De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 2009, de nieuwtjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18133)

Grig-O 12-02-2009 22:29

Voorts meldt Turbomagazine dat VDS met een Ford GT (!) gaat rijden in 2009. Benieuwd wat dat gaat geven met Leinders..:gas:

Jean-Deniz Deletraz kondigt binnenkort ook z'n programma aan (met Phoenix, jawel) Alleen de keuze van de wagen is wat onzeker, hopelijk moeten ze die tweede Vette nu ook niet verkopen... :mad:

En weet er iemand al iets over de plannen van Larbre Competition??

Thomaske 13-02-2009 10:24

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 243921)
Voorts meldt Turbomagazine dat VDS met een Ford GT (!) gaat rijden in 2009. Benieuwd wat dat gaat geven met Leinders..:gas:

Als ik me niet vergis is de Ford GT en de Mustang GT3 uit het atelier van Matech. Misschien hebben ze een soort van samenwerking afgesloten want VDS heeft toch de drie resterende Mustang GT3s gekocht en zal hiervoor tevens voor ondersteuning moeten zorgen voor het GT1 project van de Ford GT1.

Mvg

Thomaske 13-02-2009 10:25

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 243921)
Jean-Deniz Deletraz kondigt binnenkort ook z'n programma aan (met Phoenix, jawel) Alleen de keuze van de wagen is wat onzeker, hopelijk moeten ze die tweede Vette nu ook niet verkopen... :mad:

Stiekem hoop ik dat ze aan de start zullen verschijnen met hun Aston Martin. Dit omdat we al Corvettes aan de start gaan hebben maar spijtig genoeg nog steeds geen Aston Martins.

Mvg

Benny_B 13-02-2009 13:38

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 243932)
Stiekem hoop ik dat ze aan de start zullen verschijnen met hun Aston Martin. Dit omdat we al Corvettes aan de start gaan hebben maar spijtig genoeg nog steeds geen Aston Martins.

Mvg

Gigawave niet vergeten hé :)

Is er eigenlijk al meer nieuws over Gravity Racing International?

Integra 13-02-2009 16:08

Quote:

Originally Posted by Benny_B (Post 243941)
Gigawave niet vergeten hé :)

Is er eigenlijk al meer nieuws over Gravity Racing International?

Thomas zegt: "Geen Aston MartinS"

:p

aston_vibes 13-02-2009 20:32

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 243920)
Karl Wendlinger ging zowieso een volledig seizoen rijden in Fiagt, dus de JA Aston Martin ging de man al zeker niet besturen in Spa. :) JA zal de Aston Martin wss wel inzetten, maar met tweederangspiloten zoals Lichtner-Hoyer, of mss zelfs een Lechner ofzo.

Dit is natuurlijk gespeculeer, maar feit is dat de deelname van Wendlinger in Fiagt niet samenhangt met een eventuele deelname van de Aston in Spa.

ik denk eerder aan muller dan aan lechner en volgens mij mag je hem niet onderschatten hij bracht zijn aston samen met lichtner-hoyer tog naar een 2e plaats in oschersleben.. en voor de rest heeft hij niet veel geluk gehad met de mechanic.. ook deels door de crash van janak.

maar waar blijven al die astons nu toch?
de v8 zal dit jaar domineren volgens mij;)

aston_vibes 13-02-2009 20:34

en heeft iemand een idee hoeveel chassis er van de ford gt1 gemaakt zullen worden ?

Grig-O 14-02-2009 14:27

Alleszins minstens een tweetal. ;) Ben echt benieuwd naar de prestaties van die Ford, als je met een GT3 al gemakkelijk het tempo aankan van GT2-toppers...

'k Heb op een Italiaans forum geruchten gelezen over een tweede Gigawave wagen (GT1 of GT2, dat kon ik er niet uit afleiden). Maar in hoeverre we die geruchten serieus moeten nemen, weet ik niet.

En Larbre is denk ik ook een optie voor Aston Martin, want de geruchten doen de ronde dat men daar van wagen gaat veranderen... (Anderzijds vertelt men dan weer dat Larbre opnieuw FFSA rijdt met de Saleens, 't is ingewikkeld :))

Viper GTS-R*** 15-02-2009 17:40

Op endurance-info heeft me ook bekend gemaakt dat de beide Saleens van KplusK de twee EX-ACEMCO wagens zijn. En ze op Michelins gaan staan.

Ik heb hier een goed gevoel over. Technisch gezien waren deze wagens goed, snelheid zat er met goede piloten en juiste banden in. Getuige zijn de resultaten in ALMS tegen de Corevette's. Natuurlijk was dat wel enkele jaren geleden...

Thomaske 15-02-2009 18:53

Ook meldt endurance-info dat Team Pyro weer van de partij is tijdens de etmaal te Spa. Net zoals in 2008 komen ze aan de start met de Ascari KZ1R voor het trio Jones/Jones/Jordan.

Mvg

HaCo 19-02-2009 18:49

Amai, een Ford GT in de Belgian Racing kleuren... daar kijk ik naar uit!!

Thomaske 24-02-2009 13:33

Stéphane Lemeret zal deelnemen aan het FIA GT kampioenschap met een Saleen S7-R van Full Speed Racing.

Dit meldt Autosport.be

Mvg

Viper GTS-R*** 24-02-2009 13:47

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 244462)
Stéphane Lemeret zal deelnemen aan het FIA GT kampioenschap met een Saleen S7-R van Full Speed Racing.

Dit meldt Autosport.be

Mvg

Ook willen ze een 2de exemplaar inzetten in het FIA GT en spreekt men over een Duitse prof piloot. Aan wie kunnen we dan denken? Als ik aan een Duitse prof met Saleen verleden denk komt automatisch Uwe Alzen in me op, zou dit mogelijke piste zijn?

Thomaske 24-02-2009 13:48

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 244464)
Ook willen ze een 2de exemplaar inzetten in het FIA GT en spreekt men over een Duitse prof piloot. Aan wie kunnen we dan denken? Als ik aan een Duitse prof met Saleen verleden denk komt automatisch Uwe Alzen in me op, zou dit mogelijke piste zijn?

Dit zou wel degelijk een piste zijn maar is Alzen nog wel geïnteresseerd in FIA GT. Ik denk persoonlijk dat hij zich meer amuseert tijdens de VLN.

Waarom Schumi niet? :rolleyes::crazy:

Mvg

Bramzel 25-02-2009 00:07

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 244464)

Wolfgang Kaufmann?

All times are GMT +2. The time now is 12:59.