![]() |
Omdat ik geen tv heb, maar wel een pc met internet ;)
|
Wat met beamer #78?
|
Ahzo, momenteel zenden ze fietsen uit, dus exqi is toch niet echt optimaal :p
|
voor de 78 blijkbaar was er een motorprobleem
|
Quote:
Kunnen ze dan niet gewoon een paar webcams op het net gooien? Dat vind ik een beetje jammer, gelukkig is er nog live timing. Top 4 in zelfde ronde na bij 6Hr rijden! Niet slecht :D Phoenix Racing met Kumpen goed bezig. Laten we met zijn allen nog een regendansje doen :D :gas: |
Good morning,
some new pics are online. Saturday http://www.endurance-fans.de/galleri...ea5f52ac521fcb have fun. |
Jammer van opgave Kumpen en VdPoele deze morgen :( Heeft de wedstrijd wat onthoofd.
|
Ook jammer van opgave van The Goos!
|
Qua veiligheid gaat het weer nergens over, waarom mag die WRT Audi met een gebroken ruit blijven doorrijden? Ruitenwissers doen het niet meer, Lemeret die op Motors TV bevestigd dat ze de rechter apex niet meer zien in een bocht..............dus ook niet een wagen aan de rechtervoorzijde van de wagen?
Raar allemaal...... Beelden en commentaar op Motors TV zijn overigens een leuk ontbijt ;) |
Het blijft toch nog spannend voor de overwinning. Mooi race gezien gisteren tot 's avonds. Foto's op www.motorsportshooters.com.
|
Longin volgens Joost Custers, en Longin heeft het ook in het interview zelf gezegd, op Exqi niet mals voor Kumpen ivm het uitvallen van beide wagens!
|
Niemand een reactie over BMW in het laatste uur? Dat was wel een aparte ontknoping van deze wedstrijd. Gaat een good old Porsche alsnog met de algemene winst strijken.
Dit jaar niet live bij de koers geweest, alleen wat uurtjes gezien via Motors TV. Heel eerlijk, ik heb de GT1's niet gemist en het verschil tussen GT2, GT3 en GTN kan ik op TV ook niet ontdekken. Hoorde dat de nieuwe GT2 van Ferrari ergens rond de € 800.00,- gaat kosten? Dan is dan toch weer op het oude nivo van de GT1? Wat zijn we dan opgeschoten? Kan er niet 1 uniforme GT-klasse ontwikkeld worden? Waarbij je via een technische simpele ingreep een verschil maakt tussen internationale series en nationale series? |
Quote:
Quote:
Quote:
Een gebarsten voorruit is per definitie gevaarlijk. Niet alleen voor de coureur achter het stuur maar ook voor alle andere gebruikers op het circuit. Daar hoef ik waarschijnlijk geen plaatje voor uit te tekenen. ;) |
Quote:
Toen ik de bmw op beelden eraf zag gaan ,sloeg de euforie om in een soort onthoogeling ,met de porsche op de loer was de rekening al vlug gemaakt .De 79 kon de verloren tijd niet meer goed maken en weg was de overwinning . Ik had BMW zo graag zien winnen na enkele jaren er niet meer bij geweest te zijn ! bmw en spa was een van de redenen waarom ik met een beemer ben gaan rijden . |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:19. |