De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hier kan je eens goed om lachen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7512)

yvdp 10-04-2003 22:59

hier kan je eens goed lachen...
 
Een krokodillentrainer in Florida is bezig een show op te voeren voor de toeristen. De toeristen staan in een grote boog om de kooi met daarin een aantal gigantische krokodillen. Tegen het eind van de show haalt de trainer z'n lul uit zijn broek en legt hem in de grote openstaande bek van een krokodil. Hij geeft een harde mep op de kop van de krokodil. De krokodil slaat als in een reflex zijn bek dicht. De bek slaat net niet helemaal dicht waardoor de trainer zijn lul ongeschonden uit de bek kan halen. Een bewonderend applaus van het publiek. Dan loopt de krokodillentrainer naar de rand van de kooi en vraagt of iemand uit het publiek dit ook durft. Een oud vrouwtje komt naar voren en zegt: "dat is goed, maar dan moet je niet zo hard op mijn kop slaan hoor !".

Bart.Vandecavey 10-04-2003 23:03

http://www.sport25.com/forum/images/smiles/lol.gif

Finish 10-04-2003 23:17

ach wat, even 'schunnig' :

Een klein oudje gaat op een mooie dag naar de Fortis Bank met een grote zak geld. Bij de loketbediende vraagt ze om een onderhoud met de directeur om dat geld op een rekening te zetten.

Na aandringen neemt de loketbediende haar mee naar het kantoor van de directeur.

De directeur vraagt haar hoeveel ze op haar nog te openen rekening wil plaatsen. Ze antwoordt hem: "280.000 euro", terwijl ze de zak op tafel gooit. De directeur was echter van nieuwsgierige aard en zegt: "mevrouw, waarom loopt u met zoveel geld over straat. Hoe komt u hieraan?" Het kranige oudje antwoordt hem: "Ik doe veel weddenschappen."

De directeur, nog nieuwsgieriger zegt: "Wat voor weddenschappen?" Ze antwoordt hem: bijvoorbeeld : "Ik wed voor 25.000 euro met je dat je kloten vierkant zijn." De directeur lacht. "Dat is een domme weddenschap! Dat kan je toch nooit winnen!" Het oudje antwoordt hem: "Je aanvaardt de weddenschap dus!!!! Natuurlijk" repliceert de directeur. "Ik wed met je voor 25.000 euro dat mijn kloten niet vierkant zijn." "Goed," zegt het oudje "vermits het toch om een groot bedrag gaat, stel ik voor dat ik morgen terugkom, rond 10u00, met mijn advocaat als getuige." De directeur is het hier mee eens.

Die nacht kan de directeur echter geen slaap vatten. Ongeveer elk uur staat hij voor de spiegel zijn kloten langs alle mogelijke zijden te controleren. Ze zijn echter niet vierkant. Hij gaat de weddenschap winnen!

De volgende ochtend om 10u00 stipt, stapt het oudje het kantoor van de directeur binnen, met haar advocaat. Ze stelt ze aan elkaar voor en herhaalt nog eens de weddenschap. De directeur herhaalt zijn engagement. Het oudje vraagt hem om zijn broek te laten zakken, zodat ook haar advocaat zijn kloten kan bekijken. Ze bekijkt zijn kloten en vraagt hem of ze ze mag vastnemen, om de controle tot in detail te kunnen uitvoeren. De directeur is het hiermee eens, vermits het toch om 25.000 euro gaat.

Op hetzelfde ogenblik ziet hij dat de advocaat in stilte met zijn hoofd tegen de muur staat de kloppen. De directeur vraagt aan het oudje wat er aan de hand is met haar advocaat.

Ze antwoordt hem dat ze met hem gewed heeft voor 100.000 euro dat ze rond 10u00 de kloten van de directeur van de Fortis Bank in haar handen zou hebben.

Beemer 11-04-2003 20:13

moehahahahaha die laatste kende ik al, maar die blijft zalig!

yvdp 15-04-2003 16:54

wat klopt er niet aan dit verhaal?
 
Op de hoek van een ronde tafel zat een jonge grijsaard van ongeveer 16 jaar te lezen uit een dichtgeklapt boek bij het licht van een uitgedoofd kaardlicht, plotseling zag hij een knal, rende de trap af naar boven, keek op zijn fiets hoelaat het was en sprong op zijn horloge. Onderweg knalde hij tegen een stilstaande paardentram die zojuist benzine stond te tanken, hij viel achterover op zijn buik in een plas zand. Hij brak beide benen, stak ze onder zijn armen en rende naar het ziekenhuis, de oogarts zei dat het een driedelig beenbreuk achter het linker oor bleek te zijn, redding was haast onmogelijk, 7 dagen na zijn dood overleed hij!

sledge 15-04-2003 17:27

kaarslicht. Dees was nu zo moeilijk niet hé :D

FastFons 16-04-2003 00:35

die metsers toch!
(verschenen in het verzekeringsmagazine 'De Plus' uit Nederland... een waargebeurde aangifte uit 1999)

Het gaat om een bedrijfsongeval waarbij een jonge metselaar betrokken is. Zijn verklaring luidt als volgt :"In antwoord op uw schrijven geef ik u hierbij mijn uitleg over de toedracht van het accident.

Zoals u weet is mijn beroep metser (zie vakje 3 van het formulier). Op de dag van het accident was ik aan het werk in een gebouw op het vijfde verdiep. Bij het beëindigen lag er nog 250 kg stenen, die terug naar beneden moest. In plaats van deze met de hand langs de trap naar beneden te dragen besloot ik de katrol te gebruiken met daaraan een ton. De katrol was bevestigd aan het zesde verdiep. Ik maakte het touw eerst vast op de gronden ging dan terug naar boven waar ik de ton vulde met de 250 kg stenen. Daarna ging ik terug naar beneden, waar ik voorzichtig het touw losmaakte opdat de lading met 250 kg stenen zachtjes naar beneden zou komen.

In vakje 12 van het formulier zult u vinden dat ik slechts 67 kg weeg. Tot mijn grote verbazing schoot ik dan opeens naar omhoog, ik verloor even mijn bezinning en vergat het touw los te laten. Onnodig te zeggen dat ik snel omhoog ging.In de buurt van de derde verdieping kwam ik de ton tegen.Dit verklaart mijn hoofdwonde en het gebroken sleutelbeen.Ik schoot verder omhoog tot de ton de grond raakte.Door de slag viel de bodem uit de ton en zonder stenen weegt de ton maar 25 kilo. Dus ben ik aan een snelle afzink naar beneden begonnen.

In de buurt van de derde verdieping kwam ik de ton tegen die terug omhoog ging. Dat verklaart de gebroken enkels en de kwetsuren aan mijn onderlichaam. De ontmoeting met de ton heeft mijnval gedeeltelijk gebroken. Toen ik tenslotte op de hoop stenen terecht kwam brak ik ook slechts twee wervels. Helaas moet ik nog zeggen dat , toen ik beneden lag, ik van de pijn weer mijn vertegenwoordigheid van geest verloor en het touw losliet. De lege ton weegt meer dan het touw en deze kwam dus ook rap naar beneden. Hij plofte juist op mijn benen, en zo brak ik die ook.

Ik hoop u hiermee voldoende informatie te hebben verstrekt over de wijze waarop het accident zich heeft voorgedaan."

yvdp 16-04-2003 18:34

Quote:

Originally posted by sledge
kaarslicht. Dees was nu zo moeilijk niet hé :D
hehe, toch iemand die het gezien heeft ;)

yvdp 16-04-2003 18:36

Quote:

Originally posted by FastFons
die metsers toch!
(verschenen in het verzekeringsmagazine 'De Plus' uit Nederland... een waargebeurde aangifte uit 1999)
...

hahahaha, die is ook wel goed eigelijk.

Finish 17-04-2003 19:55

deze las ik vandaag op fokzine.net

Quote:

Het Scandinavische bedrijf IKEA heeft in Duitsland zijn excuses aangeboden, nadat het bedrijf erachter was gekomen dat de naam van een kinderbed in Duitsland in de uitspraak verdacht veel leek op een obscene Duitse uitspraak.

Het bed in kwestie droeg de naam 'Gutvik'. In Duitsland kan dit bij de uitspraak eenvoudig verward worden met het equivalent in het Duits van 'Good F*ck'.

Ikea heeft intussen alle reclame van de ramen gehaald waarin dit bed voorkomt. In Zweden is 'Gutvik' een klein dorpje en de woordvoerder gaf aan dat alle 10.000 artikelen over de hele wereld dezelfde namen houden, en dat het inderdaad van tijd tot tijd gebeurt dat een woord iets anders in een andere taal betekent.

In dit geval werd de naamkeuze echter betreurd.
:rolleyes: :cool:

yvdp 17-04-2003 21:28

owkeej, waar zijn we dan mé bezig... :D

sledge 18-04-2003 13:39

Nederlanders en masturbatie 14 - 08 - 2002

Een Nederlander leest in een of ander erotisch tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond na het werk de proef op de som te nemen, maar zit nog met een probleempje met betrekking tot een geschikte locatie...

Op toilet is er immers te veel volk, achter het buro is het te riskant en in het park verderop zitten teveel spelende kinderen. Uiteindelijk denkt hij de oplossing gevonden te hebben: onderweg naar huis is immers nog een autoparking... Bovendien kan hij dan onder de wagen gaan liggen en doen of hij de auto inspecteert...

Zo gezegd, zo gedaan ... Broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken ! Net voor het moment suprême, voelt ie iemand onderaan z'n broekspijp trekken. Om z'n ritme - zo kort voor de ontlading - niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door . Maar er wordt opnieuw aan z'n broekspijp getrokken. Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig, roept ie : "Wie daar?"

"Politie!", is het antwoord, "wat moet dat hier ?" "Ik ben mijn achteras aan 't inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is", antwoordt de Nederlander in paniek.

"Ah, OK " zegt de agent lachend, "en nu je toch bezig bent, kijk dan meteen ook maar eens naar de handrem, want je wagen staat hier 10m verderop tegen de verlichtingspaal".

Raceboy 18-04-2003 23:31

http://www.dilbert.com/comics/pearls...3457300417.gif

Werner333 19-04-2003 13:25

http://www.1207.be/static/audio/goudengids.mpeg

Raceboy 19-04-2003 23:43

http://www.dilbert.com/comics/pearls...3043048719.gif
http://www.dilbert.com/comics/soup2n...3043048719.gif


All times are GMT +2. The time now is 22:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.