![]() |
Quote:
Larbre Compétition heeft onlangs hun GT2-deelname 'bevestigd', al betwijfel ik dat het een Corvette wordt... (Aston Martin?) |
Quote:
Al enig idee hoe het GT2 kampioenschap er zal uitzien volgend jaar? (voorlopige kalender, lengte van de races, pro-am?,...) |
Volgens mij komen er 8 of 9 wedstrijden van 2 uur (de 24h is een uitzondering uiteraard). SRO heeft een persbabbel rondgestuurd waar alles in staat denk ik.
Wat de deelnemers betreft, denk ik vooral aan de huidige GT2-teams, + JetAlliance, Larbre... |
De corvette's hebben hun debuut niet gemist, een 2de en 4de plaats. :applaus:
Quote:
|
Had ik niet verwacht. Met 4 verschillende merken in de top 5 sowieso een mooie uitslag.
|
Weer een goede uitslag voor Corvette GT2 in ALMS, P3 en P6.
Alhouwel ik blijer ben met de dubbel van BMW :) trouwens wel verrasend dat de 'tragere' BMW op P1 staat! http://www.endurance-info.com/versio...ica_Course.pdf |
Dit weekend in Petit Le Mans: debuut van de Jaguar XKR GT2 in de ALMS!
Ingezet door RSR, piloten: Marc Goossens, Scott Pruett en teambaas Gentilozzi! Volledige artikel: http://www.americanlemans.com/index_news.php?n=13830 Ik ben zeer benieuwd naar de prestaties. :) |
Normaal nemen ze enkel deel aan de trainingen. Over de race wordt pas beslist na de kwalificaties.
|
Volgens autosport.be op 23.09 13.52 uur:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Op de site van Jaguar is voorlopig ook nog niets te vinden over het uistellen van het debuut.
Enkel een artikel over het aankondigen van het debuut Zelfde op de site van Jaguar België, ook enkel een artikel over de aankondiging van het debuut Op de site van planetlemans zijn ze dan weer wel up-to-date : Quote:
|
De wagen zou naar het schijnt enkele demonstratierondjes rijden voor de verzamelende pers.
Petit Le Mans komt gewoon te vroeg. De wagen heeft nog geen meter gereden. Volgens Radio Le Mans is trouwens het ook niet zeker dat ze Laguna Seca zullen halen. Reken dus maar eerder op Sebring 2010. |
In vind het alleszins een prachtwagentje. ;)
Hopelijk halen ze Laguna Seca, maar dat lijkt mij ook wel vroeg. |
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind de inplanting van koplampen in de bumper echt niet mooi. Aerodynamisch lijkt mij dat ook niet ideaal.
|
All times are GMT +2. The time now is 13:41. |