De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Straatwagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=56)
-   -   Exotica (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3211)

Jochie 09-06-2003 01:11

Gisteren, Kortrijksestw St-MartensLatem in tegengestelde richting : een Ferrari Enzo :-)

Om er echt zeker van te zijn mijn moto gekeerd, ingehaald :-) en een paar km achter gereden.

Indrukwekkend geval, duh ...
Die difuser is echt wel knap om zien.

Chauffeur was spijtig genoeg te volwassen om dat motoke achter hem eens los te trekken ;)

Wel pijnlijk hoe dat over vluchtheuvels schraapt.

Jochie

TommySoprano 09-06-2003 01:49

Op grondgebied Rijmenam laatst een Maserati 3000 Gt gezien. Iets later een Renault Spyder. In Sint-Katelijne-Waver weet ik een geprepareerde (denk ik toch, afgaande op de roll-bar) Lancia Delta Integrale staan. En als je het echt exotisch wilt is er zelfs een DDR-automuseum in SKW. Pronkstuk daar is een Melkus een soort van Oost-Duitse Opel GT. Verder rijdt er nog een gek rond in een Ford-T dragster met blower. Spul stond al een paar keer in Chroom en Vlammen. Vraag me wel af hoe hij ermee door de controle geraakt.

JFL 09-06-2003 12:07

My 2c:

Toen ik een goed half jaar geleden naar Diest verhuisde stond in mijn eigen ondergrondse parkeergarage (tevens parking van hotel The Lodge) een pikzwarte wagen met een hele mooie lijn. In het donkerste hoekske van al. Bleek niets minder dan een Aston DB7. Zwart als de nacht, inlusief zwart lederen zetelkes...

Of nog zo'n verhaal: drie jaar geleden met Joost naar Le Mans - moesten we Joost zijn fonkelnieuwe 320 binnenzetten in een oud schuurke dat dienst deed als parking van ons hotel. Achter de stoffige poort stonden al twee auto's van Britse hotelgasten:
Jaguar D-type uit de jaren '50
AC Cobra van 1960

Volgende week ongetwijfeld meer nieuws uit de streek van La Sarthe...

Oneliner 09-06-2003 13:34

Op 1 week tijd 2 zalig-mooie Corvettes gezien. Alleen fietste ik net niet snel genoeg om die voorbij-flitsende masjienes wat beter te bekijken

Snelle Japie 09-06-2003 14:15

In de buurt van Houthalen-Helchteren dikwijls ne rode Ferrari Modena Spider, ne Renault Spider (dezelfde eigenaar trouwens), beemer 7series gooien ze u mee neer soms en de kapper rijdt daar rond in ne 328! In Leopoldsburg dan ne Lotus Elise (laatste nieuw model), Porsches (o.a. ne Turbo), ook ne Ferrari 348 en hier woont iemand met ne gele Viper. Verder is het hier rustig, soms passeren hier de F1-vrachtwagens van Jaguar (richting Ford Lommel testbaan)

Oneliner 09-06-2003 14:42

Er is ne pa die zenne kleine altij op school afzet me zone lotus :s

AlainH 09-06-2003 23:07

In 't naar huis komen van Francorchamps, voorbijgestoken door ne nieuwen BMW 5-serie
Voorlopig nog zeldzaam...

Win Percy 10-06-2003 02:42

Vandaag aan de belgisch-nederlandse grens , nieuwe BMW-5 serie ( grijs) . Ook achter ne Ford Fusion gereden :D( dacht wat is dat voor een blokkendoos !!) ook een nederlander en halfweg grens -Turnhout een Ford Pick-up ( oldtimer met houten laadbak )
. Was helaas in panne gevallen . Zaterdag heeft er op dezelfde weg een Morgan Cabrio ( type ? ) mij voorbij gevlogen . Die derde persoon ( mooie dame trouwens ) moest zich goed vasthouden of ze lag eruit , zo hoog zat ze achterin .:crazy: Rond Ravels staat er een mooie gele Toyota MR te koop en aan de grens een kleine MG . Met dit mooie weer heb ik ook allerlei oldtimers gezien , te veel om op te noemen ( bijna allemaal hollanders ) dat ik me héél oud voelde , als ik die mooie bakskes zag rijden !!! En als laatste een Lexus 2-deurs . Ook nen ............... Wist niet eens dat dat bestond .:gas:

joost 10-06-2003 13:59

Achter mij op mijn boekenkast:

Ferrari 250 GTo
BMW Coupé M Z3
Jaguar XK 120
Jaguar XK 140
MGB coupé en cabrio
2 BMW 320 STW
Ferrari F40
...

allemaal van mij....

JFL 16-06-2003 14:21

Dit weekend nog een paar mooie auto's gezien, in de omgeving van Franse dorpjes als Arnage, Mulsanne...

En dan moet ik het nog niet hebben over de onvermijdelijke collectie Lotus 7's, TVR's, Ferrari's, MG's, Aston Martins... Soms kom je echt wel speciallekes tegen:

- op een onooglijk baantje in het holst van de nacht op weg naar mijn hotel: 2 Rolls Royces (jaren '20)

- in het dorpje Changé: een Noble M12 GTO

- in Parijs, net voorbij de Notre Dame (op de terugweg): een JDM
(onnozel klein Frans stadswagentje, maar ik had het nog nooit gezien...)

- Zaterdagavond in Arnage: de Pagani Zonda die Flugeltje op foto heeft (op basis van de Italiaanse nummerplaat durf ik de eigenaar in de familie Pagani zelf te gaan zoeken)

Mario 16-06-2003 15:07

Ik heb niet zo heel lang geleden hier in Brussel een buitenlandse VW Pegaso of hoe noemt die gezien (die speciale "Passat").

Jochie 17-06-2003 22:50

Zondag aan de nurburgring.

Een omgebouwde Espace met BMW logos.
BMW M430 motor erin, BMW voorkant (met niertjes)
Serieuze wielen en remmen eronder.
Zag er echt deftig afgewerkt uit.
binnenin een plaque : BMW special build for Dr Hr Breunig ...

Heb fotos maar ja ...

Jochen

Jan 18-06-2003 13:34

Is de VW-Porsche 914 soms herboren??? Zaterdagochtend tijdens de Le Mans Legends race (terwijl alle andere Paddockers nog lagen te slapen nota bene :D) een fel oranje eksemplaar (en dat fel is in beide betekenissen te verstaan) en ondertussen in Mechelen op twee dagen tijd drie stuks: rood, zwart en groen.

jan

Sennake 18-06-2003 13:43

Quote:

Originally posted by jan
Zaterdagochtend tijdens de Le Mans Legends race (terwijl alle andere Paddockers nog lagen te slapen nota bene :D...
Klopt niet helemaal : we waren aan het ontbijten (niet slecht denk ik nadat we rond een uur of 6 's morgens gaan slapen waren), en bovendien hadden we alle Legends al kunnen bewonderen tijdens de kwalificaties (toen jij nog niet eens in Le Mans was nota bene :D )

Jan 18-06-2003 13:49

1 - 1 ;)

jan

AlainH 19-06-2003 13:58

Van die Espace-BMW wil ik wel is een fotooke zien :)

Jan 25-06-2003 13:41

Contradictorisch, of net niet? Zonet, op de parking van een Boerenbondwinkel, een donkerblauwe Bentley Mulsanne, bestuurd door een donkerbruine medemens van het vrouwelijk geslacht, slechts gehuld (of eigenlijk bijna onthuld) in een shocking pinkkleurig reepje textiel, op zoek naar....jawel, een riek, een schop en een zak organische meststof met lange nawerking. Het zweet parelde de landbouwkundig ingenieur achter de kassa reeds langs de slapen.
Contradictorisch, of net niet, en zo ja, welk gedeelte wel en welk gedeelte niet?
Toch meen ik deze kweeste sneller te kunnen ontwaren dan de vragen 17 en 18 van de Paddockquiz :D

jan, die temperaturen van 25 graden op de parking weet te waarderen

Win Percy 25-06-2003 22:11

Dinsdag 17 Juni , in Zolder geweest . Toyota (?) was aan het rijden met Supra en Celica's . Zelfs een Supra in de prut gereden . Maar............ in de paddock stond een klein zwart ding , bleek een Yaris te zijn . Wat opviel waren de brede banden , de dikke uitlaat en een grote luchthapper voor op het kofferdeksel !!!
Effe van nabij kijken wat voor iets het was en er stond op '' TURBO '' . Iemand al gehoord van een Yaris Turbo ? :confused:

Scapa 09-07-2003 23:14

Daarstraks de nieuwe Smart Roadster gezien (een Duitser) en gisteren een Maranello

Finish 10-07-2003 00:30

Weekje terug op de sinksenfoor in Antwerpen een Ferrari gezien, ben niet zeker, maar ik dacht dat het een Maranello was...(die namen staan daar dus nooit op eh :( )

Snelle Japie 10-07-2003 01:24

Niet echt exotisch maar toch, gisteren bij DAF Eindhoven, de DAF Truck voor Parijs-Dakar gezien :D Die zie je toch ook niet elke dag :D

Jan 10-07-2003 09:01

Quote:

Originally posted by Finish
Weekje terug op de sinksenfoor in Antwerpen een Ferrari gezien, ben niet zeker, maar ik dacht dat het een Maranello was...(die namen staan daar dus nooit op eh :( )
De paardenmolens gaan mee met hun tijd :D

jan

Supra 10-07-2003 12:38

Quote:

Originally posted by Win Percy
Dinsdag 17 Juni , in Zolder geweest . Toyota (?) was aan het rijden met Supra en Celica's . Zelfs een Supra in de prut gereden . Maar............ in de paddock stond een klein zwart ding , bleek een Yaris te zijn . Wat opviel waren de brede banden , de dikke uitlaat en een grote luchthapper voor op het kofferdeksel !!!
Effe van nabij kijken wat voor iets het was en er stond op '' TURBO '' . Iemand al gehoord van een Yaris Turbo ? :confused:


die supra 's zijn allemaal tuned by dexters. die zwarte heeft wat motortuning gehad bij ons maar de rolkooi en kuipzetels zijn bij ad sport erin gezet. en die yaris: nog nooit van een turbo gehoord( waarschijnlijk bedrog...)

Supra 10-07-2003 19:10

sorry, ik heb me vergist. er bestaat wel degelijk een yaris turbo: in japan... en ook turbo-diesel hier in belgie...

Win Percy 10-07-2003 23:44

Quote:

Originally posted by Supra
sorry, ik heb me vergist. er bestaat wel degelijk een yaris turbo: in japan... en ook turbo-diesel hier in belgie...

Thanks mate , ik vermoed wel dat het een echte was omdat er niets anders aan het rijden was als Jappaners . Alleen heb ik spijt , dat ik niet gekeken heb aan welke kant het stuur stond !! :frusty:

A.J. 11-07-2003 00:04

Quote:

Originally posted by Win Percy
Alleen heb ik spijt , dat ik niet gekeken heb aan welke kant het stuur stond !! :frusty:
binnenkant :D

laurent 11-07-2003 00:23

onlangs tijdje achter een lelijke paarse lamborghini gehangen opweg naar Luik, nummerplaat Lam-001 (lelijke bak)..
en gisteren op de E19 richting Dour een Ferrari ma k weet ni wa voor een (bijgevoegde foto toont de snuit van da speeltje)

http://www.galleria.ferrari.com/gall...C_4704_210.jpg

Win Percy 11-07-2003 00:26

Quote:

Originally posted by A.J.
binnenkant :D

Dat duurde lang eer je er commentaar opgeeft AJ !! Hahaha :p

Snelle Japie 11-07-2003 01:19

Als dat de snuit is, ne F50.

Bart.Vandecavey 11-07-2003 10:20

Zondag stond er op het Verweeplein een stuk of 20 Ferrari's, ik heb ze niet van dicht kunnen zien want ik vond geen parkeerplaats...

C.B. 11-07-2003 22:05

Hier bij ons in St-Truiden rijdt er een gelukzak rond met een SL55 AMG..........en een 360 Modena Spider. Kwijl..Kwijl.....
Waarschijnlijk nen dopper!!!

redje 11-07-2003 22:33

Quote:

Originally posted by Snelle Japie
Als dat de snuit is, ne F50.
Daar gok ik ook op.

gti-r 13-07-2003 02:01

ik zie iedere dag een Kamala. voor wie dit niet zou kennen zie
www.kamalacars.com

Bart.Vandecavey 30-07-2003 19:41

Vandaag toen ik wou wegrijden van het station kwam er iets afgedonderd... Deelnemer nr. 434 uit Dakar. Ik heb serieus mogen stampen om hem bij te benen...

Snelle Japie 04-08-2003 20:57

In Leopoldsburg op de buitenparking van een oude Citroën garage (aan de kanaalkom), een Ferrari 250 GTO!
Ofwel een goede replica maar ik heb op internet gezocht en hij lijkt identiek op een 250 GTO van 1962

Finish 04-08-2003 23:01

Gisteren aan het Gazet Van Antwerpen gebouw op linkeroever een zwarte Ferrari Testarossa zien rijden.

NGT Racing 05-08-2003 09:21

Iets om naar uit te kijken vanaf oktober, :gas:
voor de puristen is er dan weer een rs stratversie beschikbaar,

http://content3.eu.porsche.com/prod/...56D7400600963/


op de ietwat roze schijn van de striping best ok ;-)

R@ce@holiC 05-08-2003 09:43

Deze zondag in zolder : 360 modena cabrio , viper RT10 , honda NSX , BMW m3...

Scapa 05-08-2003 09:46

In de paddock in Spa vorige week: een Enzo, F50, F40, 2 Maranello's, Murcielago, Bentley én een Aston Martin Vanquish :D

redje 05-08-2003 11:37

Quote:

Originally posted by stijnconinx
In de paddock in Spa vorige week: een Enzo, F50, F40, 2 Maranello's, Murcielago, Bentley én een Aston Martin Vanquish :D
En ne Bugatti.


All times are GMT +2. The time now is 02:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.