De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Race en Tuning Impact, 10/11 december, Grenslandhallen Hasselt (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11715)

Mark 14-11-2005 23:16

Race en Tuning Impact, 10/11 december, Grenslandhallen Hasselt
 
http://www.depaddock.eu/marshal/andy/race.jpg

Meer info volgt ;)

JPMontoya 15-11-2005 09:54

Ben een keertje naar de voorloper van deze show geweest en t was gewoon waardeloos. Puur weggesmeten geld.

DJ_Magic 15-11-2005 10:57

Is er een website van?
Ik heb zo de indruk dat het niets is.. Meestal de shows in de Grenslandhallen zijn weinig of niets waard..

Ze zouden beter de international tuning beurs meerdere malen per jaar over heel het land laten komen.. Maarja..

A.J. 15-11-2005 11:38

Op 10 en 11 december zal er terug een racing show zijn in de grenslandhallen. Het racing gedeelte (Hal 4) neem ik voor mijn rekening. Het is mijn betrachting om het beste uit de Belgische autosport naar voren te brengen.
Zo zal en een startgrid gevormd worden met een groot aantal Belcar wagens.
Verder zal AD Sport aanwezig zijn met zijn Dakar team.
Racing For Belgium zal zijn meganes tentoonstellen, ook die waarmee Jan Heylen de Eurocup won. Er kan ook een kijkje genomen worden onder de kap.
Marc Goossens motorsport zal zijn Formule Renaults 1600 meebrengen en deze zullen telkens op een andere manier te zien zijn, van bloot chassis tot komplete wagen.
Pak Limburg verzorgd een stand met toppers uit de diverse disciplines van slalom tot rally.
Een rallycross stand zal ook aanwezig zijn.
Ook de paddock zal aanwezig zijn op de racing show.
Naast het racing gedeelte is er ook een Tuning gedeelte waar de mooiste wagens van het afgelopen seizoen te zien zullen zijn. En tevens de europese IASCA finales. Een wedstrijd betreffende IdbL en Sound Quality met zelfs deelnemers uit rusland.

Inkom €10

meer info andy@eranracing.be
0472/25.69.08

Meer info volgt op onze nieuwe site :
www.skylimitevents.be

Sennake 15-11-2005 11:55

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Ben een keertje naar de voorloper van deze show geweest en t was gewoon waardeloos. Puur weggesmeten geld.

Quote:

Originally Posted by DJ
Ik heb zo de indruk dat het niets is.. Meestal de shows in de Grenslandhallen zijn weinig of niets waard..

Zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal en worden nieuwe projecten al de grond in geboord voordat ze het levenslicht zien. Ik moet zeggen : leuke instelling!

Als je nu nog zou je beklag doen nadat je eventueel teleurgesteld naar huis komt, tot daar aan toe. Maar op voorhand een initiatief afschieten vind ik beneden alle peil. Geef de mensen eerst eens een kans zeg!

Ik zal in elk geval op de beurs zijn.

JPMontoya 15-11-2005 13:51

Quote:

Originally Posted by Sennake
Zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal en worden nieuwe projecten al de grond in geboord voordat ze het levenslicht zien. Ik moet zeggen : leuke instelling!

Als je nu nog zou je beklag doen nadat je eventueel teleurgesteld naar huis komt, tot daar aan toe. Maar op voorhand een initiatief afschieten vind ik beneden alle peil. Geef de mensen eerst eens een kans zeg!

Ik zal in elk geval op de beurs zijn.

Om met een ander spreekwoord het te zeggen. Oude wijn in nieuwe vaten.

We moeten gewoon realist blijven...De voorgaande edities waren gewoonweg niet veel soeps...

Waarschijnlijk is het een Tuningbeurs en een beetje race-beurs...

Chauffeur 15-11-2005 14:13

Groot gelijk Sennake!!!
Geef die mensen een kans. Waarom altijd zo kritisch alvorens je iets gezien hebt. Ga kijken en beoordeel dan. Heb je er enig idee van hoeveel schade je deze mensen op deze manier toebrengt alvorens ze begonnen zijn. Van de velen die hier altijd commentaar geven moet ik het eerste initiatief nog zien. Als jullie dan eens iets gaan doen zullen even kritisch zijn, nadien.
Wie zijn trouwens de mensen achter deze beurs?
Wat met de beurs in Luik?
Heb horen vertellen dat er ook een grote beurs in Brussel komt.

Wagen jullie een kans?

Raceboy 15-11-2005 14:35

Ik snap niet wat er mis was met de beurs in Hasselt vroeger? Ik vond dat altijd een zeer leuke beurs. hasselt (de vlaamse kant, vas deelnemers)) gecombineerd met de beurs in Luik (de Waalse kant, veel asaf) gaf een mooi overzicht van de Belgische autoportscene. En omdat AJ de racekant vand eze beurs doet ben ik er zeker van dat het wel in orde zal zijn.

Baron 15-11-2005 15:06

Quote:

Originally Posted by raceboy
Ik snap niet wat er mis was met de beurs in Hasselt vroeger? Ik vond dat altijd een zeer leuke beurs. hasselt (de vlaamse kant, vas deelnemers)) gecombineerd met de beurs in Luik (de Waalse kant, veel asaf) gaf een mooi overzicht van de Belgische autoportscene. En omdat AJ de racekant vand eze beurs doet ben ik er zeker van dat het wel in orde zal zijn.

Inderdaad Raceboy, ik snap die negatieve kritieken ook niet. Ik heb zowat alle edities van de Grensland Racing Show meegemaakt, en dat is naar mijn mening altijd een heel leuke beurs geweest.

A.J. 15-11-2005 16:17

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Wie zijn trouwens de mensen achter deze beurs?

Het idee is vorig jaar reeds beginnen te groeien. Ik heb de mensen van ABC events gevraagd om mij te helpen met de promotie campagne van de drift day op 3 december. Op een gegeven moment kwam de racing show ter sprake en heb ik gezegd dat ik dit wel eens wou laten heropleven. Daar waar in het verleden alles door elkaar stond hebben we nu autosport en tuning ieder zijn hal gegeven. Zij nemen de tuning voor hun rekening.
Geef ons aub een beetje tijd om te groeien. Natuurlijk zou een live arena ook interessant zijn maar dat zal tijdens de tweede editie uitgewerkt worden.
Wat betreft de mensen die nu reeds kritiek hebben op onze beurs : ik verplicht niemand om te moeten komen kijken... Iedereen die inkom betaald doet dit uit vrije wil hoor. En geef ons aub een beetje krediet, geef ons achteraf maar opmerkingen over hoe we het beter kunnen doen in de toekomst!

A.J. 15-11-2005 16:20

We hebben nog enkele plaatsen vrij op dit moment. Indien er teams zijn die hun wagen willen plaatsen, kan dit nog. Hiervoor kan je mij of Hanne contacteren: 0472/25.69.08 of andy@eranracing.be

Guido 15-11-2005 16:50

ha, ik kan onze professionele kritikasters (just kidding ;)) natuurlijk wel begrijpen ergens. Immers een staaltje van gesmeerde communicatie kan je dit bezwaarlijk noemen. Als ik voor het eerst de affiche zonder begeleidende commentaar zie, zou ik ook wel kunnen denken: Tiens, weer dezelfde beurs van vroeger. Had de affiche gepost geweest met 'tegelijkertijd' de nodige uitleg erbij, was er wellicht geen vuiltje aan de lucht geweest. "Timely and relevant" heten we zoiets bij ons. ;)

In ieder geval zullen de organisatoren wel hun uiterste best doen om er iets speciaals van te maken. Bovendien niet vergeten dat Tuning nog altijd behoorlijk in de lift zit. Dus het zou wel eens goed kunnen dat er een pak kijklustigen zullen zijn. En inderdaad Andy, niemand is verplicht. Daarom dat het toetsje "2" op de afstandsbediening van mijn TV ook nog altijd nagelnieuw is :D :D

Autofan 15-11-2005 17:43

Quote:

Originally Posted by Huudo
In ieder geval zullen de organisatoren wel hun uiterste best doen om er iets speciaals van te maken. Bovendien niet vergeten dat Tuning nog altijd behoorlijk in de lift zit. Dus het zou wel eens goed kunnen dat er een pak kijklustigen zullen zijn. En inderdaad Andy, niemand is verplicht. Daarom dat het toetsje "2" op de afstandsbediening van mijn TV ook nog altijd nagelnieuw is :D :D

Kijk je nooit naar Eurosport? ;)

Brecht 15-11-2005 20:35

Ik ben de voorgaande edities van de toen nog ''grenslandhallen racing & tunng show'' gaan kijken. Was inderdaad niet veel soeps, maar nu dat Andy het Racing gedeelte op zich neemt heb ik er veel vertrouwen in.

Mark 15-11-2005 21:10

Quote:

Originally Posted by Huudo
Had de affiche gepost geweest met 'tegelijkertijd' de nodige uitleg erbij, was er wellicht geen vuiltje aan de lucht geweest. "Timely and relevant" heten we zoiets bij ons. ;)

Dat was ook de bedoeling maar er was gisteren een klein technisch probleempje ;)Voor straf ga jij twee volle dagen "masterclass" modelbouw geven op onze stand ;) :D

Wat betreft de show, eindelijk weer eens iemand die zijn nek durft uit steken. Want welke grote autosportshows zijn er nog over? Essen is zowat 100% tuning geworden. Op Speed&Design staan nu zelfs motors (niets ten nadele van de tweewielers ;) ) en andere prut. Iemand de foto's van dit jaar bekeken? Te triest voor woorden voor de autosportliefhebber. Race&Rally neigde zelfs naar "oplichting" dit jaar. De show in Luik van dit jaar was nou ook niet bepaald super te noemen.

Wat betreft de Grensland Racing show vroeger. Het ene jaar wat beter dan het andere maar altijd van een goed gemiddeld nivo. Volk genoeg altijd ;)

Er is gelukkig al een strikte scheiding tussen tuning en racing, dat hebben die andere beurzen niet ;) Daar moet je tussen de pimp-mobielen op weg naar die ene schaarse wagen met een rolkooi.

Laat maar komen 10/11 december, heb er alle vertrouwen in ;)


All times are GMT +2. The time now is 17:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.