![]() |
We kunnen dus bij manier van spreken al zeggen dat Audi de WEC kampioen is van 2012:cool:
|
Jup, en winnaar van de 24u van Le Mans. We kunnen gewoon iets anders doen dat weekend :crazy: (studeren in mijn geval :frusty:)...
|
Response by the ACO to the news of the cancellation of Peugeot's endurance racing programme:
http://www.lemans.org/en/news/Respon...mme__6009.html |
Wat gaat er dan eigenlijk met de wagens gebeuren?
Gaan die verkocht worden aan eventueel geïnteresseerde privé teams? Of bestaat er nog een kans dat Peugeot nog terug keert in de Endurance racerij? |
Quote:
|
En zo te lezen heeft ook niemand het zien aankomen getuige de tweet van Graham Goodwin.
Quote:
Dan krijgen we nu toch de strijd Audi versus Toyota? |
Zou Toyota in hun eerste seizoen WEC echt al een grote bedreiging zijn voor Audi? Het zou de races natuurlijk wel spannender maken...
|
Maar goed dat er nog de twee Acura's zijn om het leven van de Audi's heel misschien, af en toe, wat moeilijker te maken!
Aan de andere kant komt Pescarolo blijkbaar met 1 auto naar WEC en zullen er 2 aan de start van de 24h Du Mans staan :). Toch goed nieuws om een vreemde dag mee af te sluiten! ACO geeft trouwens te kennen dat er veel wagens zouden moeten zijn... We zullen zien wat ervan waar gaat zijn! 2 Februari zullen we meer weten. |
Jammers
|
Peugeot geeft forfait!
|
Quote:
Op middellange termijn zie ik het wel positief in voor WEC. Porsche maakt zijn opwachting in 2014 (en wie weet volgend jaar een test race?) en Audi gaf te kennen dat er voor hen geen reden is om ermee te kappen. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Goed, als we in 2014 daadwerkelijk Audi, Peugeot, Toyota, Nissan en Porsche zien, dan heb ik natuurlijk ongelijk. Maar wie zegt dat voor hetzelfde geld niet enkel Toyota en Porsche deelnemen? |
All times are GMT +2. The time now is 05:46. |