![]() |
Goossens met een Milka Duno in een DP!
Quote:
-Bush series, 2 wedstrijden -Grand-Am, 3 wedstrijden -Belcar, 7 wedstrijden -BRL-V6, aantal wedstrijden + geruchten over een Nascar Nextel Cup race. Lijkt me een gezond $;) jaar :) |
1 Attachment(s)
|
|
Quote:
http://home.wanadoo.nl/mark.reijnder...LM2002/082.jpg |
Quote:
|
't Had familie van de Jacksons kunnen zijn ;)
|
Had ze niet ooit met Lammers gereden in DP?
|
Quote:
|
en op de Panoz Batmobile
|
Quote:
|
Quote:
Marc was eergisteren trouwens heel sterk bezig tijdens de eerste test. 3/10den sneller dan de tweede, Max Angelelli. Wel niet alle teams waren aanwezig... |
Quote:
|
Marc heeft de 14 de tijd gereden tijdens de eerste training .
Zijn snelste tijd was 1.25.961. |
2de Sessie is momenteel bezig. Op dit moment staan Milka en Marc op een 13de plaats. Snelste tijd is 1:26:009. Zal wel nog naar omlaag gaan vermoed ik.
Voor live timing, zie link: http://grandamerican.vfx.com/Rolex/G...erican_800.asp |
Trainingsessie is afgelopen. Ze hebben hun tijd van 1:26:009 niet kunnen verbeteren en eindigen op een 15de plaats. Ben zeer benieuwd naar de kwalificaties en race...
|
Goossens/Duno hebben zich als 11e gekwalficeert.
In een tijd van 1.25.843. Pole is voor Long/Rokenfeller in 1.25.014. |
Weet iemand om hoe laat de race start morgen? Belgische tijd liefst. :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Marc en Milka eindigen de race op een 7de plaats en dat is lang niet slecht gezien het sterke deelnemersveld. Ben tevens blij dat hij de top-10 haalde. Was toch spannend naar het einde toe. ;)
Wel spijtig dat we niet zagen wie wanneer reed op de live timing. Angelelli/Magnussen/Tayler winnen de race. |
Quote:
In de laaste ronden zijn er nog 2 afgegaan. |
Quote:
Bij mij stond bij Checkered Flag namelijk plaats 10. Maar een 7de stelling, ce n'est pas mal du tout! ;) |
7de maar :frusty:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Verslagje van de race http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11514
|
Quote:
En ze reden trouwens met een nieuwe wagen . Je kan de situatie vergelijken zoals hij nu in de Belcar rijdt ook met een nieuwe wagen. |
Quote:
|
Ik dank U voor Uw naamkaartje.
Als jij mij zou kennen, zou ik ook graag U ook eens kennen. Stuur jij een pm zodat ik weet wie jij bent. Ik heb een bepaalde gevoel voor humor maar dan weet ik wel graag van wie het komt, anders vindt ik het een "laag bij de grond opmerking" of zelfs een persoonlijke aanval door onbekenden. |
Marc Goossens rijdt dit weekend terug in de Grand-am.
De Sahlen's Six Hours of the Glen op het circuit van Watkins Glen. Hij rijdt samen met Milka Duno en Stefan Johanson. |
Is Stefan Johansson niet in LM? :(
|
Quote:
ah, dan zal hij Watkins Glen al kennen voor zijn Nascar-wedstrijden :) |
Quote:
Maar de Grand-am race wordt zaterdag gereden om 20.30u belgische tijd. |
Het rommelt in GA:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Probleem is met USDollars opgelost ;)
Quote:
|
Ze hebben zich als 23e gekwalificeert.
Pos No. Class Driver Team Car Best Lap Speed 23 11 DP Duno/ Goossens/ Johansson CITGO Racing by SAMAX Pontiac Riley 1:53.065 108.256 Het was blijkbaar geen kwalificatie gewoon een training. De start positie wordt bepaald door de stand in het kampioenschap. Ze staan nl.15e. |
Ind e warm-up: 19de op een natte Glen (IRL qualy is afgelast)
|
All times are GMT +2. The time now is 23:02. |