![]() |
Aan telenet users
Is telenet bij jullie ook (na die invoering van 1/2 van etgeen ge download) sneller geworden?
Allezja, ikke heb de zondag op piekuur vlotjes de 1mb/s gehaald. En uit telenetbronnen (nen technieker) zou telenet binnen 3 maanden overgaan naar 30Mb/sec (!!) |
Prima!
In combinatie met mijn nieuw PC-ke: vuurwerk :D |
30mbit/s, waar zijde dan mee bezig :)
ocharme dien downlimiet..... |
hmmmzzz ik hoop dat uwen telenet-technieker nog eventjes terug naar school gaat. 30 MB/sec kan NOOIT door coax cable. Zijn zelfs nog geen test mee gelukt. onlangs is er nen test gelukt mee 30 Mbit/sec ==> zijnde 4 MB/sec
1. Het zou me verbazen dat telenet dit gaat bieden 2. Wat is het nut van 4 MB/sec als ge nen download limiet van 10 gieg hebt. Dan kunde op 42 minuten heel uwen download limiet van een hele maand erdoor knallen, om dan voor 30 dagen op 3 kb/sec te zitten?!? :rolleyes: 3. Ze halen nu hun topspeed nog niet door allerlei externe factoren. Of je dan4 MB/sec of 1 MB/sec aanbiedt maakt niet echt veel verschil he. airco |
Mjah kijk, ik zeg alleen maar wa ze mij vertellen, maar of ik dat dan geloof.
Aangezien hier niemand confirmatie van geeft... Niet dus. Maarja, aangezien telenet zijn down limiet op een of andere manier toch heeft verhoogd... 30mbit/s is idd wel veel te snel.... |
Tssss Oneliner, onnozelaar ! ze hadden het hier dus wel over ADSL eh ! Dankzij bepaalde tweakprogrammas kunnen wij 30MB/s downen :)
|
hahahahhhahaha :D :cool:
|
Quote:
Quote:
|
Mooi mooi, enkel, het verschil in snelheid zie je totaal niet in het surfen...
en het downloaden vind ik nu ook niet zooo erg, aangezien sommige programmas en downloadservers zowiezo al niet sneller gaan dan 100Kb/s.. En die prijs zit nog altijd dik oké ! Om het cru te stellen; hetgeen telenet nu doet, is na een succesvolle reclamecampagne (waarin ze ondermeer pronken met hun tarieven), alle klanten te 'duperen' door de prijzen te verhogen. Natuurlijk bestaat er wel een kans dat ADSL net hetzelfde poogt te doen.... |
Valt het op, ik ben niet echt een fan van Belgacom/ADSL. Telenet heeft tenminste verwittigt dat het z'n prijzen had opgeslagen wat Belgacom niet had gedaan 3 jaar geleden, in tegendeel het werd aangekondigd met een spotje van een fitnessende telefoon (New-York -50%, London -30%,... Internet +20Fr/uur werd evenwel niet vermeld).
Vandaar kan ik dat schijtgroen niet meer zien. Sorry als ik mensen tegen de borst stoot maar ik ben er nog altijd kwaad voor. |
Quote:
|
KIjk, ik wou hiere ni die discussie OPNIEUW laten beginne hé.
Twas gewoon de vraag of ik een superverbinding heb (had) of da bij de rest ook was.... :) |
bij 30Mb/s hebt gij idd een superverbinding :)
|
Ik denk dat over het snelheidsverschil tussen telenet en adsl al oeverloos geluld is, maar als ik je zeg dat ik de laatste weken gemiddeld 600 kbps haal tijdens het downloaden van wat grotere programma's (oa demos), dan durf ik gerust zeggen dat 100 kbps toch wel heel traag is hoor.
|
Als je niets anders gewoon bent, is 100Kb/s snel ;)
|
De Oneliner heeft dus wel gelijk ivm die 30mbit/s, ik ken ook een technieker bij telenet en die heeft dat verhaal bevestigd.
Ook blijft iedereen moeilijk doen over die opslag van het abonnementsgeld, maar iedereen vergeet wel dat je bij telenet nu wel 2 mailboxen ipv 1 krijgt, met elk 50mb storage en ook de webspace is verhoogde van 10 naar 50mb, en het nachtdownloaden. Dus echt reden om te klagen hebben we niet denk ik. En uit testen blijkt nog maar eens dat telenet sneller is dan ADSL. Quote:
Greetz Barry |
mja heb me nu een tijdje afzijdig gehouden uit heel de telenet discussie. Hun prijsverhogingen zijn inderdaad hun goed recht. Bovendien stellen ze er nog iets tegenover, dus dat walt ook wel heel goed mee. Vooral die 2e mailbox lijkt me interessant.
Erger vind ik de schrijnende technische problemen die telenet de laatste tijd heeft. Voor surfen valt het nog reuze mee, maar voor dingen waar latency (dus ping in internetterminologie) belangrijk is (bv online gaming, ...) kampt telenet met verschrikkelijke problemen. Misschien zijn telenet-users verwende mensen omdat ze jaren een geweldige ping gewoon waren omdat het telenet netwerk als het ware leeg was (ze hadden belange zoveel abbonnee's nog niet). Dat die problemen bestaan, en dat die problemen niet ogenblikkelijk kunnen opgelost worden is te begrijpen. Wat niet te begrijpen is, is dat service van de helpdesk bijna onbestaande is geworden. Mails worden nooit gelezen (bevestigd door de medewerkers van de helpdesk van telenet zelf). 40 Minuten wachten op de help-lijn voor je iemand te pakken krijgt, die dan meestal een gebrek aan kennis heeft. Het zou allemaal niet mogen. Ik zal een van de laatste zijn om telenet af te kraken, toch moeten ze ook niet blind worden voor hun problemen. airco |
Ik heb gisteren nog eens geprobeerd hoe een gewone modem-verbinding ging...
Hoe heb ik ooit zonder telenet gekunt... http://www.plauder-smilies.de/pcangry.gif |
All times are GMT +2. The time now is 09:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.