De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Wtcc 2009 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18014)

FIRE 01-03-2009 14:50

Porteiro en ook Coronel gewoon privateer. Is verrassend naar mijn mening.

Niveau van privateer klasse erg hoog dit jaar.

smiley 01-03-2009 17:22

Eigelijk wel goed, ze zijn misschien wel iets te goed voor bij de privateers mee te rijden, maar van de andere kant zijn het eigelijk wel privateers. Ze kunnen gewoon geen vuist maken tegen het 'fabrieks' geweld, dus horen ze daar thuis.

Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat geven tijdens de seizoens opener..
(lada for the victory :p )

smiley 08-03-2009 16:02

Ik ben eens benieuwd wat het strax gaat geven, de seat troepen hebben hun huiswerk weer goed gemaakt en staan op de eerste 5 plaatsen met hun dieseltjes, maar de bmw's waren net in de warm up wel weer sneller.
De chevy's stellen wel wat teleur vind ik, ik had er meer van verwacht.

Maarja strax is het de race, enkel daar worden punten uitgedeeld.

FIRE 08-03-2009 17:14

SEAT in kwalificatie oppermachtig, maar dat was afgelopen seizoenen wel vaker. Ik ben benieuwd hoe dit in de race gaat uitpakken.

FIRE 08-03-2009 21:07

Lekker weertje :eek:

Mark 08-03-2009 22:23

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 244920)
Lekker weertje :eek:

Saaie race, niet veel spanning gezien.............. en ja, mijn tenen staan weer krom vanwege het commentaar op Eurosport. Zend het dan uit zonder commentaar. Dat is voor de Eurosport en de kijker een win-win situatie! Eurosport hoeft geen kilometervergoeding te geven aan Jeroen Vandernogwat en ik hoef me niet te ergeren.

ICEMAN 08-03-2009 22:26

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 244932)
Eurosport hoeft geen kilometervergoeding te geven aan Jeroen Vandernogwat en ik hoef me niet te ergeren.

Kijk er dan niet naar. Simpel toch? ;)

Mark 08-03-2009 22:38

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 244933)
Kijk er dan niet naar. Simpel toch? ;)

Waar slaat dat op? Ik wil graag naar mooie autosport kijken en buiten Eurosport heb ik geen keuze. Dus ik ben verplicht om naar Eurosport te kijken. Uitzendingen zijn kwalitatief goed te noemen, alleen jammer van het commentaar van Jeroen. Baert is aangenamer om naar te luisteren.

Heb je voor de rest nog iets over de wedstrijd te melden?

Fonne 09-03-2009 00:38

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 244935)
Waar slaat dat op? Ik wil graag naar mooie autosport kijken en buiten Eurosport heb ik geen keuze. Dus ik ben verplicht om naar Eurosport te kijken. Uitzendingen zijn kwalitatief goed te noemen, alleen jammer van het commentaar van Jeroen. Baert is aangenamer om naar te luisteren.

Heb je voor de rest nog iets over de wedstrijd te melden?

Ja.
Ik vond dat die BMW's die Seatjes toch makelijk voorbij lieten ze .
Ze hielden bij BMW precies opendeurdag.
Zo maak je ze het wel gemakelijk he.:frusty:

FIRE 09-03-2009 12:18

BMW viel inderdaad erg tegen.

Grig-O 09-03-2009 20:05

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 244932)
Saaie race, niet veel spanning gezien.............. en ja, mijn tenen staan weer krom vanwege het commentaar op Eurosport. Zend het dan uit zonder commentaar. Dat is voor de Eurosport en de kijker een win-win situatie! Eurosport hoeft geen kilometervergoeding te geven aan Jeroen Vandernogwat en ik hoef me niet te ergeren.

Ik kan op Eurosport kiezen tussen Nederlandse en Engelse commentaar. Lekker handig, Martin Haven kent er toch net wat meer van... :)

klopklop1 09-03-2009 20:37

Wat een wanprestatie van BMW in Curitiba, ze zullen zich dringend moeten herpakken om in het spoor van Seat te blijven

smiley 10-03-2009 08:56

Ik ben dan toch niet de enigste wat me erger aan de commentator, doe dan peter beart maar :)

Over de race valt niet veel te zeggen. Het was gewoon weer seat top, en de rest flop. als je dan even kijkt naar de punten, voor Muller en Tarquini 15 punten, en voor Rydell en Gene 14 punten :eek: de bmw's wat in de punten reden moeten samen leggen om aan een 15 punten te komen.

wat wel leuk was om te zien was hoe Porteiro zich wou bewijzen dat hij eigelijk een febrieks zitje had moeten krijgen.

gwyllion 10-03-2009 18:21

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 244935)
Baert is aangenamer om naar te luisteren.

Je kan altijd kijken naar poker op Jim als je de stem van Peter wil horen :p

gwyllion 11-03-2009 12:21

Quote:

Originally Posted by klopklop1 (Post 244950)
Wat een wanprestatie van BMW in Curitiba, ze zullen zich dringend moeten herpakken om in het spoor van Seat te blijven

Iedereen vergeet blijkbaar dat Curitiba zich op bijna 1000 m boven de zeespiegel bevindt. Drukgevulde motoren (Seat TDI) hebben daar minder last van.

All times are GMT +2. The time now is 09:46.