![]() |
Dat "tanken aan de pomp" vind ik zoo préhistorisch...:crazy:
|
de livestream via internet van Life!TV begint volgens mij overbelast te geraken....
|
Quote:
Quote:
|
Van veraf gezien lijkt het erop dat er heel veel mensen hun best doen om de 24u weer terug op de kaart te zetten. Misschien wel met te positieve meldingen van deelnemers en hun krachtsverhouding op de baan.
Dick van Elk zal dit jaar misschien eens stilaan uitgekeken hebben hoe de huidige organisatie de 24u regelt, wellicht om komend jaar mee in te stappen? Zoals al eerder gezegd, om een vol deelnemers veld te krijgen is de 24u opnemen in een kampioenschap (of meerdere) in mijn optiek de beste oplossing. |
Quote:
|
Quote:
|
Hoeveel keer ik deze namiddag op life!TV al gezien heb "even geduld" en dat ze wachten op verbinding met Zolder...
De Zolder ligt hier juist boven aan de trap....:p |
Als men eventjes rekening houdt met de auto´s die er nu nog effectief bollen, dan zijn ze nog met 12... Traantje wegpinken met een blik naar een mooi verleden, aan de toekomst twijfel ik :confused:
|
Ik ben wel verschoten van de proto's, had niet gedacht dat ze het zouden uithouden.
|
Proto's deden het inderdaad niet slecht.
Maar de kwantiteit... heb er voor de toekomst toch ook niet echt een goed oog in. Hoorde Peter Baert deze namiddag op Life!TV zeggen dat de 24h van Zolder qua deelnemers zou moeten worden zoals de 24H Nurburgring. Je kan die 2 niet echt vergelijken. Nurburgring is een véél langer circuit met véél meer variatie en spectakel. Zolder daarentegen is maar 4km lang en niet echt een spannend circuit met veel variatie (eerder saai en erg belastend voor mens en machine). 24H Zolder opnemen in een kamioenschap kan misschien een oplossing zijn, net zoals de 24H van Spa deel uitmaken van de BES en de 24H Le Mans gekoppeld zijn aan het WEC. |
De laatste jaren waren de 24u ook deel van een kampioenschap, en veel beter was het toen ook niet.
Het feit dat de proto's het hebben uitgehouden, is al positief voor de toekomst(hoewel ik voor alleen proto's niet zou gaan). Wat Peter volgens mij bedoelt met "zoals de 24u Nurburgring" is de mix van wagens. De kwantiteit moet omhoog, dat is zeker, want van de kwaliteit alleen gaat het niet lang meer duren. |
Ook de Wolf van ondermeer thiers, Lagrange & Dujardyn moest vroegtijdig naar het opgavepark. Autosport.be
Door m'n permanentie in het ziekenhuis dit weekend nu pas thuis en niks kunnen volgen over de 24u. Op Autosport las ik net opgave van de Wolf van Dujardin en co maar ik zie nu foto's van podium? Wat gebeurde met de Wolfs van Guess Racing Europe precies? Waar vind ik een volledige uitslag met de laps en eventueel laptimes? |
Laat Circuit Zolder maar eens bellen met Creventic!
|
Er waren toch al eens gesprekken geweest met creventic, maar ze hebben dan de 24 u van Barcelona op dezelfde datum gezet...
|
Ik heb genoten van de 24hr. De protos hebben mij ook verast wel leuk om te zien. Maar innd enkel proto zou ik toch ook niet willen zien. Het moet een mix blijven. Het enigste minpunt was de camping, dan eigenlijk alleen de ligging was gewoon te ver.
|
All times are GMT +2. The time now is 21:43. |