De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Fout volk in de autosport............. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20196)

Mark 12-12-2010 22:41

Fout volk in de autosport.............
 
Het zal iedereen welbekend zijn dat we af en toe sponsors, coureurs en teambazen in de autosport voorbij zien komen waarvan achteraf de geldstroom niet geheel zuiver blijkt te zijn. Aangezien dat ook een deel van de autosport is vind ik dat we daar onze ogen niet voor moeten sluiten. Alvast wat links die ik in de afgelopen dagen voorbij zag komen.

Voormalig "schoonvader" en sponsor van Hamilton die 12 jaar op vakantie mag:
http://www.yallaf1.com/2010/12/12/ha...led-for-fraud/

Een Madoff achtig persoon in de autosport, coureur uit de Grand AM
http://lolfed.com/2009/07/22/henri-z...ce-car-driver/

Een Nederlandse sponsor die de gang naar het hekje mag maken.
http://www.limburger.nl/article/2010...101209528/1001

Mark 14-12-2010 00:44

Hoppa, de volgende! Deze trien reed ooit mee in de 24 uur van Zolder. Reed? Nou ja, ze parkeerde haar Porsche in de muur van de Ickx-chicane in de eerste ronde (of was het nu ronde 2?).

O ja, Zolder Touring Cup was haar destijds te min. Heeft deze verlopen playmate ooit (zal 2002/2003 zijn geweest) aan mij zelf veteld. Was tijdens een sponsor incentive van Coast Racing / Frank Vancrayenest (waar is die gast verbleven?) .

http://www.eventplanner.be/nieuws-tr...keert-cel.html

A.J. 14-12-2010 01:27

Weeral een tread met een enorme meerwaarde! Na wikileaks nu markieleaks!
:D

BSOT 14-12-2010 06:27

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 264291)
Hoppa, de volgende! Deze trien reed ooit mee in de 24 uur van Zolder. Reed? Nou ja, ze parkeerde haar Porsche in de muur van de Ickx-chicane in de eerste ronde (of was het nu ronde 2?).[/url]

Het was ronde 1 want ze hing net voor me en nam de Ginetta mee de muur in.

NetForce84 14-12-2010 07:38

(Blonde) vrouwen achter het stuur, altijd problemen héhé

Belle 14-12-2010 15:23

Quote:

Originally Posted by NetForce84 (Post 264295)
(Blonde) vrouwen achter het stuur, altijd problemen héhé

Past u op hé! :fight: :p

Mark, wat hebben autosportliefhebbers eigenlijk aan zulke topics? Allé, uw goed recht om ze op te starten hoor, maar ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te weten.
Anders no hard feelings, maar ik vind dit wat overbodig...

En de autosportwereld kennende, zou dit gewoon een ellenlange lijst worden. :crazy: :)

pompierke 14-12-2010 16:28

Lijkt me toch leuk te zijn om eens te weten te komen hoe enkele opgeblazen kikkers op hun smoel gaan of zijn gegaan.
Voor mij geen probleem, doe rustig verder Mark :D;):D

Sir Kwietje 14-12-2010 16:37

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 264303)
Past u op hé! :fight: :p

Mark, wat hebben autosportliefhebbers eigenlijk aan zulke topics? Allé, uw goed recht om ze op te starten hoor, maar ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te weten.
Anders no hard feelings, maar ik vind dit wat overbodig...

En de autosportwereld kennende, zou dit gewoon een ellenlange lijst worden. :crazy: :)


Dit kan in elke sport... overal zit er fout volk. Maarja ik denk dat mark soms een beetje nood heeft of zijn negativisme tetoon te sprijden.

joost 14-12-2010 16:50

Quote:

Originally Posted by Sir Kwietje (Post 264308)
Dit kan in elke sport... overal zit er fout volk. Maarja ik denk dat mark soms een beetje nood heeft of zijn negativisme tetoon te sprijden.

Denk inderdaad dat andere sporten, de politiek enz. er vol van lopen. Kijk naar de belastingvrije doorgang voor een WK voetbal. Dat is pas fout... Bovendien is ondertussen al wel gebleken dat de meeste klokkenluiders zelf ook tegen de grond gaan.

Astra-fan 14-12-2010 21:13

Wel niet vergeten dat de meeste aangehaalde rechtzaken nog niet afgelopen zijn hé. Het is niet omdat ze beschuldigd van iets worden dat ze ook effectief schuldig gaan bevonden worden hé.

Voor de meesten is er blijkbaar geen verschil...

Mark 15-12-2010 23:53

Heerlijk, wat een reacties. Eindelijk weer reuring op De Paddock. Even wat commentaar en nadere uitleg ;)

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 264303)
Mark, wat hebben autosportliefhebbers eigenlijk aan zulke topics? Allé, uw goed recht om ze op te starten hoor, maar ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te weten.

En de autosportwereld kennende, zou dit gewoon een ellenlange lijst worden. :crazy: :)

De ene autosportliefhebber heeft er niets aan, de andere liefhebber wellicht wel. Dat is voor iedereen zelf te bepalen. Autosport is geen roze droomwereld, dat geef jezelf al aan met je laatste opmerking.

Quote:

Originally Posted by Sir Kwietje (Post 264308)
Dit kan in elke sport... overal zit er fout volk. Maarja ik denk dat mark soms een beetje nood heeft of zijn negativisme tetoon te sprijden.

Leg mij dan eens uit wat voor jou het woord negatief betekend? Als ik ergens en hekel aan hebt is het wel een negatieve instelling. Echter, ik ben wel een liefhebber van de waarheid en de feiten. Ik verwijs alleen maar naar links en feiten, in mijn beleving is dat niet negatief.

Quote:

Originally Posted by joost (Post 264310)
Denk inderdaad dat andere sporten, de politiek enz. er vol van lopen. Kijk naar de belastingvrije doorgang voor een WK voetbal. Dat is pas fout... Bovendien is ondertussen al wel gebleken dat de meeste klokkenluiders zelf ook tegen de grond gaan.

Gelukkig zijn we niet opgezadeld de praktijken van de Fifa voor de Belgie/Nederland. Die kans was ook niet groot overigens. Vergelijk de persmappen eens van Rusland en Qatar met die van Nederland/Belgie. Dat is een dijenkletser van formaat.

Zie je mij als klokkenluider? Dat ben ik niet, ik maak alleen melding van links. Niets meer en niets minder.


Quote:

Originally Posted by Astra-fan (Post 264319)
Wel niet vergeten dat de meeste aangehaalde rechtzaken nog niet afgelopen zijn hé. Het is niet omdat ze beschuldigd van iets worden dat ze ook effectief schuldig gaan bevonden worden hé.

Voor de meesten is er blijkbaar geen verschil...

Ik vel geen oordeel, maak alleen melding van.........

Quote:

Originally Posted by pompierke (Post 264307)
Lijkt me toch leuk te zijn om eens te weten te komen hoe enkele opgeblazen kikkers op hun smoel gaan of zijn gegaan.
Voor mij geen probleem, doe rustig verder Mark :D;):D

Bovenstaande reacties zijn net de brandstof om verder te gaan :) Hoe meer weerstand ik heb, des te meer motivatie ik krijg. Maar ja, jij kent me beter ;)


Waarom melding maken van niet frisse zaken? Omdat ik dergelijke info altijd leuk vind om te lezen of te weten. Als ik een krant lees, dan lees ik ook altijd de misdaadverhalen. Als ik een boek lees? Dan is dat geen roman ;) Altijd wel over minder frisse praktijken. Boek over Willem Holleeder, YabYum, Capo di Capi und so weiter.

Kan een psychiater mijn intresse gebied verklaren? ;)

Steve 16-12-2010 00:41

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 264363)


Kan een psychiater mijn intresse gebied verklaren? ;)

Denk dat je dat zelf ook kan, even diep ademhalen en eens goed in de spiegel kijken :)

Steve 16-12-2010 00:45

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 264291)
Hoppa, de volgende! Deze trien reed ooit mee in de 24 uur van Zolder. Reed? Nou ja, ze parkeerde haar Porsche in de muur van de Ickx-chicane in de eerste ronde (of was het nu ronde 2?).

Zoals ik al eerder aangehaald heb in èèn van je vorige posts waarna je je ook geexcuseerd hebt vind ik dit weer niet echt correct, wat je van iemand vind kan je ook verwoorden met andere "koosnaampjes".

Dit is toch een publiek forum waar ook regels gelden qua beleefdheid?

vortex 16-12-2010 10:44

Trien??!! Woordenboek zegt:
1. Boerse lompe vrouw 2. Onbehouwen vrouwspersoon 3. Sullige vrouw 4. truttige vrouw

Naja, tis dan maar net hoe je het bekijkt, he...
Anyway...kan nu niet bepaald zeggen dat ik me hoogst beledigd zou voelen bij die akelige term Trien........Al was ik zelf het lijdend voorwerp...Come on, zeg...;)
Je hebt weer wat aangehaald, Mark..:D

Steve 16-12-2010 17:42

Quote:

Originally Posted by vortex (Post 264368)
Trien??!! Woordenboek zegt:
1. Boerse lompe vrouw 2. Onbehouwen vrouwspersoon 3. Sullige vrouw 4. truttige vrouw

Naja, tis dan maar net hoe je het bekijkt, he...
Anyway...kan nu niet bepaald zeggen dat ik me hoogst beledigd zou voelen bij die akelige term Trien........Al was ik zelf het lijdend voorwerp...Come on, zeg...;)
Je hebt weer wat aangehaald, Mark..:D

Ja 't is wel waar, ik ga hier ook niet de moraalridder uithangen hè en ik vind ook dat ze niet aan een stuur kan draaien, zeg dat dan gewoon zo ipv van die verwijten.

Alè soit, 'kga der ni wakker van liggen...


All times are GMT +2. The time now is 19:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.