![]() |
|
James Tucker laat weer van zich horen ;) Volgens hem zijn de volgende data definitief waarbij Britcar en Belcar elkaar zullen ondersteunen tijdens een raceweekend.
25-26/06 Brands Hatch Grand Prix circuit 15-16/10 Zolder. Voor alle duidelijkheid, Belcar en Britcar gaan samen niet van start ! Ieder heeft zijn eigen race. Over de Spa Eurorace wordt niet meer gesproken.............. Nogmaals: In 2005 rijden ze niet samen! .........maar in 2006 wel :D In de wilde plannen van James Tucker is ruimte voor een gezamelijke race op de Nordschleife. De kans dat dit ooit van de grond komt acht ik onwaarschijnlijk klein.........mocht het wel doorgaan dan wil ik de afsleepdienst gaan uitbaten op de Nordschleife, werk verzekerd ;) De bron van dit verhaal? Autosport issue 4-11-04 O ja, Tucker is ook bezig om een samenwerking op te zetten met de Dutch Supercar Challenge en het Franse VdeV kampioenschap. |
Nee niet 25 en 26 juni want dan zijn de examens nog bezig denk ik.
Mvg |
Staan deze datum eigenlijk al helemaal vast?
Mvg |
Ik hoop ook dat het een week verlaat wordt, want dan zitten wij leerkrachten namelijk met deliberaties en weet ik veel. Maar voor geen geld mis ik de buitenlandse Belcarrace tedjuu! :mad: :p
|
Quote:
De komkommertijd is meteen goed begonnen. :D |
volgsens de EERC website gaat het dus echt het Gp circuit worden. spijtig dat Dingle dell weg is :(
Voor wie mee wil rijden in Zolder (2 uren koers, dat gaat nog wat geven in de planning) dat kost je £875 (max 50 wagens aan de start |
Zou nog al wat zijn als we op het kleine circuit moeste rijden. De Corvette zou wel eens op 30 sec. of sneller rond zijn. :D
|
CART reed daar ook, ik denk wel dat CART nog ietske sneller is dan de corvette. Er heeft in ieder geval iemand betaald aan Palmer want anders wordt het grote circuit niet opengesteld. Zelfs British GT rijdt er niet op.
|
En de Britcar dan?
|
All times are GMT +2. The time now is 12:05. |