 Heures de Spa."

bron: www.virages.net

Viper GTS-R*** 14-04-2006 19:52

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Creation Autosportif zou hun wagen ook willen inzetten in Spa!
"Il est possible que l'on retrouve aussi la Storm bleue au départ des 24 Heures de Spa."

bron: www.virages.net

Zou tof zijn nog twee Lister Storm's (Red Racing & Creation Autosportif) mee in de 24Uren Spa hebben. Voor dat ze definitief naar nationaal kampioenschappen gaan. Er is ook kans dat er nog een Chrysler Viper GTS-R gaat meedoen heb ik gezien. Van VBM die vorig jaar met hun Viper kampioen werden in het FFSA GT.
Quote:

Prévoyez-vous d’autres programmes en 2006 ?
Pour l’instant non, nous allons nous concentrer à 100% sur le FFSA GT. Cependant je pense qu’avec cette équipe cela fonctionnerait bien à Spa. Patrick est régulier il ne commet pas d’erreurs, pareil pour notre équipe qui est très performante. Donc j’aimerais vraiment faire Spa avec Patrick et l’équipe VBM. Maintenant Patrick n’est pas chaud à 100%, mais j’ai bon espoir de le convaincre. La rigueur dont fait preuve le team marcherait bien en endurance. Une ou deux autres courses exotiques, ça me plairait aussi… nous verrons bien !
Met de woorden Spa en Endurance zou je toch denken 24Uren SPa???
Bron: http://www.ffsa.org/detailArticle.ph...nnee-&id=11046

insanity 14-04-2006 20:03

Laat maar komen die dikke bakken :eek:

Ik val allicht in herhaling - maar wat een geweldige startgrid gaan we dit jaar hebben !! :drewl:

Om nog te zwijgen van FIA GT3 en de World Series als kers op de taart...

Grig-O 14-04-2006 21:05

FIAGT3's kunnen ook deelnemen aan de 24 uren wat zeker voor heel wat diversiteit gaat zorgen.
Ik merk dat er heel wat meer interesse is voor de etmaalrace.
Weet er iemand de oorzaak hiervan?

Belle 14-04-2006 21:31

Ik kan nu al niet meer wachten tot de 24 uren van Spa als ik dit allemaal lees! Prachtig gewoon dat de GT3's ook mogen deelnemen. Het zal echt watertanden worden met al die DBR9's... Dat het maar snel juli is!

Grig-O 14-04-2006 23:47

Welke GT3's zouden er deelnemen in Spa?
- Barwell zou met één of twee Astons komen
- ...

Grig-O 14-04-2006 23:59

Quote:

Originally Posted by Bramzel
GPC gaat met 1 575 rijden, dus da's out of the question.

Ik hoop da je bedoelt dat de 575 (of 550 volgens project LeMans)
gaat deelnemen aan de 24 uur want op de FIAGT deelnemerslijst zie ik hem niet;)

Viper GTS-R*** 15-04-2006 00:05

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Ik hoop da je bedoelt dat de 575 (of 550 volgens project LeMans)
gaat deelnemen aan de 24 uur want op de FIAGT deelnemerslijst zie ik hem niet;)

Viel me ook op, nergens iets van die 575 te zien. @ Bramzel en wie zou er dan mee rijden?? VOlgens mij had er véél meer in gezeten in het 575 GPC project... spijtig dat ze het nu al opgeven

Bramzel 15-04-2006 12:13

Racingworld.it maakte er een poos geleden melding van, maar da's idd van de baan. En Viper; nee, in die 575 zat niks meer. Die basis was té slecht om succes op op te bouwen. Er zitten fouten in de basis die meerijden vooraan gewoon onmogelijk maken.

Viper GTS-R*** 15-04-2006 12:41

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Racingworld.it maakte er een poos geleden melding van, maar da's idd van de baan. En Viper; nee, in die 575 zat niks meer. Die basis was té slecht om succes op op te bouwen. Er zitten fouten in de basis die meerijden vooraan gewoon onmogelijk maken.

Vorig jaar in Istanbul haalde GPC met hun 575 de Pole en ze werden nog 4de in de wedstrijd. Als je dit kunt bekomen kun je toch niet spreken van geen goede basis? Ze hadden er meer tijd moeten insteken en dan had de 575 meer succesen kunnen boeken, dat is mijn mening... Kijk Prodrive en de 550 die hebben het 1ste jaar ook niet subliek gescoort hé.. maar na al die jaren ontwikkeling waren zij in 2004 gewoon weg de TOP wagen hé.. een raceauto vraagt veel geld tijd en geduld


All times are GMT +2. The time now is 06:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.