De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar live op Canvas? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12768)

Viper GTS-R*** 08-04-2006 13:13

Quote:

Originally Posted by Mark
Ja, dat ging gisteren redelijk vlot..........

Bij mij gaat ook vlot hoor, juist live timing die link ddat daar staat op hibn. dat is die van jpmontoya geloof ik van http://www.raceresults.nu/ResultsUit...e/Default.aspx die werkt niet hoor. staat zelf nog niets op van de vrije trainingen????

Steve 08-04-2006 15:57

Is ondertussen opgelost, de mensen van HIBN hebben mijn login aangepast, moest iets fout mee geweest zijn...
Toch bedankt!

JPMontoya 09-04-2006 22:47

Was er een verslag op Canvas?

Viper GTS-R*** 10-04-2006 11:02

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Was er een verslag op Canvas?

Nope heb ik nergens iets van gezien op tv, op geen enkele post...
Het enigste wat ik in de media terug vond was een piepklein artikeltje in Het Laatste Nieuws. Artikel over Vanina Ickx was bv 6 x zo groot met 2 foto's tegenover het artiker over Belcar... Belcar promoten kennen ze daar nog niet denk ik, ............. gaat hier wel om ons eigen Belgisch GT evenement :fight:

Nicki_Mks 10-04-2006 11:25

Vond ik ook grappig gisteren op het circuit: ze zeiden dat Ickx 15e was geworden. Wel vergeten bij te zeggen dat er maar 15 aangekomen zijn...

Brecht 10-04-2006 11:29

op teletext pagina 446 van één en Canvas (Sporza) staat een klein stukje over de Belcar

Raceboy 10-04-2006 11:53

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
gaat hier wel om ons eigen Belgisch GT evenement :fight:

*ahum* belcar en tourisme

Viper GTS-R*** 10-04-2006 12:02

Quote:

Originally Posted by raceboy

Hoofdzakelijk GT kun je wel zeggen eh, alleen de bmw sedans (ex wtcc of etcc) noem ik tourisme hoor. een m3 coupe... gt... maar daar zullen we best niet over beginnen ;)

marcel 10-04-2006 14:51

Quote:

Originally Posted by raceboy

je kan wel enkel scoren voor het GT-kampioenschap

GT2-R 10-04-2006 18:20

In het belang van Limburg stond er ca. 2/3 pagina geschreven over de belcar met een reuze grote foto aan het einde van het rechte stuk na kemmel in de eerste ronde:worship: :worship: :worship: . De andere kranten kunnen hiervan leren...

Greets, Dr. Jozz

Chauffeur 10-04-2006 18:30

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
In het belang van Limburg stond er ca. 2/3 pagina geschreven over de belcar met een reuze grote foto aan het einde van het rechte stuk na kemmel in de eerste ronde:worship: :worship: :worship: . De andere kranten kunnen hiervan leren...

Ze zijn dan ook mediapartner van Zolder hé.

GT2-R 10-04-2006 20:55

Over de televisierechten van de FIA-GT: heb gelezen op de officiële webstek van de FIA-GT dat Kanaal 2 een samenvatting van elke race zal uitzenden in Pitstoptv. Proficiat Peter:applaus: :worship: :applaus: :worship: :applaus: :worship:

Greets, Dr. Jozz

Netforce_1 10-04-2006 21:03

Quote:

Originally Posted by doctor jozz

Greets, Dr. Jozz

Niemand "Het Nieuwsblad" gelezen vandaag?
Artikel + foto over de Belcar (Kermit zegt over zijn overwinning : " Rest heeft liggen slapen") zowat 1/2 bladzijde en ook nog stukjes over DTM, RAC Rally Tielt,1000Km Istanbul en VLN. Waar vind je nog meer info in de geschreven pers:+

Fonne 10-04-2006 21:46

Quote:

Originally Posted by Netforce_1
Niemand "Het Nieuwsblad" gelezen vandaag?
Artikel + foto over de Belcar (Kermit zegt over zijn overwinning : " Rest heeft liggen slapen") zowat 1/2 bladzijde en ook nog stukjes over DTM, RAC Rally Tielt,1000Km Istanbul en VLN. Waar vind je nog meer info in de geschreven pers:+

In de "Gazet Van Antwerpen" Stond ongeveer het zelfde.

All times are GMT +2. The time now is 02:29.