De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   NRF : Goossens-Hart winnen de race met grote voorsprong! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10306)

Mark 29-03-2005 17:48

Quote:

Originally posted by fordje
Mark, er was toch een code rood tijdens de eerste quali van zaterdagochtend meen ik te herinneren? Deze is toen toch even stilgelegd?

Klopt volledig. Zoals Baron reeds aangeeft is een code rood heel iets anders dan een safety-car. Iemand die een dergelijke press-release schrijft moet zijn handen maar eens vooruit steken. Dan krijgt ie een mep met de schrijflat op zijn vingers :D :D

fordje 29-03-2005 18:06

Hela, lijfstraffen zijn verboden in België hé ! :no: :)
(Alleen zweepjes en leren pakken maken hierop een uitzondering, ma da's een ander verhaal....)

Misschien eens een cursus press-release organiseren he, en ineens de procedures eens uitleggen ;) :D

ICEMAN 29-03-2005 19:08

Toch een prachtige overwinning voor onze racende dames. :) Hier hadden we NOOIT over durven dromen!

Thomaske 29-03-2005 19:23

Weet er iemand ofdat je de uitzending van de Belcar op Sporza nog kan bekijken langst 't web?

Mvg

Bart.Vandecavey 29-03-2005 19:37

Quote:

Originally posted by MichelRacing
De Thiers-Porsche is gewoon een 997 Karroserie met wat spoilertjes erop waarin de 996 GT3-RS Motor van vorig jaar in gelepeld is... Heb bevestiging van de monteurs van Russell Racing... Ja, kijk op www.adsport.be-->Belcar 2005--> Auto's daar staat de 993 bij met 2 Liter Turbo moter, is stuk interessanter is goedkoper he zo'n 2 liter Turbo en gaat minder snel kapot over het algemeen
Ahum dat is de auto van vorig jaar... Een 996 GT3-RS

de capot, de spatborden, achtervleugel en bumpers komen van ZIM

MichelRacing 29-03-2005 19:54

Ow Srry Bart, een medewerker van Russell Racing die via de lier de racewagen op de aanhanger trok na de race zei tegen mij dat het een 997 Karrosserie was waar de 996 GT3-RS motor van vorig jaar ingelepeld was... Srry Bart

The Interceptor 29-03-2005 20:32

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Weet er iemand ofdat je de uitzending van de Belcar op Sporza nog kan bekijken langst 't web?

Mvg

op hibn.tv staat dat filmke ook, maar dan wel zonder commentaar

B.V.S. 29-03-2005 20:34

Quote:

Originally posted by raceboy
kdacht dat er gevochten was :D
trouwens enorm subtiel " ik ben eraf getikt door een Ford Mondeo" :D

Misschien wat laat om erop terug te komen, maar ik vind het niet terecht dat Guino dit "koersfeit" op deze manier verwoordt...

The Interceptor 29-03-2005 20:35

Quote:

Originally posted by Scapa
Rubens Maes had ander ook wel een heet standje voor aan de Jacky Ickx.
idd, ik stond aan het einde vd Jacky Ickx (buitenkant van't circuit) en zagen daar opeens Ruben aanschuiven, heeft de wagen anders nog wel knap uit de muur weten te houden hoor!

MichelRacing 29-03-2005 20:49

David Hart neemt ook nog steeds op dezelfde manier de 1e Linkse half over de curb-stones met de Corvette, zoals vorig jaar met zijn Viper... Hopelijk als hij dat tijdens de 24uren ook doet dat de wagen hieronder niet te veel lijdt...

MichelRacing 29-03-2005 20:50

De Bon-Gou Porsche kon er tevens ook wat van op de momenten dat ik aan de binnenkant van de 1e Linkse stond en bij het uitkomen van die bocht begon deze ook nogal eens flink te glijden als hij naar rechts wilde insturen...

Scapa 30-03-2005 18:18

Quote:

Originally posted by B.V.S.
Misschien wat laat om erop terug te komen, maar ik vind het niet terecht dat Guino dit "koersfeit" op deze manier verwoordt...
In de Press-Release staat het er op een andere manier in (met naam dus). Niet meer als terecht in mijn ogen. Als je voor de tweede keer wordt gedubbeld moet je u niet gaan mengen in bepaalde duels en zeker niet beginnen tikken.

B.V.S. 30-03-2005 20:16

Quote:

Originally posted by Scapa
In de Press-Release staat het er op een andere manier in (met naam dus). Niet meer als terecht in mijn ogen. Als je voor de tweede keer wordt gedubbeld moet je u niet gaan mengen in bepaalde duels en zeker niet beginnen tikken.
Klopt perfect als je zegt dat je je niet moet moeien in duels als je gedubbeld wordt, maar dat heeft Neyens nu net niet gedaan in mijn ogen.

Op de TV beelden was heel duidelijk te zien dat Guino veel te laat remt, waardoor zijn achtertrein begint te slingeren.
Hierdoor geraakt hij niet op tijd stil en raken ze mekaar.
Als Neyens een ongeval had willen vermijden zat er maar 1 ding op, en dat was alles dichtgooien, niet insturen en blijven stilstaan tot Guino uitgeslipt was. Uiteindelijk rijdt ieder z'n eigen race.

Ik vind het ook jammer voor Guino, maar ik vond het gewoon niet fair dat hij de schuld volledig op de Mondeo stak...
De koersdirectie heeft trouwens na herhaaldelijk bekijken van de beelden geoordeeld dat het een koersfeit was.

Pascal 31-03-2005 00:23

Herinnert zich nog iemand de zwarte Venturi van twee Franse piloten die in het verleden reeds enkele malen aan de start kwam in Belcar ???

Wel ik heb hen zaterdagmiddag in de paddock gezien. Ze waren bezig met hun Venturi uit een truck te laden. Iemand enig idee wat ze kwamen doen ??? Misschien gewoon een weekendje uit met al hun materiaal :D want noch tijdens de qualifs noch tijdens de race heb ik hen op de baan gezien...

C U

Scapa 31-03-2005 00:31

Quote:

Originally posted by Pascal
Herinnert zich nog iemand de zwarte Venturi van twee Franse piloten die in het verleden reeds enkele malen aan de start kwam in Belcar ???

Wel ik heb hen zaterdagmiddag in de paddock gezien. Ze waren bezig met hun Venturi uit een truck te laden. Iemand enig idee wat ze kwamen doen ??? Misschien gewoon een weekendje uit met al hun materiaal :D want noch tijdens de qualifs noch tijdens de race heb ik hen op de baan gezien...

C U

Bij de vrije training heb ik ze de wagen al terug uit de pitlane zien duwen... Had misschien nog eens behoefte aan Limburgse lucht. De Marcos LM600 hebben we zaterdag ook niet meer gezien. Wanneer gaat dat ding ooit marcheren? :D

All times are GMT +2. The time now is 21:17.