![]() |
WTCC 2011 Zolder?
Zolder er toch weer bij volgend jaar?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87894 |
De organisatie van het WTCC zelf was zeer te spreken over het circuit en de mensen op en rond het circuit. Alleen de FIA had natuurlijk weer iets te etteren met straffen en boetes, het fijne weet ik er uiteraard niet van maar het schijnt nogal discutabel te zijn.
Laat ons alle hopen dat ze weer terugkomen! |
Alleen geen F2 in het bijprogamma deze gaan naar spa met de Euro races in Juni.
|
Ik hoop dat het randprogramma wat meevalt, want die Maserati´s en Seat´s dit seizoen waren maar magertjes heb ik van horen zeggen :)
|
Op de site van turbomagazine staat het ook: WTCC onder voorbehoud op circuit Zolder in 2011.
|
Op Touringcartimes nu ook bevestigd.
Klein mirakel is het, hopelijk trekt Circuit Zolder lessen uit de discriminatie van afgelopen jaar en pakken ze het klantvriendelijker en marketinggewijs beter aan voor het Wtcc....en voor zichzelf.... :rolleyes: |
Jammer dat F2 er niet meer bij is (al ben ik geen echte eenzitter fan). Als de eenzitter feeder series gaan kiezen voor F1 circuits (World Series, F2) blijft er niet veel over voor circuits zoals Zolder.
|
Super nieuws in ieder geval!
Laten we hopen dat de tribunes dit jaar voor iedereen toegankelijk zijn. Ik had er persoonlijk geen last van - omdat ik vooral aan de Villeneuve bocht en chicane sta - maar als je voor een paddock kaartje betaalt, maar daar toch ook iets tegenover staan. |
Quote:
Hmm, misschien moet ik toch maar is mijn cv opsturen voor die functie van commercieel directeur ;) |
WTCC komt naar Zolder. Het staat te lezen op de facebook pagina van het circuit.
|
Met de Belcar als bijprogamma F2 zit niet meer in het WTCC pakket hooguit de Seat leon euro cup en de Auto GP rijd niet op Zolder,hopelijk komt er nog meer bij.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Tegelijk zal er ook een Belcar manche gereden worden! Het gevolg is wel dat Dijon van de Belcar kalender voor 2011 verdwijnt.
Bron : Belcar site |
Ai, het is dus Dijon dat moet wijken. Anderzijds wellicht een geruststelling dat die van 09-10/04 blijft. Nu ja, half december zullen we meer weten wat dat betreft.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:46. |