![]() |
Trackday 13 september
Nog een rookie-vraag: neem ik mijn bokes mee of is daar iets om te knabbelen ?
[watjes-mode on] 'k Heb maar schrik dat 't gaat regenen dat het zeikt :o [watjes-mode off] |
In de Wheels is er meer te knabbelen dan jij op krijgt...
Wat betreft het weer : we hebben zon en 23° besteld :D |
Op Eran Days @ Zolder schijnt altijd de zon . :(
Enkel regen op Eran Days @ Spa . :) |
@Jerre,
je moet helemaal geen schrik hebben van de regen tenzij je een open eenzitter hebt :D Het gaat er gewoon wat trager (voor de normale mensen dan ;) ) aan toe. Je leert heel goed wat je wagen doet en hoe je moet reageren. Als je in de regen snelle rondjes rijdt, dan zal het op het droog zeker zo goed gaan. Maar.... het zal niet regenen ;) Race-groeten, Jo Smets |
Quote:
|
Ik huur een BMW van Johan Daelemans :)
|
jow tout le monde klein rookie vraagje ? om deel te nemen aan een trackday ,moet de wagen waarmee je deelneemt ingeschreven,verzekerd,gekeurd zijn of moet dit allemaal niet ? kweet het mss domme vraag maar weet er echt geen antwoord op jullie mss ?
greetings from an eran racer in spe |
De wagen moet niet ingeschreven, verzekerd of gekeurd zijn op trackdays van Eran Racing of Skylimitevents.
|
Quote:
|
Wij komen ook, koppeling is hersteld en vervangen door een verserkte versie.:)
Hopen op weer 4 uren race-plezier.:gas: Groeten, |
Quote:
|
Gaat fotografisch Vlaanderen daar aanwezig zijn ? 't Zou tof zijn als ik "mijn" BMW aan vrienden kon laten zien (nog toffer zou zijn ne foto van mij achter het stuur met een "metalhandje" omhoog, stilstaand natuurlijk :eek:)
|
Seg Jerre,
Van fotografie weet ik niks. Van BMW's in het nat toch wel iets. Als het regent gaat ge bijzonder veel leren op bijzonder korte tijd :) Wat ik wel wil zeggen (uit eigen ervaring) : laat u niet opjutten door mensen die met voorwielaangedreven GTI's rond uwe kop vliegen. C'est la vie. Die dingen sturen nu eenmaal gemakkelijker in 't nat. En voor de rest : lol gegarandeerd. Nat of droog. Maakt niets uit. |
Dat beloofd ;)
|
Ik zal er zijn voor foto's te maken.
|
Dankoe
|
De Boosere voorspelt weer goed weer. Waarschijnlijk weet hij dat het Eran is. Ik neem alvast zonnecreme mee ...
C U |
Quote:
|
Zoals elke "first-timer" ga ik zeggen dat dit een geweldige ervaring was en smaakt naar meer :)
Ik heb gezien dat er redelijk wat foto's werden gemaakt, heeft er iemand ook van wagen 27 ? Ja, die wagen die daar op het einde die mooie spin maakte in de 1ste bocht ;) Dat pasje dat ik heb gekregen, is dat bij te houden of krijg je dat elke trackday ? |
Was weer een echte super ERAN dag.
Zon, mooie wagens, snelle rijders en veel lachende gezichten. Dit is echt zoals wij het willen See you in Zolder |
Foto's!
Een hele mooi dag vandaag!!
Oliver heeft weer prachtige foto's gemaakt... Zie hier http://www.ringfotograf.de/fotos/thu...st.php?gid=168 Danke Ollie! :bye: Groet, |
Het zag er naaruit een prachtige dag te worden...
...maar ik heb spijtig genoeg het toneel vroeger moeten verlaten wegens ziekte :( sorry aan de mensen die gehoopt hadden mij nog te spreken. Volgende keer dan maar. Race-groeten, Jo Smets |
't Was super, en blijkbaar hebben ze mij zelfs gefotografeerd :D
http://www.ringfotograf.de/fotos/sho...gid=168&id=123 ...ik kan niet wachten op de volgende keer |
btw, Jerre, coole spin en ge ziet, nu zit ik hier tóch te posten sé :)
|
Mr Kurtz, schitterend wat je deed. Niemand geloofde het dat dit je eerste keer op circuit zolder was. Twijfel ook nog steeds :D
|
tnx, 't is echt waar. Maar spijtig dat ik er de 2de sessie zo snel af moest met die uitlaat. Anyway, ik mag volgende keer nog een uurke komen sjezen, dus ge ziet mij sowieso nog een keer terug. En dan zoeken naar een mogelijkheid om wat meer te rijden en te racen hé ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Heeft er echt niemand foto's van BMW nr 27 (en van mijn partners in crime 25 en 26) ? :( En dat pasje, is dat nu een bewijs dat je de volgende keer de cursus niet meer hoeft te volgen ? Ik zou wel willen weten hoe dat nu zit. Dit smaakte echt naar meer :eek: |
Quote:
|
Dank u A.J., ben jij diegene die ons de briefing gaf ?
|
Moest eigenlijk werken, maar met dat prachtig weer... Rap een remorqueske gehuurd en ju
Aan die jongen met zijn Opel Tigra nr 15 : SPIEGELS ? :mad::mad::mad: Ze staan er op. Gebruiken aub. Tot 2 maal toe,en binnen hetzelfde halfuur, in volle acceleratie even vol op de rem moeten gaan voor meneer. Gelukkig stond ik op slicks en zijn de remmen hun naam waardig (4-pot 324mmx30 voor de kenners) anders was het er garanti patat op geweest. Nog veel te leren. Van 't verschot een paar Trappisten moeten gaan drinken in de Wheels. hahaaa |
Welke was jou wagen Culaske ?
|
Quote:
|
culaske rijdt met de blauwe bmw 635csi, ik zat erbij toen dit gebeurde en het was wel héééééééél close. Voor de rest leuke dag gehad;)
|
Allereerst mijn dankbetuiging aan de Eran-organisatie voor deze mooie dag.:worship:
Het was weer eens de moeite. Veel kunnen rijden, alleen met die warmte was het fysiek zwaar.:gas: Moet dus 14 dagen niet meer gaan fitnessen. Veel variatie van auto's op de baan, leuk rijden. Paar keer goed kunnen racen tengen nog 2 andere BMw e36 'ers, waren ongeveer even snel. Aleen pech voor de eigenaar van de Z4 M Coupé, zag er niet zo goed uit. Normaal zeker tot 4 oktober. Zal minimum 1 band moeten vervangen, links vooraan wat stukken rubber verloren. Gaat wel snel, slecht na 800 km band foetsie. Nog klein probleemje met koppeling, zal tegen dan ook wel klaar zijn. Tot de volgende, en nog eens bedankt voor de collega met de foto's.:worship: |
All times are GMT +2. The time now is 07:41. |