![]() |
09-10: Classic Club Races, Circuit Zolder.............geen vrij rijden maar wel racen zonder licentie
Weet er iemand welke wagens er hier mogen deelnemen? Graag wat meer info over deze race. Alvast bedankt. |
Pascual,
ik heb nog wel een auto die daarvoor geschikt is :D:D, maar die krijg je niet ;) tenzij de som hoog genoeg is natuurlijk (Ik zit dan in Kroatie spijtig genoeg) race-groeten, Jo |
Quote:
In voorgaande jaren waren er altijd vier klassen, onderverdeeld in motorinhoud (onderstaand overzicht is bij benadering ;) ). Klasse 1: 0 - 1000 cc klasse 2: 1001 - 1600 cc Klasse 3: 1601 -2(5?)000 cc Klasse 4: > 2(5?)01 cc Uiteraard maximaal 95 db.........en bij het bouwjaar is er ook een beperking. Niet jonger dan jaar X. De mensen van Bravo zullen er wel meer vanaf weten...... |
Bedankt Mark. :worship:
Wie is Bravo? Want het bouwjaar wil ik natuurlijk zeker weten. Wij vinden het trouwens zeer goed dat er nu eens eindelijk een vrije trainings kalender is! Dit zijn de dingen die op een forum thuis horen, i.p.v. :fight: ! M.v.g. Pascal. |
|
Timing onder voorbehoud:
TIMING Saturday, October 8th 2005 2.00- 4.00 p.m. Reception of the competitors. Delivery of the documents in the info house on parking 69. When the info house is closed, it isn’t possible anymore to pick up the documents. Documents, which are not picked up keeps in property of the organisation. Start fees can’t be paid back. 3.00-5.00 p.m. Technical check up of the racing-cars. Every competitor is free to present his car at the technical check up, or Saturday or Sunday. Sunday, October 9th 2005 7.00 a.m.- 1.00 p.m. Reception of the competitors. Delivery of the documents. 8.00 – 10.30 a.m. Technical check up of the racing-cars 10.30 - 11.00 a.m. Technical check up Lotus Cars (numbers from 1 to 99) 9.45 - 9.55 a.m. Briefing pilots Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199) 10.20 - 10.30 a.m. Briefing pilots division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299) 10.50 - 11.00 a.m. Briefing pilots division 1301-1600 cc.(numbers from 301 to 399) 11.20 - 11.30 a.m. Briefing pilots division + 1600 cc. (numbers from 401 to 499) 12.50 – 13.00 a.m. Briefing pilots Lotus drives 10.00 - 10.25 a.m. Training division Abarth Coppa Mille, British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199) 10.35 - 11.00 a.m. Training division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299) 11.05 - 11.30 a.m. Training division 1301-1600 cc. (numbers from 301 to 399) 11.35 - 11.55 a.m. Training division + 1600 cc.(numbers from 401 to 499) 12.00 a.m.- 1.00 p.m. BREAK (complete silence on the circuit and in the paddock) 1.00 - 1.25 p.m. Slow drive on the circuit with "Concours d'élégance" 1.30 – 2.00 p.m. Demonstration drive Lotus Cars (numbers from 1-99) 2.10 – 2.45 p.m. 1st race for Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199) 2.55 – 3.30 p.m. 12 laps race for division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299) 3.40 – 4.10 p.m. 12 laps race for division 1301-1600 cc. (numbers from 301 to 399) 4.20 – 4.55 p.m. 12 laps race for division +1600 cc.(numbers from 401 to 499) 5.05 – 5.40 p.m. 2nd race for Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199) |
Op de Bravo website is daar niet veel van te vinden zulle.
Ik weet van vroeger dat ze zeer hoge veiligheidseisen stelden aan de auto's. Rolkooi, kledij... Bijna zo streng als de VAS. ... Door die strenge regels zorgt ook de VAS ervoor dat er slechts weinigen onder ons kunnen deelnemen... Misschien iets voor nieuwe TOPIC Willy |
Ben ooit 1 keer naar Bravo geweest .
Met ons formule fordje . In Croix en Ternois . Ik ga niet meer terug . Weinig rijtijd . Strenge controle . Wel leuke sfeer en gezellig samenzijn . Veel volk en gespecialiseerde vakmensen . Hangt er van af , wat je zelf verwacht . Of wat je zoekt op dergelijk evenement . Ik vond er niet wat ik wou . Anderen wel . Dit gewoon ter info , zonder afbreuk te doen aan Bravo . Trouwens wel een referentie in zijn categorie van organisaties ! |
Quote:
|
De klasse van de BCT Mini's, Abarths en NSU TT'jes was wel lekker om te kijken. Voor de eerste race waren er 57 !! wagens aan de start......en koplopers maakten er in de tweede race een mooie strijd van. Clubracen kan voor de toeschouwer dus toch leuk zijn.
De klasse 0-1300 en 1600+ hadden ook mooie startvelden, alleen de klasse 1300-1600 was een tegenvaller. |
Quote:
|
@Raceboy,
ik draai met mene (Oude) Mini 1297cc 1.59.8 op circuit zolder, denk niet dat dat ne fiets is he ;) Race-groeten, Jo |
Quote:
|
Quote:
MET licentie dan. ( maar omdat je de CCR ervaring dan hebt , is die kinderspel). Zo is het in elk geval bij mij begonnen !:gas: |
Wat begin ik oud te worden. Hier en daar zag een een Fiat Ritmo of Ford Fiesta meerijden... Dat zijn dus wagens die ik me nog goed herinner. Ook de VW Golf GTI club was aanwezig. Toch ook een auto die ik me nog kan herinneren uit mijn jeugd. Als je destijds een GOLF GTI has, was je "in". Nu zou zulke auto niet meer meetellen.
Voor de rest zeer leuke wedstrijden gezien. Behoorlijk aantal deelnemers. Leuke strijd en gelukkig niet te veel crashes... Laat maar komen die cluraces voor hedendaagse wagens... C U |
alhoewel ik hier niet al teveel post lees ik regelmatig mee om een beetje op de hoogte te blijven van alle verwikkelingen. de classic club races bezocht ik dit jaar voor de derde maal achtereenvolgend en ik moet zeggen dat dit voor mij altijd een prettige dag is ! Ook dit jaar weer ! Sjappoo aan de organisatie.
Zijn er nog mensen / sites die fotokes hebben getrokken ( speciaal van het defilé ;) ? Groeten Jos |
Ik was er ook, voor het eerst, en dan vooral aangetrokken door de talrijke Lotusjes die er beloofden te zijn (én er waren!).
Maar het spektakel dat de minitjes, fiatjes en NSU'tjes te bieden hadden enerzijds, en de +1600cc-klasse anderzijds, verraste me in positieve zin! Prachtig racewerk met superhete momenten, maar zónder brokken!! Ook m'n vriendin was er weg van, veel beter dan Formule 1, zei ze :) Supermooie wagens gezien in de paddock, en leuke sfeer met een gezellige drukte!! (ik had gevreesd voor minder volk) Voor herhaling vatbaar, dus! |
Quote:
had in mijn maandag morgen glorie, na het missen van de classic clubrace en de eran dag van vrijdag , de 0 niet zien staan. :fight: Race-groeten, Jo Smets |
ja,
heb wat foto's,maar weet niet hoe ze hier op te krijgen, Sorry AVD |
Quote:
[IMG]url waar de foto te vinden is[/IMG] Anders een site gebruiken zoals imageshack ;) |
Nee,
Ik heb ze per mail binnengekregen, en kan ze dus wel forwarden naar iemand, die ze dan eventueel kan doorsturen. geef maar seintje andre.vandyck@aldhem.be |
5 Attachment(s)
Enkele foto's van AVD
|
All times are GMT +2. The time now is 17:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.