![]() |
|
Van warmte gesproken!
Vrijdagavond aangekomen, en beginnen opbouwen, tijdens de nacht veel regen, en 's morgens leek het of mijn auto geparkeerd stond aan de Radja river. Technische keuring zonder veel problemen, en tegen de trainingen was de baan al droog. Na de briefing besloten we dan voor een 3 stop strategie te gaan, gezien de warmte leek het achteraf ook de beste. Iets minder lange stints en je bent wat frisser tegen je 2e run. resultaat: 20e algemaan en 2e in klasse 6 iedereen tevreden :-)) |
Bij het lezen van enkele andere berichten voel ik me bijna schuldig te moeten melden dat wij (helaas) geen stukken hebben, en onze werkzaamheden zich beperken tot kuisen, kuisen en nog eens kuisen.
Ge kunt bijna niet geloven hoe vuil zo een auto is na een wedstrijd, dan onze beursstand wat opblinken, voor diegenen die niet weten waarheen, Zaterdag is er in Het industrieterein te heist op den Berg Avondmeeting bij Van Rompaey (auto elektriciteit) waar onze race car staat te blinken. De week nadien Slalom Te Erpe Mere, en dan: HELAAS, Geen Franchorchamps!!!!!!! Door in het onderwijs te stappen kan mijn co-rijder Kristof er op vrijdag al niet bij zijn, we bekijken nog enkele andere mogelijkheden. |
Quote:
Er is een mogelijkheid om toch deel te nemen aan Francorchamp . Indien je co niet kan rijden op vrijdag dien je die dag een verzoek in aan de sportkomissie met de reden van afwezigheid . Je mag dan wel deelnemen aan de wedstrijd doch dien achteraan te starten op de grid . Met sportieve groeten PS : B.V.S. heeft dit ook enkele jaren geleden voorgehad en is ook mogen na een verzoek aan de sportkommssie . |
Quote:
Best wel op voorhand effe navragen bij de organisatie van de TC, maar dit mag normaal geen probleem zijn denk ik... |
All times are GMT +2. The time now is 10:28. |