![]() |
Iemand nog in de ochtend foto's gemaakt? Ik zag toch iemand met een camera staan :D!
|
foto golf???
:gas: Zijn er ook fotokes van de lichtblauwe golf 2??? Alvast bedankt grtz carl:champagne:
|
Is er een fototje van een Nissan Almera Groen? Nr 29
Alvast merci!!! |
Nog 1 vraagje. Waar kan ik die Andy of Hanne vinden?
|
Quote:
|
Quote:
|
yep, thats the one...
aan de toog vragen wie andy is, ze zulle u hem wel wijzen :) |
Quote:
Nee, serieus, ligt idd aan de camping. Ge zult zien dat het een gezellige tent is. :) Ik zal er zaterdag ook zijn maar vrees er voor of ik de Drift Challenge haal... |
@ philken
Je bent al bedankt voor de moeite die je wil doen. Ik zet dit ook in mijn eindwerk als eigen ervaring. Hoeveel rondjes rijden we? Waneer is de volgende erandag? |
thx 4 the pic ...
|
Quote:
Je trekt maar een aan m'n mouw als we weer 's op zolder zijn... |
't gaat begot tijd worden dat ik nog 's mee doe :o
Ik heb enkel Andy en Stars van dit forum irl ontmoet, mss meerdere van jullie al op een race tegengekomen zonder het te beseffen :) |
Quote:
Verder ga ik ervan uit dat jij in een complete brandvrije uitrusting komt met FIA gehomologeerde helm mét HANS systeem... Anders zou jij het SCHANDALIG vinden om toegelaten te worden in een racewagen. See you in Zolder |
Quote:
|
weet er iemand hoe je een foto op dit forum zet? :confused:
'k heb een foto van den onderkant van een Z3. :frusty: |
ik heb het gevonden: eerst website maken.
wat ik dan zal proberen:confused: :confused: |
Guntha, mag ik u herinneren aan de post van 13/03/2007 waarin jezelf schreef dat als je het circuit zou komen dit met de aangepaste kleding was. :rally:
|
Quote:
mee op circuit(de eerste de beste grindbak in.... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ook voor je lady natuurlijk, en volgende keer haar meebrengen naar een meeting he;) |
Quote:
|
Zelf was ik er ook bij op de trackday verleden zondag,
voor de eerste keer op het circuit gereden :gas:. Een fantastische dag, echt een geweldige ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar... Fijn dat er organisaties zoals Eran en TestDriver bestaan die je toelaten om zelf eens een keertje op het circuit te rijden :worship: Nog wat foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ahja die heb ik wel gezien.
|
All times are GMT +2. The time now is 20:32. |