De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Driver's seat & Trackdays (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Sky Limit - Eran Racing Day 11/03/07 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15096)

SCOOBYSPORT 15-03-2007 19:52

Quote:

Alé, hier zager
Bedankt ! :applaus: :worship: Ge moogt nen pint pakken op onze kostuh !
Je trekt maar een aan m'n mouw als we weer 's op zolder zijn...

Jerre 15-03-2007 21:34

't gaat begot tijd worden dat ik nog 's mee doe :o
Ik heb enkel Andy en Stars van dit forum irl ontmoet, mss meerdere van jullie al op een race tegengekomen zonder het te beseffen :)

A.J. 16-03-2007 15:19

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 205017)
Nog 1 vraagje. Waar kan ik die Andy of Hanne vinden?

Tof, dan kan je in één keer uw excuses aan ons geven ivm uw uitlatingen in het begin van deze thread.
Verder ga ik ervan uit dat jij in een complete brandvrije uitrusting komt met FIA gehomologeerde helm mét HANS systeem...
Anders zou jij het SCHANDALIG vinden om toegelaten te worden in een racewagen.

See you in Zolder

guntha 16-03-2007 17:12

Quote:

Originally Posted by A.J. (Post 205089)
Tof, dan kan je in één keer uw excuses aan ons geven ivm uw uitlatingen in het begin van deze thread.
Verder ga ik ervan uit dat jij in een complete brandvrije uitrusting komt met FIA gehomologeerde helm mét HANS systeem...
Anders zou jij het SCHANDALIG vinden om toegelaten te worden in een racewagen.

See you in Zolder

Heheh Ik heb dat nu eenmaal niet maar als ik er goedkope vind om te lenen zal ik aanwezig zijn in overal. Ik zal ook mijn excuses aanbieden als je dat echt nog eens wil.:o

5-er-Man 16-03-2007 18:11

weet er iemand hoe je een foto op dit forum zet? :confused:

'k heb een foto van den onderkant van een Z3. :frusty:

5-er-Man 16-03-2007 18:27

ik heb het gevonden: eerst website maken.

wat ik dan zal proberen:confused: :confused:

carl 17-03-2007 01:14

Guntha, mag ik u herinneren aan de post van 13/03/2007 waarin jezelf schreef dat als je het circuit zou komen dit met de aangepaste kleding was. :rally:

Philken 17-03-2007 01:38

Quote:

Originally Posted by carl (Post 205163)
Guntha, mag ik u herinneren aan de post van 13/03/2007 waarin jezelf schreef dat als je het circuit zou komen dit met de aangepaste kleding was. :rally:

als 'm een zus heeft van juist de 18 voorbij mag ze van mij een kort rokske aanhebben, die pak ik zeker:p
mee op circuit(de eerste de beste grindbak in....

Brecht 17-03-2007 01:40

Quote:

Originally Posted by Philken (Post 205168)
als 'm een zus heeft van juist de 18 voorbij mag ze van mij een kort rokske aanhebben, die pak ik zeker:p
mee op circuit(de eerste de beste grindbak in....

Was van plan men vriendin mee te nemen morgen, maar zal dat idee maar laten varen :p

Philken 17-03-2007 01:44

Quote:

Originally Posted by corvetteboy (Post 205169)
Was van plan men vriendin mee te nemen morgen, maar zal dat idee maar laten varen :p

opletten met wat je zegt Corvetteboy!!! neem het van een doorgewinterde (vrijdag 16 jaar getrouwd....)kerel aan: als ze meeleest & ze leest het woordje 'varen ' dan denkt ze vast verder>>> boten varen>>>> boot= huwelijksboot :applaus: & voor je het weet hang je man:(

Pinzie 17-03-2007 09:36

Quote:

Originally Posted by Philken (Post 205170)
opletten met wat je zegt Corvetteboy!!! neem het van een doorgewinterde (vrijdag 16 jaar getrouwd....)kerel aan: als ze meeleest & ze leest het woordje 'varen ' dan denkt ze vast verder>>> boten varen>>>> boot= huwelijksboot :applaus: & voor je het weet hang je man:(

Van harte gefeliciteer Philken !!! :champagne:
Ook voor je lady natuurlijk, en volgende keer haar meebrengen naar een meeting he;)

guntha 17-03-2007 17:31

Quote:

Originally Posted by carl (Post 205163)

Ja weet ik maar dit hangt deze keer niet van mij af. Al philken zegt dat ik zo meemag ga ik zo mee, al is dit volledig tegen alles wat ik gezegt beh. Ik heb mijn mening herzien. Was zojuist nog effe gaan kijken naar de drifters op zolder. Maar ik zag niemand bekend van het forum.

robin 17-03-2007 21:33

Zelf was ik er ook bij op de trackday verleden zondag,
voor de eerste keer op het circuit gereden :gas:.
Een fantastische dag, echt een geweldige ervaring!
Zeker voor herhaling vatbaar...

Fijn dat er organisaties zoals Eran en TestDriver bestaan
die je toelaten om zelf eens een keertje op het circuit te rijden :worship:

Nog wat foto's:

Philken 18-03-2007 02:13

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 205204)
Ja weet ik maar dit hangt deze keer niet van mij af. Al philken zegt dat ik zo meemag ga ik zo mee, al is dit volledig tegen alles wat ik gezegt beh. Ik heb mijn mening herzien. Was zojuist nog effe gaan kijken naar de drifters op zolder. Maar ik zag niemand bekend van het forum.

ik was aan het driften....

guntha 18-03-2007 09:28

Quote:

Originally Posted by Philken (Post 205248)
ik was aan het driften....

Met de BMW met het hollands nummerplaat of welke? Er waren meedere zwarte BMW's daar.

All times are GMT +2. The time now is 20:30.