De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Belcar Endurance Cup : 't is 2 voor 12 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11817)

TT Racing 08-12-2005 14:35

Quote:

Originally Posted by christophe
In de Belcar veranderd er technisch een hoop, hoor jij iedereen klagen?
En daar zitten evengoed amateur teams met een klein budget.

Nee, wij wachten tot de reglementen er zijn voor we beginnen te klagen.;) En wees gerust dat de meeste bang afwachten op wat er staat te gebeuren.
Om een voorbeeld te geven, als de "andere partij" haar zin krijgt, kunnen onze twee auto's volgend jaar geen Belcar meer rijden.

christophe 08-12-2005 14:43

Hier klagen ze al VOOR ze iets weten

Jo Smets 08-12-2005 18:17

Christophe,

correctie :
Er wordt geklaagd dat we niets weten .

Race-groeten,
Jo

AVD 08-12-2005 19:31

Is het misschien niet beter om voorraf, bepaalde problemen te voorzien, en hierover te klagen, ipv achteraf als een geslagen hond te moeten gaan zitten huilen in een hoekje;

AVD

Chauffeur 08-12-2005 20:49

Quote:

Originally Posted by christophe
Beste Dries,
wij zijn bij U ook een overeenkomst aangegaan inzake flyers en website over de TouringCup 2005.
Halverwege het seizoen is alles gestopt ( om welke reden dan ook, niet onze zaak), ga jij ons dan ook 50% terugstorten?:eek:

Sportieve Groeten
European Formula Racing

Zonder woorden. Ben de flyers nog zelf in jullie box komen afgeven.
Ne mens doet dan al eens iets voor zijn klanten . Die overeenkomst voor de website zou ik wel eens graag zien.
Het is niet omdat ge iets GRATIS krijgt(je logo) dat ge dan ook dingen kunt eisen hé Christophe.
Als jij een sticker van ons gratis op je racewagens kleeft, en halfweg het seizoen stop jé, moet ik dan een factuurken sturen voor iets dat ik gratis gekregen heb?
Begrijpe wie kan, maar ik kan weeral nie mee, dju.

Chauffeur 08-12-2005 20:51

Ping-Pong, speelt ge dat nu met 2 of met 4?
Waar kan ik de reglementen vinden :)

Chauffeur 08-12-2005 21:17

Quote:

Originally Posted by christophe
Hier klagen ze al VOOR ze iets weten

Dit komt omdat jij misschien meer weet dan AL die anderen :)

Bugalfa 08-12-2005 23:51

Kom mannen we trekken beter aan het zelfde zeel dan op mekaar te zitten vitten .
@ Dries...euh Chauffeur : Ik weet misschien iemand die 'n teamstructuur voor uw Clio kan ineensteken (neeje ikke ni : als't geen Alfa is of op z'n minst nen "Italjonder" dan krijgen ze me hooguit als Free Arrive & Drive gestrikt...)

@ Christophe : Complimenten dat ge uw deals zo goed en zo vlug afgerond hebt daar kunnen we alleen maar jaloers op zijn . Voor u is't ook uw hoofdbezigheid, voor de meesten onder ons een uit de hand gelopen passie waar we al onze vrije tijd insteken nààst onze (bij de meesten) druk beroepsleven .
Wat mij bij MM gestoord heeft is niet enkel het lange wachten op antwoord temeer daar ik zowat iedere gelegenheid het weer aanhaalde en pas nadat ik een mail met een aantal mensen in cc. te zetten plots wél antwoord kreeg .
Weliswaar negatief : De vraag of er enige korting mogelijk was voor een startNr. na halfseizoen tewijl we 2004 al de volle pot betaald hadden voor de laatste 3 races... Geluk bij een ongeluk wagen 1 werd in race 4 totaal afgeschreven dus wagen 2 nam het StartNr. over .
Btcs is eenvoudig : reglement en kalender blijven zoals 2005 .
Ik heb ook een gezin waarmee ik graag een verlof plan maar zou graag vermijden dat daar een BEC wedstrijd invalt...
Ik heb in het verleden al te vaak m'n eigen zitje afgestaan om financiele stroppen ontstaan door niet nageleefde engagementen van tuners, sponsors en organisatie niet ten nadele van betalende piloten te laten uitdraaien .
Met alle piloten die onze wagen ooit bemand hebben heb ik een uitstekende relatie en daarvan zijn er van zodra alle parameters bekend zijn een paar die direct weer intekenen voor seizoen 2006...maar niet vooraf .

Clubman 09-12-2005 12:10

Quote:

Originally Posted by christophe
Dan zal er misschien iets mis zijn tussen jullie, als wij naar hem bellen en hij is in gesprek of vergadering, belt hij ons steeds zelf terug binnen het uur.

Dan moet jij toch in een "hele goede schuif " liggen bij MM.:cool:
want tot op heden heb ik toch nog nooit een reactie mogen noteren.
(terwijl er toch een leesbevestiging was)

serge 09-12-2005 12:28

Gasten, waar het mij allemaal om draait is duidelijkheid in communicatie.
Ik zal een voorbeeldje geven: voor de RPN moeten we 725 EUR benzinewaarborg betalen. Ik heb direct de vraag gesteld aan hoeveel EUR per liter de benzine zal aangerekend worden. Oei, dit moest eens gevraagd worden aan de boekhouding, maar ik zou op de hoogte gehouden worden. Denk je dat ik een maand na datum al weet hoeveel die benzine kost? Neen hoor. Integendeel. Het verschil is al teruggestort, maar een factuur heb ik ook nog niet gezien. Ik moet nu zelf mijn bonnetjes nog nakijken en zien hoeveel er aangerekend geweest is.
Is het niet straf dat je verplicht wordt om iets aan te kopen waarvan je op voorhand de prijs niet weet of krijgt? Toch allemaal rare praktijken vind ik.
Van mij mogen ze 3 EUR per liter vragen, maar dan weet ik dat graag op voorhand, en dan kan ik nog beslissen wat ik ga doen.
Op die manier wordt zaken doen wel zeer gemakkelijk. Ik denk dat ik dit eens ga proberen bij mijn klanten :no:
Maar goed, zoals al eerder gezegd: dat het maar rap maart of april is, dat we er weer kunnen invliegen, want het begint al weer te kriebelen :gas:

Doei.
Serge

christophe 09-12-2005 12:31

Maar wat vragen jullie dan?

Korting op startnummers? Ik dacht dat dit duidelijk beschreven stond in het reglement.

Volgens mij vragen jullie om speciaal voor jullie het reglement te veranderen.
Zie ook jullie historie met benzinetank.
Als ze jullie laten rijden met afgekeurde tank, moeten ze iedereen met afgekeurde gordels, helmen, zetels enz ook laten rijden.

Ik denk dat de reden is waarom ze jullie een beetje negeren is omdat jullie een gans jaar zitten te vitten tov reglement, organisatie, en nu werkt dat averrechts.

PS Dit is niet op iemand persoonlijk, maar zo komt het bij ons over, dus ook bij hun denk ik.

Mark 09-12-2005 23:38

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Ik heb ook een gezin waarmee ik graag een verlof plan maar zou graag vermijden dat daar een BEC wedstrijd invalt....

Hmmm. misschien combineren met een reisje naar Duitsland? ;)

Bugalfa 10-12-2005 00:39

Hmmm, Duitsland is niet direct m'n favoriete vakantiebestemming eerder Italie of Bretagne...
@ Christophe : Smeken bij herhaling om 'n antwoord positief of negatief is dat vitten ? 't komt er meer op neer dat ze niet liever doen dan u in't ongewisse laten .
Tank : Ik heb hier eens op'n thread van iemand die ik niet zal noemen gevraagd tot welk jaar (idd. wij interpreteren jaar als kalenderjaar en niet dag/maand/jaar) de 120Lit. tank die hij aanbood gekeurd was . Daar is geen antwoord op gekomen, meer nog s'anderendaags was de thread verdwenen...
Bedankt voor't leedvermaak aan mijn adres ivm de tank daar was bij ons geen kwaad opzet, integendeel teveel eerlijkheid (ze suggereerden zelf dat we de datum hadden kunnen vervalsen...) van onze kant mee gemoeid . 't was trouwens onwil van de VAS want Jean-Marie & Co zijn allemaal voor ons gaan pleiten omdat we zo'n trouwe voorvechters van de ZTC zijn...

Bugalfa 10-12-2005 10:22

Ik hoop dat ze in BEC de tankinhoud ook niet tot 100Lit gaan beperken dan hebben we een herkeuring voor 1 race van onze 120Lit tank gedaan ipv voor 2 jaar .
Zou Hans(en Grietje) ook verplicht worden voor BEC in navolging van Belcar ? Of is dat voor later en heb je't verschil zoals nu tussen ZTC en SCZ was bvb. (stoel & gordels geen datum) .

Jawaddeman 10-12-2005 11:11

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Ik hoop dat ze in BEC de tankinhoud ook niet tot 100Lit gaan beperken dan hebben we een herkeuring voor 1 race van onze 120Lit tank gedaan ipv voor 2 jaar .
Zou Hans(en Grietje) ook verplicht worden voor BEC in navolging van Belcar ? Of is dat voor later en heb je't verschil zoals nu tussen ZTC en SCZ was bvb. (stoel & gordels geen datum) .

Van die tank was volgens mij al langer geweten dat die volgend jaar naar 100liter zou moeten ook in touring cup...


All times are GMT +2. The time now is 05:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.