![]() |
Dit is mijn 400ste
Jipie jee
|
Ach, zalig zij die nog maar aan 400 zitten :D
Hup, op naar die 500 ! :D |
Re: Dit is mijn 400ste
Quote:
Op naar de 50 ;) Edit: Ondertussen zit ik dus al voorbij de 50. Op naar de volgende mijlpaal ! |
450 ;)
|
hehe :) sinds vandaag 600 blijkbaar ;)
|
Onderweg naar de 1400 :D :applaus: :D
|
De volgende keer dat ik nog eens een "mijlpaal" overschrijd zal het die van de "5000" zijn denk ik...
|
Quote:
|
Dat beschouw ik als een groot compliment :) :) :)
|
Quote:
ere wie ere toekomt |
Quote:
hmm ik weet zelfs niet hoeveel ik er heb. 'k hou dat niet zo in de gaten. Mijn punten van de Quiz daarentegen des te meer. http://www.automotiveforums.com/vbul...lies/jump3.gif |
Quote:
Zeggen "depaddock = Sennake" doet in mijn ogen afbreuk aan het werk dat andere bestuursleden en moderatoren in dit project steken. Deze mensen lopen veel minder in de schijnwerpers .... Hun inspanning is echter niet minder |
Paddockers van het eerste uur (en de pre-paddock periode) weten best wel dat dit forum het werk is van een team gedreven en enthousiaste autosportfanaten ;)
En mochten jullie eraan twijfelen, jullie zijn nog steeds "goe bezig" Het is misschien wel zo dat Sennake als de zanger van de band kan beschouwd worden (hij kan het namelijk nogal goed uitleggen), dat doet echter geen afbreuk aan de prestaties van de andere muzikanten, integendeel. jan |
Quote:
|
Ik ben er stellig van overtuigd dat de paddock zonder Sennake evengoed (zoniet beter) zou draaien als mét.
Wat niet betekent dat ik NIETS doe : we zijn inderdaad een team en ieder doet zijn deel. Sommige mensen treden gewoon wat minder op het voorplan; laat ons zeggen dat ik wat meer als "spreekbuis" optreed... Dit alles neemt niet weg dat ik Flugel zijn statement toch als een compliment mag beschouwen... |
All times are GMT +2. The time now is 22:41. |