![]() |
Mm, fordje, voor wat het waard is, in de Aldi van Denderleeuw en Liedekerke heb ik vandaag (vrijdag 12 april) gezien dat er nog altijd een paar computers over zijn. Naar het schijnt is de stormloop altijd groter in november omdat er dan een grotere periode (7 maand) tussen twee acties zit en het verschil prestaties/prijs ook veel groter is met de vorige generatie.
|
Ik zit hier nu zjust op een Aldi-pc (de nieuwen) te werken in mijn stamcafé
|
Voor mij een trappistje dan:p :p !
En ? Hoe doet ie het? |
Quote:
airco |
Als em achter nen aldi pc zit, zal em al wel serieus wa gezopen hebben ;) ;)
K, voor ze mij iere afknallen, dit was een joke'ske hé... |
Hij werkt zeer goed, rap vooral...
Ik heb enkele vraagjes: - in WindowsXP kan je aanmelden als administrator (of zoiets) en beperkt we zouden deze beperkte account willen gebruiken voor klanten zodat ze enkel op internet kunnen probleem is dat we geen toegang krijgen op internet, weet iemand hoe je dit kan aanpassen (Airco), het is trouwens met een ADSL lijn. -Kun je een programmatje verkrijgen hoe lang een programma open is, gewoon om te weten hoe lang een klant op internet heeft gezeten... -Heeft er iemand ervaring met een computer op TV-scherm (tweede scherm)(de kwaliteit is niet echt denderend) |
Ik heb enkele jaren geleden ooit met NT gewerkt, daar bestaat ook een administrator.
(goed dat mijn vroegere baas dit niet leest). Ik heb daar wat mee zitten rotzooien vandaar dat mijn baas dit best niet leest. Enekel onder jullie kennen mijn niveau op PC gebied :( . Maar ik denk dat het zoiets is: Als dit hetzelfde werkt zou je normaal een instellingenpagina moeten vinden waar je voor elke "user" een login op internet kan activeren ( als ik me goed herinner moet je dus de internetaccount voor de beperkte user terug instellen en kan je niet met de adminaccount inloggen (je mag wel dezelfde login en userid gebruiken). Ik denk dat je niet kan zien hoelang iemand on-line is met pandora, je maakt toch geen verbinding? Anders een keer zoeken via Tucows? |
Via Pandora zou zoiets inderdaad veel easyer zijn....
Kstel voor om gewoon een account te maken (start - confi scherm - Gebruikersaccounts) Daar maakt ge ne Login "Guest" bijvoorbeeld en dan kunt ge 1 internet verbindingske maken. hetgene je aan en uitvinkt moet ge zelf weten naargelang wat ge genoeg vond als test-user... |
Quote:
WRR live from The Travellers Pub on an Aldi PC :+ |
2x raden wat ge nu moet aanvinken.... :p
Beperkte account toch. Zover ik weet kunt ge darad e bevoegdheden daar instellen... |
Dat kan allemaal ingesteld worden. Je kan zelfs kiezen welke programma's uitgevoerd mogen worden, en welke niet ...
Ivm met de tijd online. Windows kan van nature uit perfect checken hoelang iemand ingebeld is. Het is een kunst van dit een maal goed te configgen, daarna werkt dat allemaal perfect. uitleg zalek morgen wel uitgebreid geven(in de mate van het mogelijke). Veel zal je zelf moeten uitzoeken en testen. airco |
All times are GMT +2. The time now is 10:31. |