![]() |
Voorts meldt Turbomagazine dat VDS met een Ford GT (!) gaat rijden in 2009. Benieuwd wat dat gaat geven met Leinders..:gas:
Jean-Deniz Deletraz kondigt binnenkort ook z'n programma aan (met Phoenix, jawel) Alleen de keuze van de wagen is wat onzeker, hopelijk moeten ze die tweede Vette nu ook niet verkopen... :mad: En weet er iemand al iets over de plannen van Larbre Competition?? |
Quote:
Mvg |
Quote:
Mvg |
Quote:
Is er eigenlijk al meer nieuws over Gravity Racing International? |
Quote:
:p |
Quote:
maar waar blijven al die astons nu toch? de v8 zal dit jaar domineren volgens mij;) |
en heeft iemand een idee hoeveel chassis er van de ford gt1 gemaakt zullen worden ?
|
Alleszins minstens een tweetal. ;) Ben echt benieuwd naar de prestaties van die Ford, als je met een GT3 al gemakkelijk het tempo aankan van GT2-toppers...
'k Heb op een Italiaans forum geruchten gelezen over een tweede Gigawave wagen (GT1 of GT2, dat kon ik er niet uit afleiden). Maar in hoeverre we die geruchten serieus moeten nemen, weet ik niet. En Larbre is denk ik ook een optie voor Aston Martin, want de geruchten doen de ronde dat men daar van wagen gaat veranderen... (Anderzijds vertelt men dan weer dat Larbre opnieuw FFSA rijdt met de Saleens, 't is ingewikkeld :)) |
Op endurance-info heeft me ook bekend gemaakt dat de beide Saleens van KplusK de twee EX-ACEMCO wagens zijn. En ze op Michelins gaan staan.
Ik heb hier een goed gevoel over. Technisch gezien waren deze wagens goed, snelheid zat er met goede piloten en juiste banden in. Getuige zijn de resultaten in ALMS tegen de Corevette's. Natuurlijk was dat wel enkele jaren geleden... |
Ook meldt endurance-info dat Team Pyro weer van de partij is tijdens de etmaal te Spa. Net zoals in 2008 komen ze aan de start met de Ascari KZ1R voor het trio Jones/Jones/Jordan.
Mvg |
Amai, een Ford GT in de Belgian Racing kleuren... daar kijk ik naar uit!!
|
Stéphane Lemeret zal deelnemen aan het FIA GT kampioenschap met een Saleen S7-R van Full Speed Racing.
Dit meldt Autosport.be Mvg |
Quote:
|
Quote:
Waarom Schumi niet? :rolleyes::crazy: Mvg |
Quote:
|
Die lijkt me waarschijnlijker
|
Een bevestiging, als we La dernière Heure mogen geloven:
"FIA GT : une Ford GT1 Matech pour le Belgian Racing, Leinders et Kuppens !" http://www.speedactiontv.be/FIA_GT__...s_-2095-1.aspx |
Super :applaus:
|
Als je op autosport.be leest.
Dan staat er nog niks vast. Ik hoop gewoon dat we niet te vroeg juiche. |
Quote:
We zullen wel zien, kunnen alleen maar hopen! |
Pro Speed doet dit jaar terug beroep op het duo Collard-Westbrook in FIA GT. Bemanning van de tweede bolide wordt later bekend gemaakt.
|
Quote:
|
Quote:
Volgens autosport.be wordt de start van de 24h van Spa opnieuw voor de endurance boxen gegeven! :gas: Althans, dat leid ik er uit af, er staat namelijk enkel dat een deel van de boxen opnieuw kan gebruikt worden.. :) |
Het Franse FFSA GT3 kampioenenteam First Racing zakt normaliter dit jaar weer af naar de 24 Hours of Spa met een Lamborghini Gallardo GT3 voor oa. Leclerc - Tuchbant.
Bron: endurance-info Mvg |
GIGAWEVE mag dan wel met de Aston DBR9 aan de start staan in Le Sarthe dit jaar maar in FIA GT zullen we ze met niets minder dan de nieuwe NISSAN GTR GT1 aantreden! NISMO en GIGAWAVE hebben een overeenkomst om 4 meetings te rijden dit jaar in FIA GT met de piloten Michael Krumm en Darren Turner. Welke 4 meetings het zullen zijn is nog niet vrijgegeven.
bron: racingworld.it |
Quote:
Dit zal wel vervolgd worden. Mvg |
Quote:
Dus zoals je zegt, wachten op vervolg :) |
Quote:
Vincent Vosse en Greg Franchi rijden volgens la DH enkel de 24h, geen volledig seizoen meer dus. |
Quote:
HIER is al een foto te zien van één of andere test. En Hier ook. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Xavier Maassen op de Alphand Adventure Corvette C6-R.
Bron: Persbericht Mvg |
Groot nieuws: Longin gaat Fiagt rijden met Thomas Biagi bij SRT... Weet iemand wat Kumpen gaat aanvangen??? :confused::confused::confused:
|
Quote:
|
Quote:
Mvg |
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote: