![]() |
LMS 1000 KM Spa gratis kaarten
Ik kreeg de volgende link in men mail-box dat je gratis kaarten kan bestellen via Peugeot misschien intressant voor zij de willen gaan
http://www.908.peugeot.be/ |
Net eens gedaan.
Je kan dan zaterdag of zondag gaan. Je moet iets afdrukken en daarmee moet je je kaart gaan halen bij een peugeot dealer. |
Tja, ze verwachten dan echt niet veel volk. Afgelopen weekend werden al kortingsbonnen uitgedeeld en nu dit!! Alleen dan weer jammer voor ons zuinige Nederlanders, maar goed:+ ...Hoe zit het trouwens met die tienduizenden Verstappen fans...Gaan die dan de deur niet meer uit op zondag??
|
Bedankt voor de tip, wou eigenlijk niet gaan omdat 2x30eur me nogal veel was... maar in dit geval. :D
Weet iemand waar je gehoorbescherming voor kleine kindjes vind? (<1jaar) |
Met die 1 kaart krijg je toegang voor 1 dag?
Wat als ik nu in 2 verschillende peugot garages ga ? |
Quote:
|
Quote:
Om een hoop mooie sportwagens te zien racen die je anders niet ziet. De dag van vandaag moet het veel zijn maar mag het niets meer kosten. Ik vraag me af, als alles gratis gaat worden waar die mensen hun inkomen nog moeten gaan halen. |
Hoe zit het eigenlijk voor vrijdag ? Is dit gratis of ook 30 euro ?
|
Quote:
Ik mag sowiezo gratis binnen met pers accredatie als ik wou maar het is voor met vrienden weekendje naar daar te gaan. dus daarom deze vraag. |
60eur is de wereld niet, probleem is dat ik nog andere hobbys heb en probeer het hobbybudget binnen de perken te houden. ;)
|
Waarom zou het in godsnaam 60 euro zijn? Het is 30 euro voor een weekendticket (+ 15 eventueel voor paddock).
|
Quote:
|
Quote:
Je laat die het best gewoon thuis denk ik indien zijn/haar gehoor je lief is. ;) |
Quote:
Daarmee de verwarring. Soit, 't is het geld zeker waard. |
Quote:
|
Quote:
|
Inderdaad, maar je had met de world series maar eens moeten zien.
Hoeveel baby's er waren. Ik zou ze persoonlijk ook thuis laten. Een dagje Spa is al best vermoeiend. |
ik ben vandaag naar een peugeot dealer geweest om mijn tickets in te ruilen maar die wisten van niets? nog iemand die problemen der mee had????
|
ik ben net terug van de peugeot garage , heb zwarte bandjes van 15 euro met daarop general admission-paddocks-peugeot
maar voor welke dag zijn deze nu |
Quote:
Ja heb deze ook. Geen probleem gehad bij Peugeot Antwerpen.(Alleen stoorde het blijkbaar een beetje want de receptioniste was met belangrijk werk bezig => de gazet van Antwerpen :rolleyes: ). 2 zwarte bandjes met 15€ erop geen dag bepaald. Blijkbaar zijn het ook paddock toegang. |
Quote:
is wel tof zo een aktie , zouden ze dat ook doen voor ieper :eek: |
Quote:
Ik rij via Antwerpen naar Spa, dus misschien kan ik effe een stopje maken bij Peugeot in Antwerpen om die bandjes op te halen |
Quote:
|
Inderdaad, 2x30eur omdat ik mijn vrouwke dus ook wou meenemen. :)
Mijn eerste rally was ik ook < 1 jaar, maar rally is natuurlijk niet zo geluidsintensief. Ik ging er een beetje van uit dat de LMS qua geluid vergelijkbaar is met GT en dat valt toch nog mee, blijkbaar klopt die veronderstelling niet? De World Series heb ik al 2x aan het werk gezien en dat is zeer onaangenaam luid, daar zou ik de kleine dan ook niet naar meenemen... Hoe dan ook, ben ook bij een Peugeot Garage geweest en dieje wist van toeten of blazen, morgen ga ik bij de consessiehouder proberen, hopelijk meer succes. :) (en zijn ze ook vrijgevig!) |
Quote:
|
nee in zonhoven was ik gegaan aangezien ik vandaag daar in de buurt was
|
Quote:
Dank u Peugeot! én dank u Sand-Rover voor de tip! |
Ik heb ook nog 1 bandje over, en ook nog 1 kortingsbon. Iemand die ze wilt, en ze kan afhalen bij (bij mij thuis of aan t circuit de zondagochtend), laat maar iets weten.
|
Daarstraks een bandje gehaald in de peugeot garage in Hasselt.
Ook een zwart. Weet er ondertussen al of dit voor zaterdag of zondag is(want er staat 15euro op), want ik zou graag zondag gaan. Kwestie van dan binnen te mogen. Want als je zo kan kiezen zaterdag of zondag, kan je het toch gewoon een nachtje aanhouden en 2 dagen gaan... |
Vandaag ook even langs de pug dealer geweest, men wist niet voor welke dag het was... dus gewoon 2 zwarte bandjes meegekregen wel onder voorbehoud dat ik in hun systeem stond! anders moest ik wachten tot vrijdag wanneer ze er over hadden... Juist even op de ticketing website gekeken daar staat op 30€ general admission + 15€ padock! wie meer weet posten maar want wil niet in spa staan endan toch niet binnen kunnen :bye:
|
Vraag me toch serieus af of je wel binnen mag met die kaarten. Vind het raar dat er 15 EUR op de bandjes staat terwijl de algemene inkom al 30 EUR is.
Zijn het bandjes van het circuit of van Peugeot zelf? Als ze aan de inkom niets weten van die actie sta je daar schoon. |
Hier staat het toch duidelijk, algemene toegang en paddock:
http://www.turbomagazine.be/des_info...id=9912&back=1 Ik heb er nu ook 2, was geen enkel problem :D |
Ik heb mijn bandjes van de week ook gekregen.
Ook zwarte met op schrift 0€ Guest. Ik heb ze via de Belgian Audi club. |
ik kan toch maar enkel zondag, zaterdag naar de nurnburgring :D zal het hier wel lezen moesten er zich problemen voordoen met de zwarte bandjes :)
|
als je ermee op de nurburgring probeert binnen te komen, kan ik me wel inbeelden dat je problemen gaat krijgen ;)
|
looooool denk het ook ;)
|
blijkbaar zijn alle kaarten weg ;-(
dju ik zou graag zondag gaan met 2 maar he der nog iemand een paar reservekes peugeot mechelen en st klaas zijn uitverkocht |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 12:02. |