De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

Scapa 05-02-2004 15:21

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Vertel het please wie de Corvette van Vanerum heeft verkocht
Ik zal het vertellen: Vannerum heeft m verkocht :D

wiljo 05-02-2004 16:41

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Hey,

Ik zit nog met wat vraagjes over de deelnemers van de Belcar 2004 en deze zijn:
- Is het gerucht waar dat de Mosler mee gaat rijden tijdens de 24uren van Zolder?
- Komt Eurotech racing met een LM600?
- Komt Marcus Paltalla nog rijden dit jaar?
- Is het waar dat RTM niet mee doet dit jaar?
- Dat Kelly Jamers met een Porsche gaat rijden?
Dit waren ze dan :)

Sportieve racegroetjes,
Thomaske_GLPK

Voor onze Australische vrienden (Mount Panorama) moest ik toch informeren. De Mosler wil deelnemen aan de 24 uur van Spa en/of Zolder.. Dat biedt nog geen zekerheid dus. :confused:

Eurotech komt zeker niet met de LM600. Eurotech heeft namelijk geen inzetbare LM600 meer. De enig direct inzetbare LM600 staat in het atelier van Cor Euser in Herpen. Die overweegt wel deze in te zetten maar zoekt budget. :gas:

Paltalla? Ik zou het niet weten ;)

RTM. Ik weet het wel. Wait and see! :D

Ik hoop voor Kelly dat zij het budget bij elkaar krijgt om de damesequipe incl GT3 in te kunnen zetten. Maar dat is kennelijk nog niet rond anders hadden we dat hier zeker gelezen. :bye:

wiljo 05-02-2004 16:48

Helaas zien we Eurotech-Hadegro komend seizoen niet terug in het Belcar.

De de geel/zwart Marcos nummer 19 (Hadegro) van Hans de Groot en Toon van de Haterd is te koop. Liefhebbers zal ik graag doorverwijzen, met diverse top5 finishes is deze toch een beetje 'best-of-the-rest' van het Belcar gebleken. Hier kan een team nog heel veel plezier aan beleven, vooral omdat eenvoudig nog verbeterd kan worden.

Helaas kunnen de beide Marcossen dus (voorlopg?) van het lijstje af Marshall....

P De Sonville 05-02-2004 17:33

Door het feit dat de FIA-GT geen enkele maal de Belcar overlapt zijn er twee Belgische piloten die onderhandelen om een Lister Storm aan de start te krijgen voor de Belcar.

Scapa 05-02-2004 18:05

Quote:

Originally posted by P De Sonville
Door het feit dat de FIA-GT geen enkele maal de Belcar overlapt zijn er twee Belgische piloten die onderhandelen om een Lister Storm aan de start te krijgen voor de Belcar.
Lijkt erop dat D.S. erbij betrokken is dan ;)

ICEMAN 05-02-2004 18:28

Quote:

Originally posted by P De Sonville
Door het feit dat de FIA-GT geen enkele maal de Belcar overlapt zijn er twee Belgische piloten die onderhandelen om een Lister Storm aan de start te krijgen voor de Belcar.
Wreed interessant! :D :gas:

Vertigo Streiff 05-02-2004 18:50

RTM wait and see?!
nu maakt ge mij nieuwsgierig wiljo !!!:):)
en zo ne lister in de belcar dan krijgen we een heel interessant seizoen!!!!::p:p:p:p
Euser zoekt budget om met zijn LM 600 te komen rijden???:(

Thomaske 05-02-2004 19:03

Sorry Stijn, ik zit fout. Ik wou vragen wie de Corvette heeft GEKOCHT en niet VERKOCHT.

wiljo 05-02-2004 20:01

Quote:

Originally posted by Vertigo Streiff
RTM wait and see?!
nu maakt ge mij nieuwsgierig wiljo !!!:):)
en zo ne lister in de belcar dan krijgen we een heel interessant seizoen!!!!::p:p:p:p
Euser zoekt budget om met zijn LM 600 te komen rijden???:(

RTM: Wait and see!

Lister: Ik sta van opwinding reeds te trillen (dat doe je namelijk letterlijk als dat ding op een paar meter langskomt)

Euser: lees zoekt een snelle co-piloot met fors budget. Misschien zoekt 'ie wel heel dicht bij huis. Mijn huis dan. Ik weet dat Toon v.d. Haterd in verband wordt gebracht met een aantal rappe teams (GLPK, Saker, Zwaans) dus wie weet.

Vanmiddag zag ik hier een Renault Clio V6 uitgeladen worden aan het atelier. Komt uit het Duits kampioenschap dat is opgehouden te bestaan. 'k Zal eens navragen of die misschien voor het Belcar bedoeld is. Schijnt behoorlijk wat paarden op het asfalt te kunnen brengen.

Verder begreep ik van iemand bij sponsor HSF dat het Nederlandse team (Kesseler) dat uitkwam in de Duitse V8Star ook bij het Belcar heeft geinformeerd naar de mogelijkheden.

Raceboy 05-02-2004 20:04

CLio V6 in de Belcar ? Kan iemand Vanierschot verwittigen? :D

wiljo 05-02-2004 20:05

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Lijkt erop dat D.S. erbij betrokken is dan ;)
Wie is D.S.?

Bij Lister in Engeland wist in elke geval net nog niemand er iets van. Of deed in elk geval heel goed alsof.

Wel wist men daar te zeggen dat slechts 1 wordt ingezet voor FIA GT. Dus er zijn er nog wat in de aanbieding....

Vertigo Streiff 05-02-2004 20:16

Quote:

Originally posted by wiljo
Wie is D.S.?

Bij Lister in Engeland wist in elke geval net nog niemand er iets van. Of deed in elk geval heel goed alsof.

Wel wist men daar te zeggen dat slechts 1 wordt ingezet voor FIA GT. Dus er zijn er nog wat in de aanbieding....


Ik denk dat men met D.S. David Saelens bedoeld ik kan mij vergissen maar dit is mijn eerste gedacht

Mark 05-02-2004 21:09

Quote:

Originally posted by Vertigo Streiff
Ik denk dat men met D.S. David Saelens bedoeld ik kan mij vergissen maar dit is mijn eerste gedacht
Nee, dat zal David Sterkcx zijn...........heeft al voor Lister gereden in het FIA GT.

M.b.t. Eurotech / Hadegro........stoppen die dan helemaal? Of gaan ze naar de Euro GT's / Dutch Super Car Challenge? Komt toch wel een beetje als een verrassing.

Een Clio V6 in cup-editie is nauwelijks sneller dan een 2.0 liter Clio in Cup uitvoering.

Ennuh, we gaan weer vooraan aanpassen.

Scapa 05-02-2004 21:12

Quote:

Originally posted by wiljo
Wel wist men daar te zeggen dat slechts 1 wordt ingezet voor FIA GT. Dus er zijn er nog wat in de aanbieding....
Er rijden er met zekerheid twee ingezet door het fabrieksteam mee dit jaar in FIA-GT. Daar komt er nog 1 of 2 van Creation Autosportif bij. In British GT zet het officiële team er ook twee in dus zoveel zijn er niet meer in aanbieding me dunkt ;)

Scapa 05-02-2004 21:13

Quote:

Originally posted by raceboy
CLio V6 in de Belcar ? Kan iemand Vanierschot verwittigen? :D
LOL :D


All times are GMT +2. The time now is 07:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.