De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Belcar Endurance Cup : 't is 2 voor 12 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11817)

Chauffeur 10-12-2005 14:15

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Van die tank was volgens mij al langer geweten dat die volgend jaar naar 100liter zou moeten ook in touring cup...

Onze Clio heeft 100L zitten, op deze manier kon je ook BTCS meerijden.

TT Racing 10-12-2005 14:56

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Ik hoop dat ze in BEC de tankinhoud ook niet tot 100Lit gaan beperken dan hebben we een herkeuring voor 1 race van onze 120Lit tank gedaan ipv voor 2 jaar .

Is anders super gemakkelijk om een tank van 120 naar 100 liter te krijgen, veel gemakkelijker als andersom.

Bugalfa 10-12-2005 19:28

Gelukkig wel idd. andersom daar is ne serieuze schoentrekker voor nodig...

Heeft er intussen iemand nieuws ivm BEC kalender en reglement ? Daar zou op 9-12 Belcar party toch nieuws over komen .

Bugalfa 10-12-2005 19:48

Nu lees ik op autosport.be onder Artikel Belcar Kalender + details 2006 weer dat het zou gaan om wedstrijden van 3 uur ???
Dat zou ik wel toejuichen uiteraard alles liever dan 90min. zo kan't tenminste "Endurance" noemen .

yannick88 11-12-2005 01:34

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Nu lees ik op autosport.be onder Artikel Belcar Kalender + details 2006 weer dat het zou gaan om wedstrijden van 3 uur ???
Dat zou ik wel toejuichen uiteraard alles liever dan 90min. zo kan't tenminste "Endurance" noemen .


Wat ik er van een vermoeden heb is het volgende ;

1 x 10 u
1 x 4 u
4 x 3 u
1 x ?

10 uren apart zoals dit jaar
4 uren in het voorprogramma 24 uren ( 2 pk )
4 x 3 uren in het voorprogramma van de Belcar telkens op zaterdagavond ?
1 x ? mogelijks in het voorprogramma Super Truck mss zelfs twee wedstrijden datzelfde weekend ofwel mss voorprogramma 24 uren van Zolder .

Mvg
JP Racing Team

Bugalfa 11-12-2005 14:25

Ik hoop dat uw vermoeden juist is dat programma zou ons wel bevallen .

A uit PDGRacing 13-12-2005 22:30

Het is even stil geweest, dus gaan we nog even aan de 'vrangel' draaien, zoals wij in Brugge zeggen.
Ik had graag enkele gedachten gelanceerd, zoals daar zijn:

Iedereen is bezig over de Belcar-wedstrijd op donderdag, en de BEC zou ook de zeven bijhorende wedstrijden rijden. M'n baas beweert dat een dag 24h is, en dat je dan nog de nacht hebt om te slapen, maar toch....

De geruchten gaan dat ze het geluidsniveau gaan verhogen voor de BEC. Maar is het voorjaar gaat Zolder omgebouwd worden. Hoe ga je in godsnaam de juiste waarde van de uitlaatwijzigingen die je aanbracht? Als je tot de limiet werkt ( Een bout aandraaien tot een kwartje toer voor het breken, dan zit het vast...), dan moet je toch metingen hebben van de plaats zelf? Of er gaan nogal wat wagens de zwarte vlag krijgen de eerste wedstrijd.

Als ik de thread mag geloven verandert er niet zoveel voor de Belcar tussen de Belcar 2005 en 2006 ( ok klassen en restrictoren, ..., maar kom). De BEC krijgt een fundamentele verandering ( db-verhoging), en wij krijgen de reglementen ergens in januari 2006? Terwijl de Belcar ze nu al hebben voor 2006...

Als we volgend jaar allemaal onder de Belcar-noemer komen, blijven de homologaties voor de Belcar gelden, zoals bv. 2005 was het laatste jaar van 993...

Is er iemand die hier een antwoord op heeft?

CBG 13-12-2005 22:39

Quote:

Originally Posted by A uit PDGRacing
Als ik de thread mag geloven verandert er niet zoveel voor de Belcar tussen de Belcar 2005 en 2006 ( ok klassen en restrictoren, ..., maar kom). De BEC krijgt een fundamentele verandering ( db-verhoging), en wij krijgen de reglementen ergens in januari 2006? Terwijl de Belcar ze nu al hebben voor 2006...

Ik denk dat een restrictor een grotere verandering is dan een verhoging van het geluidsniveau zenne !

Wat zitten jullie nu allemaal te melken :frusty: ? De Belcar vertraagt een beetje en de BEC versnelt een beetje.
:gas:

Bugalfa 13-12-2005 23:51

Gewoon de uitlaat van 2005 laten zitten of als ge ooit voordien verschillende potjes getest hebt die van 102dBa eronder...
Positief hè CBG !
Morgen tijdens Belcar bijeenkomst zouden ze ook al wat lossen en er zijn er 'n paar die verslag uitbrengen (zelf ben ik geen Belcarist(meer) )van wat ze weten dat vertel ik dan wel verder op deze thread zodat we allen weer wat wijzer worden .

Clubman 14-12-2005 13:32

een beetje off-topic, maar toch :

In welke (andere dan BEC , BSC ) kampioenschappen / organisaties kan je in 2006 deelnemen met een auto uit de Sprinters Cup 2005 in zijn huidige vorm, dus (liefst) zonder aanpassingen én met een VAS /ASAF Licentie ?

Wie kan me dat vertellen ?
Zodat ik es alle alternatieven ( incl.BEC en BSC) naast elkaar kan zetten.

Ik moet togeven dat ik me tot nu toe inderdaad een beetje blindgestaard heb op SCZ .:cool:

christophe 14-12-2005 13:41

Quote:

Originally Posted by Clubman
een beetje off-topic, maar toch :

In welke (andere dan BEC , BSC ) kampioenschappen / organisaties kan je in 2006 deelnemen met een auto uit de Sprinters Cup 2005 in zijn huidige vorm, dus (liefst) zonder aanpassingen én met een VAS /ASAF Licentie ?

Wie kan me dat vertellen ?
Zodat ik es alle alternatieven ( incl.BEC en BSC) naast elkaar kan zetten.

Ik moet togeven dat ik me tot nu toe inderdaad een beetje blindgestaard heb op SCZ .:cool:

Er is geen enkel ander alternatief;)

Clubman 14-12-2005 13:45

mmmmmm, NO LUCK !
zo'n beetje zoals jezlf in een hoekje schilderen hé !

allez we breiden wat uit : ...... met minimale aanpassingen dan .

Zijn er dan alternatieven ?

christophe 14-12-2005 13:54

Quote:

Originally Posted by Clubman
mmmmmm, NO LUCK !
zo'n beetje zoals jezlf in een hoekje schilderen hé !

allez we breiden wat uit : ...... met minimale aanpassingen dan .

Zijn er dan alternatieven ?

nationale licentie en auto beetje aanpassen, dan is er enkel nog BTCS:bye:

Clubman 14-12-2005 14:08

Quote:

Originally Posted by christophe
nationale licentie en auto beetje aanpassen, dan is er enkel nog BTCS:bye:


mmmmmm, misschien toch maar effe reglementen BEC en BSC afwachten .
( ben er ook nog niet helemaal psychologisch klaar voor om iemand anders met m'n kar te laten bollen :p )

Heeft iemand de contactgegevens voor de BTCS ?

Mark 14-12-2005 14:22

Quote:

Originally Posted by Clubman
Zijn er dan alternatieven ?

Op welk circuit en moet het een heel kampioenschap zijn?

ASAF-GDC, Zomer Avond Competitie , DSC en enkele klassen uit de "ADAC Rundstrecken Rennen" zouden een mogelijkheid kunnen zijn om als "gast" een wedstrijdje mee te pikken op Spa of Zolder.


All times are GMT +2. The time now is 03:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.