![]() |
te korte kettingskes
Daarstraks gaan kiezen... die kettingskes waar het potlood aan hangt zijn dus echt wel kort, precies nen boycot tegen de linkshandigen :D
|
en zo'n roze gazet op een plakske van 20 cm breed...ook nie handig...
|
Quote:
|
Bij ons was het electronisch. En precies zijn er in de laatste 4 jaar héél veel mensen in ons dorp komen wonen, vorige keer niks aanschuiven en nu toch wel een 10 minuten.
|
Bij ons was het ook electronisch,
slechten timing van mijnentwege, juist achter den autobus van den een of den anderen home toegekomen :-)) |
hier ist al een paar jaar electronisch
25 minuutjes moeten aanschuiven denk ik |
Quote:
|
25 minuten? Ik was op pakweg 5 minuten binnen en buiten, maar ik woon dan ook in een landelijk gelegen boerendorpke :D
|
Quote:
Bij mij op tien minuten binnen en buiten. Toch opvallend drukker als vorige keer... |
Bij mij ook in 5 minuten geklaard, maar mijn punt van mijn potlood was vrij stomp...
|
15min aanschuiven, en dan ni eens mijn eigen kleurpotloodjes mogen gebruiken....
|
Electronisch. Vorige keer ook. Maar wat voor een 'electronie' :D
Een simpel schermke, een pen die zwaar in plastic was ingewikkeld, en traag dat het ging, traag man ! Mijn pen richtte trouwens altijd ietke lager dan ik wou... |
ik heb gewacht tot iedereen eten was en ben om iets voor de'n enen binnen gelopen. Niemand voor mij.
Paske afgeven kotteke in potloodje natmaken (da mocht niet!! :D ) bollekes kleuren kotteke uit papierkes in juuste dozeke gedaan paske tergugekregen Tot ziens!! :D :D :D |
Quote:
|
bij ons ook elektronisch
eerste opvallende vaststelling: rond francorchamps een achteruitgang van ecolo van 10%, hoe zou dat nu komen :D |
All times are GMT +2. The time now is 03:02. |