![]() |
Verdomme Lesley, wat een domper zo juist voor de feestdagen. :frusty:
Ik zit er een beetje mee in mijn maag, maar mag ik je bij deze veel sterkte en een spoedig herstel toewensen en ondanks de pijn toch ook fijne feestdagen ;) |
Quote:
Je moet er niet mee in je maag zitten maatje. ;) Dat zijn dingen die nu eenmaal gebeuren he. Daar heeft niemand de controle over. Mocht die controle er wel geweest zijn, dan zou het maar saai zijn. Iedereen die hetzelfde doet en iedereen die gelijk over de meet kwam. Gelukkig heb ik weinig last als ik achter mijne computer zit, dus kan ik starten met de boekhouding van het jeugdhuis. Dus een geluk bij een ongeluk. Dan kan ik dat doen ipv mijn verbouwing. Iedereen bedankt voor het medeleven. Morgen bij mijn broer onder tafel schuiven. Gaat leuk worden. Aan iedereen alvast een prettige kerst. :) |
Beterschap en tot binnen een paar weken. Nieuw jaar, nieuwe start, nieuwe mogelijkheden ;)
|
Quote:
|
Quote:
Ok, laat het je smaken ;) By the way, wat staat er op het menu? Ribbekes :saythat: |
Quote:
|
Mmmm rebbekes :drewl: Nog een paar maand wachten en het is weer zover. Naar het Rebbeke. :D
|
Hallo iedereen,
Goed nieuws. Sinds zaterdag tot nu is de pijn bijna compleet weg. Raar zou je zeggen, omdat ik in mijn vorig bericht nog zei dat ik 2 gebroken ribben had. Dit had de huisarts me verteld. Ik ben vandaag terug gegaan en blijkbaar niks gebroken, maar alleen een klein beetje gekneusd en dit was blijkbaar flink opgezwollen. Vanaf dinsdag is de zwelling beginnen verminderen en kan me sinds vandaag weer volledig terug zoals normaal bewegen. Ik ben zelfs wakker geworden op deze kant vanmorgen zonder pijn. Soms trekt het wel nog eens tegen, maar voor de rest heb ik bijna geen last meer, dus gaan de werken vanaf zaterdag weer verder aan mijn hobbykamer. Plamureeeuuuuh :) . Toch allemaal bedankt voor de bezorgdheid en de berichten. Het is ook dan niet meer dan normaal dat ik dit goed nieuws met jullie deel. |
Das goe nieuws ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 22:04. |