De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Belcar Endurance Cup : 't is 2 voor 12 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11817)

Clubman 14-12-2005 17:21

Quote:

Originally Posted by Mark
Op welk circuit en moet het een heel kampioenschap zijn?

ASAF-GDC, Zomer Avond Competitie , DSC en enkele klassen uit de "ADAC Rundstrecken Rennen" zouden een mogelijkheid kunnen zijn om als "gast" een wedstrijdje mee te pikken op Spa of Zolder.

een kampioenschap zou mooi zijn , maar is geen vereiste.
Zolang we maar bollen :gas:

Laat maar komen die contactgegevens, dan kan ik overal al eens de technische reglementen opvragen.

Bugalfa 14-12-2005 22:39

Alfa Challenge (chez Hilbert) NL is ook nog een alternatief ; vorig jaar reden ze 1x Zolder, 1x Spa . www.alfaromeochallenge.com . Pazzoep daar zit wel zwaar gerief tussen en Dunlop is verplicht dus nieuw bandjes kopen . Nat. lic. is dan ook van noden en kata ook vrees ik .

Clubman 15-12-2005 13:14

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Alfa Challenge (chez Hilbert) NL is ook nog een alternatief ; vorig jaar reden ze 1x Zolder, 1x Spa . www.alfaromeochallenge.com . Pazzoep daar zit wel zwaar gerief tussen en Dunlop is verplicht dus nieuw bandjes kopen . Nat. lic. is dan ook van noden en kata ook vrees ik .

zwaar gerief : zeg dat wel.
Banden : gaat niet passen in budget
Lic : wat moet je daar dan weer voor doen ( buiten meer afdokken)
Kata : zwanske zekers : juist gesloopt:eek:

dus : passen vrees ik

SpèédfreaK 15-12-2005 14:36

Quote:

Originally Posted by Clubman
zwaar gerief : zeg dat wel.
Banden : gaat niet passen in budget
Lic : wat moet je daar dan weer voor doen ( buiten meer afdokken)
Kata : zwanske zekers : juist gesloopt:eek:

dus : passen vrees ik

Clubman, ik waardeer jouw motivatie, en als ik mij niet vergis scheur je rond met een goeie, vette, brute, pure 911.:worship:

Als je een zeer beperkt budget hebt (want banden passen er niet in...) amuseer je dan op de erandays. Daar heb je fun.

Proberen racen zonder budget is gewoonweg frustrerend. Alle plezier is weg en het heeft niet veel meer te maken met racen. Eerder met financieel risico-beheer en later financieel crisisbeheer...

Draai het of keer het zoals je wil, RACEN (en dan ik heb het niet over "meerijden om uit te rijden") kost gewoon geld, en om conreet te zijn: runningcost minstens 1.000 Euro/u. Om nog maar te zwijgen over de eventuele schades en/of breuken...

Bezint eer ge begint, maar ik weet het uit ervaring.... de drang is groot :rolleyes: , heel groot :D

Clubman 15-12-2005 14:50

Quote:

Originally Posted by SpèédfreaK
Als je een zeer beperkt budget hebt (want banden passen er niet in...) amuseer je dan op de erandays. Daar heb je fun.

neeje geen 911 ( wil wel es proberen hoor )

vorig jaar een Mini (Clubman) en AX .
dit jaar AX, Kever en 155.

Banden : wat ik bedoelde : ik heb een stapel Pirelli's , dus die dan afschrijven om met verplichte Dunlops te gaan rijden , neen dank je :no:
DAT past dus niet in het budget.
Eran doen we vrijwel altijd mee , en steeds met even veel plezier ! :p

Racen met een zéér beperkt budget lukt dus wel hé.
ttz in de Sprinters Cup zoals ze was , is het ons alvast toch gelukt. Zelfs een podium is niet uitgesloten QED.

Alleen, je moet elke euro omdraaien en niet zomaar in het wilde weg geld uitgeven.
Vandaar een beetje de frustratie dat er nog geen (begin) van een techn.reglement is voor de BSC.
Zonder te weten wat je zal MOETEN doen aan uitgaven, kan je ook niet beginnen aan de extra's die je MISSCHIEN WEL WOU doen .

En we hadden ons nog zo voorgenomen meteen na de laatste race al aan de auto te beginnen voor het volgende seizoen........:p
dat ligt nou even allemaal stil.

christophe 15-12-2005 16:29

Quote:

Originally Posted by Clubman
En we hadden ons nog zo voorgenomen meteen na de laatste race al aan de auto te beginnen voor het volgende seizoen........:p
dat ligt nou even allemaal stil.

Reviseren kun je al doen, moet je de reglementen niet voor hebben, wij zijn al druk bezig.:eek:

Clubman 15-12-2005 17:41

Quote:

Originally Posted by christophe
Reviseren kun je al doen, moet je de reglementen niet voor hebben, wij zijn al druk bezig.:eek:

Laat dat nou net iets zijn dat we NIET van zin waren !

Het grote voordeel van met een "groep N" te bollen !:applaus:

Jawaddeman 16-12-2005 10:25

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Gelukkig wel idd. andersom daar is ne serieuze schoentrekker voor nodig...

Heeft er intussen iemand nieuws ivm BEC kalender en reglement ? Daar zou op 9-12 Belcar party toch nieuws over komen .

gisteren op de hoorzitting over het nieuwe belcar regelement werd ivm Belcar Endurance cup gelost dat het inderdaad om wedstrijden over 90min zou gaan, met mogelijke enkele uitzondering...

hoop dat ik je hier wat mee kan helpen...

Bugalfa 16-12-2005 13:56

90min. is wel erg kort voor Endurance... ik hoop op veel uitzonderingen...

Mark 16-12-2005 14:02

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
gisteren op de hoorzitting over het nieuwe belcar regelement werd ivm Belcar Endurance cup gelost dat het inderdaad om wedstrijden over 90min zou gaan, met mogelijke enkele uitzondering...

Mag je de wedstrijd dan rijden met één coureur of is men verplicht tot 2 of meer piloten? Als je als eenling mag racen dan zouden er weleens wat deelnemers uit Ollanda kunnen afzakken..........

Jawaddeman 16-12-2005 20:06

Quote:

Originally Posted by Mark
Mag je de wedstrijd dan rijden met één coureur of is men verplicht tot 2 of meer piloten? Als je als eenling mag racen dan zouden er weleens wat deelnemers uit Ollanda kunnen afzakken..........

is niets over gezegd; wel dat het niet toegelaten is the original en endurance samen te rijden...

AlainH 16-12-2005 20:31

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
is niets over gezegd; wel dat het niet toegelaten is the original en endurance samen te rijden...

Dat was uiteindelijk niet helemaal duidelijk dacht ik ? :confused:

stefco 16-12-2005 20:58

Een Endurance wedstrijd van 90 min.
Is dat zo iets als een marathon van 10 km?:(

Moeten we daarvoor ne gansen dag naar Zolder en Francorchamps?

christophe 16-12-2005 21:34

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
is niets over gezegd; wel dat het niet toegelaten is the original en endurance samen te rijden...

Het is wel toegelaten, doch het is nog niet duidelijk of de piloot in de belcar original dan wel of niet uit de pitlane moet starten ( konflikt nationale en provinciale licentie)

punkstar 18-12-2005 19:12

naar wat begrepen heb ging het niet over drie koersen van 90 minuten maar misschien één en de andere die uur .... kan mij natuurlijk altijd vergissen


All times are GMT +2. The time now is 05:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.